• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Square schreef:
    ... en toen ging mijn laptop niet meer aan. Fuck.


    oh jezus wat kut ik hoop dat je het nog kunt fiksen

    TARDlS schreef:
    Waarom is iedereen hier op Quizlet met elkaar bevriend, en heb ik het gevoel dat ik er maar gewoon een beetje bij loop als een... Ja, als een wat, eigenlijk? :')


    nee nee nee eva zo werkt het niet




    OFTOT: ik ben een emotioneel wrak 1) wat wil je precies van me stop met mijn emoties fucken 2) jij bent nog steeds veel te leuk doe niet 3) marge wat ben je een sukkel

    en ik haat deze verplichte verjaardag en iedereen praat continue over mij wat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    TARDlS schreef:
    Waarom is iedereen hier op Quizlet met elkaar bevriend, en heb ik het gevoel dat ik er maar gewoon een beetje bij loop als een... Ja, als een wat, eigenlijk? :')

    Dat gevoel heb ik ook wel vaak. :')


    Caution first, always.

    1. YES I'VE GOT TICKETS FOR BRING ME THE HORIZON. *happy dance*
    2. Take a bloody hint.


    kindness is never a burden.

    Maandag komt nu toch wel dichtbij. ._.


    Caution first, always.

    Dit is echt heel frustrerend.


    "Ignite, my love. Ignite."



    Ik heb hem voor het eerst ontmoet op 8 Augustus 2015 bij GamesCom. Ik had hem ontmoet op Twitter en hij was een van mijn beste vrienden. I think you can see on my face that I really really really love him. c:

    Mercator schreef:
    (...)

    oh jezus wat kut ik hoop dat je het nog kunt fiksen


    Hij is weer aan, nu, gelukkig. Blijkbaar moest hij aan de stroom??? Maar dat is niet logisch, want vlak voordat ik de Sims voor de derde keer probeerde op te starten en hij opnieuw plotseling afsloeg (wat hij al meerdere keren had gedaan, en niet om stroom redenen), had hij nog zeker 30%. Paniek voorbij, frustratie niet.
    Geen idee in wat voor situatie jij zit, maar dat klinkt ook niet erg leuk. D: Sterkte.



    TARDlS schreef:
    Waarom is iedereen hier op Quizlet met elkaar bevriend, en heb ik het gevoel dat ik er maar gewoon een beetje bij loop als een... Ja, als een wat, eigenlijk? :')


    Dat gevoel herken ik heel erg. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga het toch een keer eerlijk zeggen: ik ben ontzettend jaloers op iedereen die goed met iedereen kan opschieten en makkelijk vrienden maakt. Ik wou dat ik dat kon. (no_chears)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    ^ omg aw, ik wou dat ik bevriend kon zijn met iedereen die zich zo voelt. Big hugs to you

    My feelings are confusing me. Urgh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment dat je gewoon de eenden zit te voeren en ineens iemand naast je gaat zitten die je denkt te kennen.Realiseer ik me dat hij wel eeg lijkt op een zelf bedacht personage
    :$


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    BlueJays schreef:
    Ik ga het toch een keer eerlijk zeggen: ik ben ontzettend jaloers op iedereen die goed met iedereen kan opschieten en makkelijk vrienden maakt. Ik wou dat ik dat kon. (no_chears)


    ^^ precies dat


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^ Toch onverwacht om te zien dat meerdere mensen dat gevoel hebben. ;o


    Caution first, always.

    Ja fuck die cliffhanger van Under the Dome dus hé. Ik wil de finale zien! Nu moet ik een week wachten ook D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus ongeveer iedereen heeft het gevoel dat 'ie minder gewaardeerd wordt én is een beetje bang om sociaal contact te leggen, maar niemand praat er ooit over (omdat 'ie vast de enige is en ja dan sta je weer voor schut en zo) tot één iemand het zegt. Bless.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.