• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Furiosa schreef:
    Ik wil B&J ;c


    Ik ook :c


    26 - 02 - '16

    Blurryface schreef:
    (...)
    Haha, dat had ik ook altijd. Idk what happened.


    Oké, doe maar weer zo. Niet je geheim delen hè? (cat)
    Kidding

    Het is nog maar vier september en mijn kamer hangt all vol met dikke herfst decoratie shit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    Het is nog maar vier september en mijn kamer hangt all vol met dikke herfst decoratie shit.


    Decoratie shit is leuk c;
    Ik heb zelf een hele verzameling aan katten dingen, maar dat lag misschien ook wel een beetje voor de hand. Hahahaha


    26 - 02 - '16

    Vrataski schreef:
    Het is nog maar vier september en mijn kamer hangt all vol met dikke herfst decoratie shit.


    Kijk naar buiten en vertel me dat het geen herfstachtig weer is :')

    Jorah schreef:
    (...)

    Kijk naar buiten en vertel me dat het geen herfstachtig weer is :')

    Same.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Same.


    Yep. Ik vind het zelfs lichtelijk triestig, die regen en grauwe lucht.


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    (...)

    Kijk naar buiten en vertel me dat het geen herfstachtig weer is :')


    "het is geen herfstachtig weer" - Het meisje met de natgeregende broek


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jorah schreef:
    (...)

    Oké, doe maar weer zo. Niet je geheim delen hè? (cat)
    Kidding

    Het geheim is Josh Dun, Spotify en een schrijfmaatje. B)


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Het geheim is Josh Dun, Spotify en een schrijfmaatje. B)


    Dat laatste is nogal een probleem :o Maar youtube telt als spotify... en miss neem ik Josh wel een keer als FC :')

    Jorah schreef:
    (...)

    Dat laatste is nogal een probleem :o Maar youtube telt als spotify... en miss neem ik Josh wel een keer als FC :')

    Dat koppie van hem doet wonderen. Al zal ik hem nu voor altijd als mijn kleine Andy blijven zien, huhu. ^^

    -

    Laat dit snel voorbij gaan, want het is zo irritant. ;-;


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Dat koppie van hem doet wonderen. Al zal ik hem nu voor altijd als mijn kleine Andy blijven zien, huhu. ^^

    -

    Laat dit snel voorbij gaan, want het is zo irritant. ;-;


    Hmmm dat geloof ik best haha. Alleen heb ik moeite om met een man te schrijven (: Dus ik denk dat ik toch voor een andere FC ga, mocht ik nog eens in een OP terecht komen. Ben bang dat dat wel even gaat duren, schrijven wil niet vorderen hier damnit


    Dat klinkt als... wifiproblemen? ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:29 ]

    Leuk weekend voor de boeg. c: Vanavond eindelijk AHS S2 afkijken met een vriendin, morgen werken en overmorgen feestje van m'n sista.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ... en toen ging mijn laptop niet meer aan. Fuck.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom is iedereen hier op Quizlet met elkaar bevriend, en heb ik het gevoel dat ik er maar gewoon een beetje bij loop als een... Ja, als een wat, eigenlijk? :')

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 21:53 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…