• Hooi, Q'ers!

    Mijn haar heeft dringend nood aan een nieuw kapsel, want momenteel zie ik er als een twaalfjarige jongen uit, wat natuurlijk niet echt passend is voor een achttienjarige vrouw. Mijn haar echt laten groeien kan niet, want dan ben ik net een hippie, maar nu weet ik dus niet wat ermee te doen. Dit is hoe m'n haar er nu uitziet:







    Bovendien is mijn haar vrij onhandelbaar als ik het laat groeien. Het is nu wel vrij kort, dus véél kan ik er ook niet mee doen (truth be told kan ik al beter door de pinterest pins voor mannenhaar kijken). Maareh, heeft misschien een van jullie een idee?


    Ex astris, sciencia

    Ik zou laten groeien persoonlijk toch wel aanraden. Zoiets zou jou zeker staan en zoveel werk is het eigenlijk niet, zolang je het goed droogt (en eventueel stijlt/krult) en doorborstelt. Je kunt er veeeel meer mee en het ziet er zeker weten een stuk vrouwelijker en volwassener uit. Als je het liever kort houdt, zou ik eens goed naar vrouwelijke beroemdheden met kort haar à la Ruby Rose googelen voor een leuk kapsel, maar ook aan kort haar kun je veel werk hebben. Nog een tip voor een "oudere" look is make-up, wat natuurlijk niet per se móét, maar met een beetje mascara en een goede lippenstift kun je er meteen een stuk volwassener en vrouwelijker uitzien.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 17:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Ik zou laten groeien persoonlijk toch wel aanraden. Zoiets zou jou zeker staan en zoveel werk is het eigenlijk niet, zolang je het goed droogt (en eventueel stijlt/krult) en doorborstelt. Je kunt er veeeel meer mee en het ziet er zeker weten een stuk vrouwelijker en volwassener uit. Als je het liever kort houdt, zou ik eens goed naar vrouwelijke beroemdheden met kort haar à la Ruby Rose googelen voor een leuk kapsel, maar ook aan kort haar kun je veel werk hebben. Nog een tip voor een "oudere" look is make-up, wat natuurlijk niet per se móét, maar met een beetje mascara en een goede lippenstift kun je er meteen een stuk volwassener en vrouwelijker uitzien.

    Ik heb vroeger lang haar gehad, maar dat stond me écht niet. Maar ik ga Ruby Rose even googlen. Make up, daar ben ik zelf écht niet comfortabel mee en ik doe het niet graag op, maar dat wordt het toch niet.


    Ex astris, sciencia

    Hmm. ik had altijd kort haar. Laat me even denken. Ik heb het ook zo gehad. Daarna heb ik de voorste lok laten groeien en het achter laten opscheren. De rest gewoon plat met een kleine pony. Mijn kapster had het zo gedaan dat ze achter driekwart had opgeschoren maar de rest zo liet groeien dat het er half overheen ging vallen. Dat vond ik wel tof. Hele vage beschrijving I know, maar ik had gewoon een steengoede kapper die ik haar gang lekker liet gaan. Gewoon even door googelen of op tumblr kijken?


    The truth is out there.

    Zoek eens op pixie cuts. Die vind ik altijd erg leuk en er zijn echt heel veel verschillende versies, van vrouwelijk tot kinderlijk en stoer.


    Your make-up is terrible

    Je kan ook een soortement nemen van wat ik heb; soort pixie-cut-ish ding met de ene zijkant flink korter c;




    26 - 02 - '16