• Hallo Q'ers!

    Morgen heb ik een afspraak staan bij mijn kapster. Ik vind het echt geweldig om erheen te gaan en verf bijna elke keer mijn haar. Meestal ga ik van rood naar blond (in een langzaam proces zodat het minder schadelijk is) en vervolgens weer terug. Ik wil alleen eigenlijk totaal iets anders, iets leuks. De inspiratie is enkel ver te zoeken. Vandaar dat ik om jullie hulp vraag. Mijn haar is van nature asblond en heeft momenteel een soort kruising tussen highlights en bayalage/balayage (ik weet even niet meer hoe het heet, whoops), in sommige lichten lijkt het een rode gloed te hebben.

    Ik weet totaal niet welke richting ik op wil. Wil ik blonder, of toch juist weer donkerder? Het mag in elk geval geen opvallende kleur zijn zoals paars, blauw of roze in verband met mijn werk. Ideeën zijn van harte welkom!

    Misschien handige informatie: mijn ogen zijn licht- tot grijsblauw en ik heb een enorm bleke huid. Altijd de lichtste tint foundation etc. Ook heeft mijn huid een iets rozige ondertoon.

    Eens kijken hoeveel ideeën ik nog kan krijgen voor 9:30! O, ik heb al zelf op internet rondgezocht, voor dat gesuggereerd wordt. (cat)


    everything, in time

    Met de herfst en winter op komst zou ik zelf een wat warmere kleur nemen in plaats van blond. Zelf ben ik donkerblond, maar ik wil binnenkort naar een hazelnoot achtige kleur gaan. Dus mijn stem gaat ook naar brunette worden voor jou (-:


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    De rest vind ik trouwens heel persoonlijk, ik heb van nature krullen waar ik totaal niets aan kan veranderen, dus daar kan ik eigenlijk niet zoveel van zeggen :$


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Pffft eerste reactie hierzo.
    Ik blijf van mening dat het nu mooi is, en dat je anders moet teruggaan naar rood. Cuz I love redheads ja.
    Ik zou althans wel voor een lichte kleur kiezen en niet zwart o.i.d. (Voor als je in een moedige of gestoorde bui denkt te zijn (aa)) Je kan ook de mening van de kapper vragen!

    Edit: Oh, 2e / 3e onderhand.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 23:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brightandlight schreef:
    De rest vind ik trouwens heel persoonlijk, ik heb van nature krullen waar ik totaal niets aan kan veranderen, dus daar kan ik eigenlijk niet zoveel van zeggen :$


    Ik doe juist zo hard mijn best om mijn haar te krullen, haha! Het mijne is zo stijl dat het echt bijna niks doet. Jaloers hier.

    Je hebt een goed punt wat de herfst/winter betreft. Ik heb er bijna een halfjaar over gedaan om weer blond te worden, dus de kapster zal blij zijn dat het nu weer donker moet worden dan, haha. (cat)

    @Maia
    Damn, als je dat zegt ga ik meteen voor rood natuurlijk! Alleen pest mijn vriend me dan de hele tijd met 'ginger'. ):


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik doe juist zo hard mijn best om mijn haar te krullen, haha! Het mijne is zo stijl dat het echt bijna niks doet. Jaloers hier.

    Je hebt een goed punt wat de herfst/winter betreft. Ik heb er bijna een halfjaar over gedaan om weer blond te worden, dus de kapster zal blij zijn dat het nu weer donker moet worden dan, haha. (cat)

    @Maia
    Damn, als je dat zegt ga ik meteen voor rood natuurlijk! Alleen pest mijn vriend me dan de hele tijd met 'ginger'. ):


    Ik ben best blij met mijn krullen, maar ik zou ook wel eens iets anders willen en dat is dan gewoon heel beperkt. Dus niet jaloers zijn hoor, want je wilt dit niet in de ochtend haha :x

    Met een blekere huid snap ik trouwens wel dat je niet een te hoog contrast wil, dus misschien toch voor of heel lichte bruintint gaan of als mooie redhead (ik dacht altijd dat mannen dat leuk vonden, jealous). Dat effect klinkt in ieder geval best heel gaaf, al heb ik geen idee hoe het er in het echt uit ziet..


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    @Mar: Aight, case closed. Marleen kiest rood dus heeft ze geen advies meer nodig. Jk Jk.
    But srsly, hoezo doet je vriend butthurted dan? Hij zou je moeten aanbidden! I mean: redheads ftw._O_
    @Brightandlight: Hoe ze eruit ziet? Mooi. Maar mevr. houdt van zeuren.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    @Mar: Aight, case closed. Marleen kiest rood dus heeft ze geen advies meer nodig. Jk Jk.
    But srsly, hoezo doet je vriend butthurted dan? Hij zou je moeten aanbidden! I mean: redheads ftw._O_
    @Brightandlight: Hoe ze eruit ziet? Mooi. Maar mevr. houdt van zeuren.:Y)


    Ik bedoelde het effect bij haar haren, ze beschreef een rode gloed (A). Ze is vast heel mooi (-:

    P.s. Butthurted is nu mijn favoriete woord, jongens (cat)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik doe juist zo hard mijn best om mijn haar te krullen, haha! Het mijne is zo stijl dat het echt bijna niks doet. Jaloers hier.

    Je hebt een goed punt wat de herfst/winter betreft. Ik heb er bijna een halfjaar over gedaan om weer blond te worden, dus de kapster zal blij zijn dat het nu weer donker moet worden dan, haha. (cat)

    @Maia
    Damn, als je dat zegt ga ik meteen voor rood natuurlijk! Alleen pest mijn vriend me dan de hele tijd met 'ginger'. ):

    Heeft Lenalief een VRIEND?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Brightandlight schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het effect bij haar haren, ze beschreef een rode gloed (A). Ze is vast heel mooi (-:

    P.s. Butthurted is nu mijn favoriete woord, jongens (cat)

    Haha, dat begrijp ik. 't Was ook maar een grapje van mijn kant. ;p
    Although she is still pretty.

    PS. U serious?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Haha, dat begrijp ik. 't Was ook maar een grapje van mijn kant. ;p
    Although she is still pretty.

    PS. U serious?


    Oke ;D wat ben ik scherp

    Ondertussen ben ik wel benieuwd wat het geworden is


    Ps. Nee! :d Maar vond het wel heel leuk klinken, en veel mensen hebben er last van volgens mij :x


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Brightandlight schreef:
    (...)
    Oke ;D wat ben ik scherp

    Ondertussen ben ik wel benieuwd wat het geworden is

    Ps. Nee! :d Maar vond het wel heel leuk klinken, en veel mensen hebben er last van volgens mij :x

    Same here.
    Marleen, we verwachten een foto.(cat) Of althans, ik.

    PS. Helaas hebben veel mensen de ziekte butthurted te zijn, ja.
    But there is no cure. . .yet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Same here.
    Marleen, we verwachten een foto.(cat) Of althans, ik.

    PS. Helaas hebben veel mensen de ziekte butthurted te zijn, ja.
    But there is no cure. . .yet.


    Ik ook. Of in ieder geval een heel uitgebreid verslag over de kleur en de stijl.


    PS. ik nomineer mijn ex
    (cat)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Méh, ik zie dit topic te laat -.- xd

    Maar nu ben ik ook wel benieuwd hoe het is geworden! c:


    Inspiration can hit you any time

    Fotooooooooooos.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Brightandlight schreef:
    (...)
    Ik ook. Of in ieder geval een heel uitgebreid verslag over de kleur en de stijl.

    PS. ik nomineer mijn ex
    (cat)

    Anders ik wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.