• Hallo Q'ers!

    Morgen heb ik een afspraak staan bij mijn kapster. Ik vind het echt geweldig om erheen te gaan en verf bijna elke keer mijn haar. Meestal ga ik van rood naar blond (in een langzaam proces zodat het minder schadelijk is) en vervolgens weer terug. Ik wil alleen eigenlijk totaal iets anders, iets leuks. De inspiratie is enkel ver te zoeken. Vandaar dat ik om jullie hulp vraag. Mijn haar is van nature asblond en heeft momenteel een soort kruising tussen highlights en bayalage/balayage (ik weet even niet meer hoe het heet, whoops), in sommige lichten lijkt het een rode gloed te hebben.

    Ik weet totaal niet welke richting ik op wil. Wil ik blonder, of toch juist weer donkerder? Het mag in elk geval geen opvallende kleur zijn zoals paars, blauw of roze in verband met mijn werk. Ideeën zijn van harte welkom!

    Misschien handige informatie: mijn ogen zijn licht- tot grijsblauw en ik heb een enorm bleke huid. Altijd de lichtste tint foundation etc. Ook heeft mijn huid een iets rozige ondertoon.

    Eens kijken hoeveel ideeën ik nog kan krijgen voor 9:30! O, ik heb al zelf op internet rondgezocht, voor dat gesuggereerd wordt. (cat)


    everything, in time

    Morticia schreef:
    (...)
    Anders ik wel.


    Ik mag jou nu al :P


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Brightandlight schreef:
    (...)
    Ik mag jou nu al :P

    Thank you, thank you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zal ze de kapper wel overleefd hebben?


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Brightandlight schreef:
    Zal ze de kapper wel overleefd hebben?


    Ik heb eergisteren maar eens een pbtje gestuurd, ik heb de hatelijke drang dat het afgesloten moet worden (-: zoveel vragen nu..


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Nu ben ik ook wel benieuwd (krul)


    I don't think you quite understand, honey

    Brightandlight schreef:
    Zal ze de kapper wel overleefd hebben?

    Oh, ik dacht al geantwoord te hebben.
    Maar ja joh, zij overleeft alles. Het is net een vrouwelijke Batman.
    (bat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, ik dacht al geantwoord te hebben.
    Maar ja joh, zij overleeft alles. Het is net een vrouwelijke Batman.
    (bat)


    Hopelijk heeft ze geen Batman kapsel, aangezien ze zo stil is (A)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated