• ...is ze mijn nieuwe username! Kala is de moeder van Tarzan uit de film Tarzan (verrassend), wat misschien wel mijn favoriete Disneyfilm allertijden is. En al toen ik heel klein was, vond ik Kala een geweldige vrouw. Ik weet dat ze een gorilla is - maar apen zijn ook awesome - maar ik vind haar echt een persoonlijkheid. Zeker nu ik ouder word, besef ik dat ze heel sterk is en een hele goede moeder. Dat vind ik wel een username (en profielfoto) waard!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ah, nice. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aah Disney. Nice. (:
    Al is Tarzan niet mijn favo disneyfilm ;p


    -

    Lovely username.


    Pretty is just a pretty word.

    Ouh, Tarzan. :3 Leuke naam!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ohh. Love it!


    The truth is out there.

    Mooie naam. ^^ Tarzan is ook een van mijn favoriete Disneyfilms. Kala is inderdaad geweldig. Vond het zo zielig dat haar biologisch zoontje werd opgegeten.. ;c


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Mooie naam. ^^ Tarzan is ook een van mijn favoriete Disneyfilms. Kala is inderdaad geweldig. Vond het zo zielig dat haar biologisch zoontje werd opgegeten.. ;c


    26 - 02 - '16

    Love it! Tarzan is ook één van mijn favoriete disney films. :3

    Tarzan is een geweldige Disney - film, and I like your username. Kala is fantastisch, precies om de redenen die genoemd worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een leuke username. ^^

    Al moet ik bekennen dat ik niet heel veel meer van Kala weet. Ik herinner me dat er een serie was over Tarzan, maar ik vraag me nu echt sterk af of ik die film ooit wel heb gezien, zeker nu ik iets lees over Kala's zoontje dat wordt opgegeten. Whut. :'D Nog een Disneyfilm voor mijn to watch lijstje, blijkbaar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ledecky schreef:
    Ouh, Tarzan. :3 Leuke naam!


    “A queen will always turn pain into power.”

    Me gusta :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Square schreef:
    Wat een leuke username. ^^

    Al moet ik bekennen dat ik niet heel veel meer van Kala weet. Ik herinner me dat er een serie was over Tarzan, maar ik vraag me nu echt sterk af of ik die film ooit wel heb gezien, zeker nu ik iets lees over Kala's zoontje dat wordt opgegeten. Whut. :'D Nog een Disneyfilm voor mijn to watch lijstje, blijkbaar.


    Oooh doe het snel, hij is geweldig!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    Wat een leuke username. ^^

    Al moet ik bekennen dat ik niet heel veel meer van Kala weet. Ik herinner me dat er een serie was over Tarzan, maar ik vraag me nu echt sterk af of ik die film ooit wel heb gezien, zeker nu ik iets lees over Kala's zoontje dat wordt opgegeten. Whut. :'D Nog een Disneyfilm voor mijn to watch lijstje, blijkbaar.


    Dat gevoel heb ik nu ook, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké tot ik dit topic opende dacht ik dat je jezelf naar de chick van Simba had vernoemd maar dat is natuurlijk Nala.


    Every villain is a hero in his own mind.