• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb zo momenten dat ik geen mensen om me heen wil hebben. Dan zit ik de hele dag in mijn pyjama op mijn kamer van 'ugh, people'.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik heb zo momenten dat ik geen mensen om me heen wil hebben. Dan zit ik de hele dag in mijn pyjama op mijn kamer van 'ugh, people'.


    Dat heb ik praktisch elke avond, hele dag in de drukte en heel spontaan doen, en in de avond wil ik gewoon rustig op de bank zitten zonder mensen die ik niet uit kan staan


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb ook een hekel aan mensen die zonder vragen naast je gaan zitten in de bus terwijl er zat andere plekken zijn T-T


    26 - 02 - '16

    Is dat ergens ook niet een compliment? Blijkbaar ben je dan aantrekkelijk genoeg om de lege plekken te omzijlen.

    __
    Daarover gesproken..
    Ik ben er zojuist via facebook achter gekomen dat ik de perfecte man ben, thanks internet. Ergens wist ik het wel!
    Klik!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 9:43 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Is dat ergens ook niet een compliment? Blijkbaar ben je dan aantrekkelijk genoeg om de lege plekken te omzijlen.

    __
    Daarover gesproken..
    Ik ben er zojuist via facebook achter gekomen dat ik de perfecte man ben, thanks internet. Ergens wist ik het wel!
    http://www.cosmopolitan.nl/liefde-en-sex/a148129/dingen-die-hem-nog-aantrekkelijker-maken/


    Eh nee. Ik haat mensen, al helemaal wildvreemde die zomaar naast je gaan zitten of ook nog de helft van jouw stoel innemen. Dat vind ik ongemakkelijk. Net als ik dat ik gister bijna geplet werd tussen twee mensen toen ik moest staan in de bus. It was horrible.

    __

    Ik vind dat soort dingen altijd een beetje onzin. Zo worden vrouwen ook afgeschilderd alsof ze super veeleisend zijn. Sommige zijn dat ook wel, maar ik bijvoorbeeld absoluut niet, gheheh.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik heb ook een hekel aan mensen die zonder vragen naast je gaan zitten in de bus terwijl er zat andere plekken zijn T-T


    Daar kan ik ook niet tegen. Of op de trein, even erg. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Daar kan ik ook niet tegen. Of op de trein, even erg. D:


    Of mensen op de trein die hun schoenen uitdoen, of hun voeten op de bank leggen.
    Enkele maanden geleden was er een rare kwiet die zijn schoenen uitdeed, zijn voeten op de bank legde en tussen zijn tenen begon te pulken ><
    Of als de perspon naast je in zijn neus begint te peuteren, jakkes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben een hardcore vegetariër die overal druk om maakt xD


    tiptoe through the tulips...

    Loughlin schreef:
    (...)

    Of mensen op de trein die hun schoenen uitdoen, of hun voeten op de bank leggen.
    Enkele maanden geleden was er een rare kwiet die zijn schoenen uitdeed, zijn voeten op de bank legde en tussen zijn tenen begon te pulken ><
    Of als de perspon naast je in zijn neus begint te peuteren, jakkes.


    Eikes, dat is vies. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Daar kan ik ook niet tegen. Of op de trein, even erg. D:


    Touche, touche. Enige wanneer ik dat doe is als de trein bij station Eindhoven ofzo komt en de hele trein leeg loopt. Als je dan alleen met iemand blijft zitten bij een 4 zits, vind ik het opeens raar om ergens anders te gaan zitten, alsof er dan wat mis is met die ander. Ik zou het alleen doen als ik dan meer beenruimte heb ofzo


    Nieuw feitje: In een volle trein ga ik wel het liefst tegenover een leuk iemand zitten, ik heb niet zoveel last van verlegenheid (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    CreepyPastaElz schreef:
    Ik ben een hardcore vegetariër die overal druk om maakt xD


    Waar maak jij je druk om dan?


    Sarah = ongewoon sexy

    Feline schreef:
    Ik heb ook een hekel aan mensen die zonder vragen naast je gaan zitten in de bus terwijl er zat andere plekken zijn T-T


    Urgh. Dit is zo irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik eet bijna al mijn avond eten met cajun kruiden of appelmoes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Feline schreef:
    Ik heb ook een hekel aan mensen die zonder vragen naast je gaan zitten in de bus terwijl er zat andere plekken zijn T-T

    Dit zo erg. Ik kijk mensen ook altijd vet raar aan als ze naast me gaan zitten terwijl er nog twee stoelen naast elkaar vrij zijn. Gelukkig gebeurt het niet vaak, ik heb een resting bitch face haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik erger me er altijd aan als mensen hun tas naast zich op de stoel zetten in een drukke trein. Dat je het doet als er bijna niemand zit, snap ik wel, maar als het druk is, is het wel zo aardig als je hem even weghaalt.


    "Take my advice; I don't use it anyway."