• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb vaak het gevoel dat ik iemand ga tegenkomen die ik ken, en meestal gebeurt dat dan ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Ik heb vaak het gevoel dat ik iemand ga tegenkomen die ik ken, en meestal gebeurt dat dan ook.


    Dat heb ik ook!

    Gisteren had ik ik echt iets vreemds. Ik had het gevoel dat ik naar een liedje aan het luisteren was, maar dat was niet zo. Toen stapte ik in de auto van mijn mama en was net dat liedje op de radio. Echt raar. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Op een af andere manier droom ik dingen die enkele dagen of weken later gewoon uitkomen. Ook heb ik vaak deja vu momenten. :/


    26 - 02 - '16

    Ik loop naar de auto met Spotify in de oordoppen, ga in de auto zitten en zet de radio aan. Precies hetzelfde nummer, net niet synchroon.
    He did it again


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik word zo gelukkig van schoonmaken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    Ik word zo gelukkig van schoonmaken.


    Ik kan je wel heel gelukkig maken dan. Er moet nog zoveel schoongemaakt worden thuis (Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik kan je wel heel gelukkig maken dan. Er moet nog zoveel schoongemaakt worden thuis (Y)

    Dat had ik kunnen verwachten, eh.

    Vrijblijvend schoonmaken, om het te specificeren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er een aantal:

    Als ik metmeerdere personen ben, kan ik niet als eerste een deur door lopen.

    Ik moet altijd een 'driehoekje' eten in mijn brood (zodarhet driehoekjeover blijft.

    Als iemand op mijn neus tikt, moet ik met mijn neus 'draaien'.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik weet niet als het raar is, maar het eerste wat ik altijd toe als ik thuis kom is mijn schoenen uitdoen. Ik leef haast op blote voeten.

    Het feit dat ik altijd bij FedEx busjes moet denken aan Fat Ex


    Sarah = ongewoon sexy

    Al toen ik kind was, wist ik dat ik submissive was, maar pas later kwam ik erachter dat daar een naam voor was *.*
    Hurrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    De deuren van het toilet zijn bij ons op school helemaal volgeklad met de gebruikelijke dingen (top vijf lekkerste jongens in school, waarvan er twee oude leraren zijn, penistekeningen, "[...] was hier", duizend #yolo's overal), maar bij mijn favoriete toilet staat de hele beschermkap van het toiletpapier volgeklad met diepgaande en ietwat trieste gedichten als deze:

    Sterven doe je niet ineens,
    maar af en toe een beetje
    en alle beetjes die je stierf
    ’t is vreemd, maar die vergeet je
    Het is je dikwijls zelfs ontgaan
    je zegt: ik ben wat moe
    maar op ’n keer dan ben je aan
    je laatste beetje toe.

    - Toon Hermans


    Sinds ik dat heb gelezen wil ik alleen nog maar naar die wc, of ik daar nou twee trappen voor af moet of niet. :')

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 21:23 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bij het uitpakken van de vaatwasser moet eerst alles in de kastjes gepakt worden. Bestek en borden worden eerst opgeruimd. Zelfs als ik weet dat ik het direct daarna ga gebruiken.
    Ik weet niet waarom, maar ik word er gewoon onrustig en kriebelig van als ik dat niet doe.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb er nog een. Als ik in een winkel sta, kan ik nooit het voorste product op een schap pakken. Als er maar eentje staat, pak ik dus niets.


    I don't understand that reference. - Castiel