• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    DualShock schreef:
    Mijn ouders wouden mijn rijlessen + alles erop en eraan betalen. Maar ik zei nee, ik wil een motor. Geen auto. (cat)
    En hun willen geen motor halen omdat ze dat te gevaarlijk vinden. Struggles.


    Ergens snap ik je ouders dus wel weer. :'D

    Ik kan niet papier en pen voor me hebben zonder minstens 1 oog te tekenen. Altijd ogen. Vaag.


    The truth is out there.

    Ik luister elke nacht de hele nacht naar twenty one pilots. In slaap vallen zonder die muziek kan ik inmiddels niet meer. :')


    Caution first, always.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ergens snap ik je ouders dus wel weer. :'D

    Ik kan niet papier en pen voor me hebben zonder minstens 1 oog te tekenen. Altijd ogen. Vaag.


    Maar ik wil een motooor ;c



    Kijk hoe badass ;;-;;

    DualShock schreef:
    (...)

    Maar ik wil een motooor ;c



    Kijk hoe badass ;;-;;


    Yes, I remember that time a good friend of mine was on his motor and drove past an accident. He saw the decapitated head of the other motor driver. So badass. D:


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ergens snap ik je ouders dus wel weer. :'D

    Ik kan niet papier en pen voor me hebben zonder minstens 1 oog te tekenen. Altijd ogen. Vaag.


    Haha, ik ook :')
    Als een oog mislukt maak ik er een koolmees van. Mijn cursus staat vol met ogen en hier en daar een koolmees :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Yes, I remember that time a good friend of mine was on his motor and drove past an accident. He saw the decapitated head of the other motor driver. So badass. D:

    OMG ;;;-;;

    Lathgertha schreef:
    (...)

    Haha, ik ook :')
    Als een oog mislukt maak ik er een koolmees van. Mijn cursus staat vol met ogen en hier en daar een koolmees :')


    Hoe maak je van een oog een koolmees dan? Ik teken altijd wanneer ik een pen bij me in de buurt heb. Ik kan er gewoon niet afblijven. :'D

    @Mehri, true story. I'm not even kidding. D:


    The truth is out there.

    Ik was mijn handen na echt bijna elke actie als ik in huis ben (geen smetvrees, maar automatisme)


    Sarah = ongewoon sexy

    Soms als ik zenuwachtig voor iets ben dan oefen ik het gesprek al in mijn hoofd, maar dan geraak ik zo in discussie met die zogenaamde 'andere persoon' dat ik nog zenuwachtiger wordt, terwijl dat gesprek dus eigenlijk helemaal niet heeft plaats gevonden.


    The soul needs autumn.

    It goes on..
    Ik kan totaal niet tegen het krassen van een potlood op papier, en zeker als de punt niet meer scherp is. Rillingen over de rug als de punt eraf is en het hout over papier krast :p

    Same met karton.

    Oh en ijsstokjes, ik pak nooit het hout vast, altijd het papiertje eromheen. En de laatste happen op en rondom het hout vind ik bloedirritant


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb een hekel aan dat piepende geluid van piepschuim :C


    26 - 02 - '16

    Ik heb iets met even getallen. Als we naar het theater/bioscoop gaan, wil/moet ik altijd op de even stoel zitten. Ik weet niet waarom :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Hoe maak je van een oog een koolmees dan? Ik teken altijd wanneer ik een pen bij me in de buurt heb. Ik kan er gewoon niet afblijven. :'D

    @Mehri, true story. I'm not even kidding. D:


    Ik gom een deel van de pupil weg en gebruik de oogomtrek als ruwe schets van de koolmeeskop :')

    En ik schrijf graag met potlood, maar vertik het te schrijven/ tekenen/... met een niet-vlijmscherpe punt.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 14:22 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Loughlin schreef:
    Ik heb iets met even getallen. Als we naar het theater/bioscoop gaan, wil/moet ik altijd op de even stoel zitten. Ik weet niet waarom :')


    Dat heb ik soms ook! Of het geluid van de tv moet op een even getal staan (:


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Dat heb ik soms ook! Of het geluid van de tv moet op een even getal staan (:


    fjladskfjd jaaaaaa :'D
    Of ik neem altijd een even aantal van iets -aardappelen, tomaatjes, whatever :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.