• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik oorwormen zie dan kan ik 10 tot 20 minuten niet normaal lopen bang dat er één aan me zit ofzo. Ew ik haat die beesten zo erg.

    DualShock schreef:
    Als ik oorwormen zie dan kan ik 10 tot 20 minuten niet normaal lopen bang dat er één aan me zit ofzo. Ew ik haat die beesten zo erg.


    Dacht je (vroeger) ook altijd dat die in je oor kruipen?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik heb er weer één.

    Ik had vanavond condoleance en toen bedacht ik me hoe ik zelf altijd in de rij sta. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren, maar ik moet altijd eraan denken om niet 'Gefeliciteerd' te zeggen als ik iemand de hand ga schudden, echt problematisch als je dat wel zegt


    Yep. Dat heb ik ook :c


    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dacht je (vroeger) ook altijd dat die in je oor kruipen?


    Door dat ben ik er zo bang van geworden :')

    Op de snelweg probeer ik altijd te raden of er een vrouw achter het stuur zit. 99 van de 100 keer heb ik gelijk ;D


    It's high noon.

    Op de oude deksels van de Mac Donalds bekers had je altijd van die bobbeltjes met lijntjes erop zitten, net kleine pissebedjes. Mijn nicht had mij als klein kind wijs gemaakt dat als ik die niet als eerste indrukte er beestjes in je cola zouden komen. Ik heb jaren automatisch als eerste die bobbeltjes ingedrukt, voordat ik ging eten, zelfs toen ik het niet meer geloofde.

    En nu heeft de Mac nieuwe deksels, met rondjes die je kan indrukken. En ik kan er nog steeds niet aan wennen dat er geen "beestjes" meer zijn om in te drukken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik houd echt hele gesprekken met mezelf op de fiets, hardop, en doe telkens alsof ik aan het hoesten was als er iemand langsfietst. Het is ook meteen een stuk minder bevredigend als ik het dan niet meer hardop doe. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik houd echt hele gesprekken met mezelf op de fiets, hardop, en doe telkens alsof ik aan het hoesten was als er iemand langsfietst. Het is ook meteen een stuk minder bevredigend als ik het dan niet meer hardop doe. :')


    YES! Ik ben niet de enige die dat doet ;x


    26 - 02 - '16

    Ik betrap mezelf regelmatig op tegen mezelf praten en hardop denken :W


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ik houd echt hele gesprekken met mezelf op de fiets, hardop, en doe telkens alsof ik aan het hoesten was als er iemand langsfietst. Het is ook meteen een stuk minder bevredigend als ik het dan niet meer hardop doe. :')


    Doe ik ook in huis :"D dat krijg je als je alleen woont, dan praat je tegen jezelf. Buiten de deur valt het nog enigszins mee


    Sarah = ongewoon sexy

    Leuk topic :P

    Misschien wat ouderwets, maar ik kan me al heel snel storen aan hoe sommige mensen eten. Dus of ze smakken, praten met de mond vol, maar ook de manier waarop ze vlees snijden (snijden zul je, niet zagen (nerd))
    Nu wil vast niemand meer met me eten


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    DualShock schreef:
    (...)

    Door dat ben ik er zo bang van geworden :')


    Net zoals je waarschijnlijk dacht dat een pissebed in bed pist (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik eet geen yoghurt, omdat m'n broer mij ooit heeft wijsgemaakt dat het koeien slijm is. Ik weet dat het niet zo is, maar het idee maakt me misselijk.


    TSNMI

    Wiarda schreef:
    Ik houd echt hele gesprekken met mezelf op de fiets, hardop, en doe telkens alsof ik aan het hoesten was als er iemand langsfietst. Het is ook meteen een stuk minder bevredigend als ik het dan niet meer hardop doe. :')


    Dat doe ik ook. :'D
    En ik vertik het om de telefoon op te nemen als iemand belt. Ik haat bellen zo hard dat ik zelfs mijn eigen gsm niet meer opneem. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah, mijn broer had mij ooit eens 'opgesloten' in het tuinhuis en ik raakte toen zo hard in paniek, dat ik met een skatebord de ruit heb stuk geslaan. :')

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 9:52 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.