• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    als je mijn neef een autosleutel laat zien hij weet welke merk + model. Hij is echt gek op auto's.

    Ik schreeuw altijd in alle stilte verwensingen naar mensen die continu hun botten lopen te kraken. Of mensen die de hele tijd fluiten. Dat zijn echt twee dingen waar ik echt een ontzettende, maar ongegronde hekel aan heb.

    Zoals hierboven al gezegd moet ik inderdaad ook altijd de televisie, radio etcetera op een even getal hebben staan. Liever dat 10 net iets te zacht is en 12 net iets te hard, dan dat ik hem op 11 moet zetten.


    She's imperfect but she tries

    Ik kan er écht niet tegen als mensen hun voeten niet opheffen als ze lopen, dus als ze 'sleffen'/hun voeten een beetje slepen over de grond. (ik weet niet wat het mooie Nederlandse woord er eigenlijk voor is).


    The soul needs autumn.

    Ik heb iets met dode mensen.


    IF you know what I mean.



    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 15:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Toen ik 4 jaar was heb ik drie jongens van 8 jaar met een stok de speeltuin uitgeslagen. Ik mocht van hun de speeltuin niet in.

    Niet echt zoiets als je voorbeeld maar vreemd genoeg denk ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OPETH schreef:
    Ik heb iets met dode mensen.


    IF you know what I mean.







    Ik vind krakende botten als muziek klinken. One of my fav things to do.


    Til hug og blod.

    Gayle schreef:
    Toen ik 4 jaar was heb ik drie jongens van 8 jaar met een stok de speeltuin uitgeslagen. Ik mocht van hun de speeltuin niet in.

    Niet echt zoiets als je voorbeeld maar vreemd genoeg denk ik.


    Respect hiervoor

    Lathgertha schreef:
    En ik schrijf graag met potlood, maar vertik het te schrijven/ tekenen/... met een niet-vlijmscherpe punt.


    I know that feeling


    Sarah = ongewoon sexy

    cherish schreef:
    Ik kan er écht niet tegen als mensen hun voeten niet opheffen als ze lopen, dus als ze 'sleffen'/hun voeten een beetje slepen over de grond. (ik weet niet wat het mooie Nederlandse woord er eigenlijk voor is).

    Ik geloof dat dat sloffen heet. ^^

    Altijd als ik me verveel in de les, geen zin meer heb om te luisteren of niet lekker in mijn vel zit, ga ik heel simplistische bloemetjes in mijn schrift tekenen die allemaal vijf bloemblaadjes hebben. Inmiddels doe ik dit al zo'n drie jaar en pas nu beginnen bijna alle bloemetjes blaadjes van gelijke grote te krijgen. :') Oefening baart kunst, maar pas wel na een driejarige zwangerschap.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Duivelsgebroed schreef:
    Als ik mijn tanden poets, maak ik eerst de tandenborstel nat, doe ik de tandpasta erop, en maak ik daarna de tandpasta nat :")

    Ik ook!

    Ik zet het geluid ook altijd op een "goed" getal! Dat van mijn computer moet een tiental zijn, en dat van de televisie moet deelbaar zijn door vijf. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…



    Hoi allemaal, speciaal voor jullie :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Klopt ja, al komt bij l'appel de vide / Call of the void volgens mij vooral de gedachte naar voren dat je jezelf wat aan wil doen. Achter het stuur bijvoorbeeld de gedachte hebben: als ik nu tegen de boom rij, ben ik er geweest.

    Wat trouwens ook wel eens voor komt bij mij, best stom. Maar de interesse erin is niet raar denk ik, ik vraag me ook echt af waar het vandaan komt.
    Het moet haast wel een soort instinct zijn. De wet van de sterkste.
    Ik noemde het al in die eerdere post, het is een beetje zoals mensen zich beheersen om niet als apen tekeer te gaan :"D.

    Al met al doe ik mijn naam eer aan


    Ik heb het nog wel eens als ik bij een stoplicht sta te wachten of bij een afgrond sta. Zo van: 'Als ik nu naar voren stap lig ik onder een auto/in een ravijn.' Of als je ergens bij het water een foto staat te maken en je plotseling voorstelt wat er zou gebeuren als je je telefoon in het water laat vallen. Volgens mij werkt dat allemaal een beetje volgens hetzelfde principe. Het is niet iets wat je echt zou willen doen, maar meer het idee dat het kan dat opeens in je opborrelt.
    Ik denk inderdaad wel dat er zo'n soort verklaring voor moet zijn.

    Homura schreef:
    (...)
    Ik ook!

    Ik zet het geluid ook altijd op een "goed" getal! Dat van mijn computer moet een tiental zijn, en dat van de televisie moet deelbaar zijn door vijf. :Y)


    Bij mij moet het ook een getal dat deelbaar is door 5 zijn. Ook als ik lijstjes maak van dingen en dan de punten nummer, dan moet het aantal punten bij mij ook altijd deelbaar zijn door vijf.

    Ik erger me er stiekem ook wel eens aan als mensen wc-papier niet langs het randje afscheuren.
    En ik durf 's nachts soms niet in de spiegel te kijken, omdat ik me dan opeens alle Bloody Mary/die-en-die-komt-je-halen-als-je-deze-kettingmail-niet-doorstuurt-achtige verhalen herinner die ik ooit gelezen of gehoord heb. Ik weet dat dat nergens op slaat, maar blijkbaar wil mijn fantasie nog wel eens op hol slaan als het donker is.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ik heb het nog wel eens als ik bij een stoplicht sta te wachten of bij een afgrond sta. Zo van: 'Als ik nu naar voren stap lig ik onder een auto/in een ravijn.' Of als je ergens bij het water een foto staat te maken en je plotseling voorstelt wat er zou gebeuren als je je telefoon in het water laat vallen. Volgens mij werkt dat allemaal een beetje volgens hetzelfde principe. Het is niet iets wat je echt zou willen doen, maar meer het idee dat het kan dat opeens in je opborrelt.
    Ik denk inderdaad wel dat er zo'n soort verklaring voor moet zijn.


    Dat met de telefoon heb ik ook. Als ik op een boot zit en ik pak de telefoon, dan hou ik het ook altijd vast alsof mijn leven er van af hangt. En zelfs als ik er nu zo aan denk (Op een boot staan en over de rand hangen met de telefoon in de handen), word ik er echt helemaal kriebelig van :"D

    Een ander ding waar ik me ook zo bij voel is achtbanen, als ik er naar kijk, kan ik me het gevoel al voorstellen. Tripje naar Disneyland en SixFlags vroeger hebben dat veroorzaakt, sindsdien ben ik afgekickt van achtbanen. Terwijl ik helemaal geen hoogtevrees heb.

    Laat mij maar lekker normaal Netflixen


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik een peer eet moet hij eerst helemaal geschild zijn. Met schil eet ik hem niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blijkbaar als ik een emoticon verzend, doe ik de emotie altijd na als ik op verzenden druk :')

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 20:22 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb er weer één.

    Ik had vanavond condoleance en toen bedacht ik me hoe ik zelf altijd in de rij sta. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren, maar ik moet altijd eraan denken om niet 'Gefeliciteerd' te zeggen als ik iemand de hand ga schudden, echt problematisch als je dat wel zegt


    Sarah = ongewoon sexy