• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Markey schreef:
    (...)

    Same! En ik ben ook behoorlijk verslaafd aan nougat. :3


    Echt? Dat vind ik echt zo'n droog spul (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Echt? Dat vind ik echt zo'n droog spul (A)


    Serieus? Get away from me. (cat)

    Ik heb een week geleden nog een zak vol nougat naar binnen gepropt. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 23:00 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Serieus? Get away from me. (cat)

    Ik heb een week geleden nog een zak vol nougat naar binnen gepropt. :Y)


    Hey, des te meer voor jou. Ik gun jou alles gewoon :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Zijn hier trouwens nog meer mensen aanwezig die altijd te laat komen? Ik ben daar echt heel erg in, volgens mij is het gewoon iets waar bepaalde mensen nou eenmaal mee opgezadeld zitten.
    Ik ben vorig jaar, in mijn laatste jaar op de middelbare school, gemiddeld denk ik wel twee (of meer) keer per week te laat gekomen, maar gelukkig kwam ik er op de een of andere manier bijna altijd mee weg. (A)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hey, des te meer voor jou. Ik gun jou alles gewoon :D


    Dan ben jij de eerste. x)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Dan ben jij de eerste. x)


    Ik ben ook wel heel gul en charmant


    Sarah = ongewoon sexy

    BlueJays schreef:
    Zijn hier trouwens nog meer mensen aanwezig die altijd te laat komen? Ik ben daar echt heel erg in, volgens mij is het gewoon iets waar bepaalde mensen nou eenmaal mee opgezadeld zitten.
    Ik ben vorig jaar, in mijn laatste jaar op de middelbare school, gemiddeld denk ik wel twee (of meer) keer per week te laat gekomen, maar gelukkig kwam ik er op de een of andere manier bijna altijd mee weg. (A)

    Ja, het is bewezen dat sommigen mensen bijna altijd te laat komen doordat ze tijd verkeerd inschatten. :') Ik ben wel vaker te laat voor sommige dingen. Als ik de bus moet pakken, heb ik de neiging pas te vertrekken wanneer ik slechts nipt op tijd zal zijn voor de bus ipv dat ik ruim op tijd bij de bushalte ga wachten. En omdat ik vaak geluk heb dat ik de bus toch nog heb, verandert die gewoonte niet echt. :') Helaas was ik door die gewoonte donderdag te laat voor een bus en moest ik een uur wachten op de volgende. Anders was ik een uur eerder bij mijn crush geweest. ;(
    Voor school heb ik zo'n vaste routine waarbij ik 3 minuten voordat de les begint in het lokaal ben. Maar als ik de deur uit ben, en ineens realiseer dat ik iets vergeten ben, moet ik me uiteraard haasten want die 3 minuten zijn meteen voorbij. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik ben ook wel heel gul en charmant


    En bescheiden? (A)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dit doet me aan iets denken.

    Toen ik nog heel klein was, zat ik op voetbal. Mijn vader maakte s'ochtends dan ontbijt en thee, maar hij was vergeten dat hij ontkalker in de waterkoker had gedaan. Dus ik had een heel raar zoet kopje thee, dat ik helemaal op heb gedronken om de een of ander reden, en ik ben er de hele dag ziek van geweest.

    Goed advies: Smaakt het anders dan anders, drink het niet


    Oh! Dat was niet heel erg handig van je vader, hihi. Hopelijk was je er niet erg ziek van geworden?
    Haha, goed advies! Maar soms is het helaas al te laat voordat je er erg in hebt.. Het is precies hetzelfde als je iets wilt eten en er te laat achter komt dat het over datum is (cat).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Markey schreef:
    (...)

    En bescheiden? (A)


    Bescheiden is mijn tweede naam, dat moge duidelijk zijn (:

    Illicit schreef:
    (...)

    Oh! Dat was niet heel erg handig van je vader, hihi. Hopelijk was je er niet erg ziek van geworden?
    Haha, goed advies! Maar soms is het helaas al te laat voordat je er erg in hebt.. Het is precies hetzelfde als je iets wilt eten en er te laat achter komt dat het over datum is (cat).


    Nee valt mee, had alleen buikpijn volgens mij.

    En dat laatste is ook wel herkenbaar. ik had ook een keer chocolademelk dat over de datum was. Dat was echt zo zuur, als ik er aan terug denk, word ik al misselijk. Heb toen echt een jaar geen chocolademelk gedronken

    Beetje hetzelfde effect als met drank waarvan ik ziek ben geworden, dan drink ik het echt tijden niet meer :"D (vodka/rum, gadver)


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn iPhone gaat nooit stuk, zelfs al laat ik m van de trap af stuiteren :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als ik mijn tanden poets, maak ik daarna eerst mijn tandenborstel schoon voordat ik mijn mond spoel. Stomme gewoonte waar ik maar niet van af kom. (krul)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik kan echt dubbel liggen om dit soort dingen:


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Ik ben verslaafd aan het lezen van de achterkanten van boeken :') Geloof me, dat is niet moeilijk hierzo, wij hebben denk ik zo'n 300 boeken staan! En als ik een leuke kaft zie dan wil ik altijd de achterkant lezen haha


    Ik heb even globaal geteld en ik denk dat we wel op zijn minst drie keer zo veel hebben als ik eerst dacht haha! Altijd leuk als je paps in de boekhandel op bol.com zit :Y)
    Ik blijf dooreten als ik iets lekker vind - in dit geval pepernoten ehehehe - ook al heb ik buikpijn. Slechte gewoonte ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 20:38 ]

    Ik heb soms het idee dat een of andere God met mij aan het fucken is qua toevallige dingen.

    Als ik aan iemand denk en bepaalde dingen probeer te vergeten, kan plotseling het favoriete nummer van die persoon op de radio komen. Terwijl het totaal niet mainstream is (INXS op 3fm bijvoorbeeld, terwijl ik het nooit eerder op de radio heb gehoord).

    Vanochtend tijdens het tanken was mijn kilometerstand precies de pincode van mijn tankpas. Ik heb echt even een minuutje zitten staren.

    Als ik iemand wil ontwijken, kom ik deze persoon op de gekste plekken tegen.


    Sarah = ongewoon sexy