• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    AO3 schreef:
    (...)
    SAME. IK TEKEN ALTIJD OGEN. Omg.


    ik ook


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Feline schreef:
    Ik praat tegen mijn kat.

    Ik ook! Mijn kat bassie is mijn "beste mattie forever ".


    Stop Wishing. Start Doing.

    Als ik iets moet bestellen, bereid ik me er de hele tijd inwendig op voor dat ik het goed zeg. En dat maakt me echt heel zenuwachtig en uiteindelijk zeg ik het juist daardoor fout.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kijk voor de tijd op mijn telefoon, terwijl ik bijna altijd een horloge om heb..


    Sarah = ongewoon sexy

    AO3 schreef:
    Als ik iets moet bestellen, bereid ik me er de hele tijd inwendig op voor dat ik het goed zeg. En dat maakt me echt heel zenuwachtig en uiteindelijk zeg ik het juist daardoor fout.

    Herkenbaar ^^ maar vooral in het buitenland dan, haha :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Algemeen mannen feit:
    Ik vind vrouwen soms ingewikkelde wezens, it hurts my brain, want ik wil alles begrijpen

    (Als er een God zou zijn, dan vraag ik me serieus af waarom het soms zo complex moet zijn allemaal (A) )


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Algemeen mannen feit:
    Ik vind vrouwen soms ingewikkelde wezens, it hurts my brain, want ik wil alles begrijpen

    (Als er een God zou zijn, dan vraag ik me serieus af waarom het soms zo complex moet zijn allemaal (A) )


    Ik heb dezelfde mening en ik ben een vrouw (':


    Mhm?

    Ik moet geregeld mijn hele uitleg opnieuw beginnen, omdat ik een verwarrende manier van uitleggen heb :') Meestal kunnen mensen er niet zo goed aan uit (lang leve het internet waar je kan nadenken voor je iets stuurt!).


    What would Emma do?

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik heb dezelfde mening en ik ben een vrouw (':



    SOULMATE FOUND.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik moet altijd een paar keer voelen of ik de deur echt wel op slot heb gedaan en of ik mijn sleutels echt wel bij heb.

    Anzu schreef:
    Ik moet geregeld mijn hele uitleg opnieuw beginnen, omdat ik een verwarrende manier van uitleggen heb :') Meestal kunnen mensen er niet zo goed aan uit (lang leve het internet waar je kan nadenken voor je iets stuurt!).
    Dit. Vooral dit. In mijn hoofd klinkt het allemaal heel logisch, maar in feite spring ik van de hak op de tak en is er absoluut geen touw aan vast te knopen. :'D


    She's imperfect but she tries

    Ik ben soms wat chaotisch, zowel in het echt als op het internet. Ik kan vastberaden naar een kamer lopen, daar aangekomen ben ik totaal vergeten wat ik ging doen. Hetzelfde als ik naar een bepaalde site ga met een doel, en het totaal niet meer weet.

    En dat voor iemand met een bijna fotografisch geheugen (nog net geen Suits)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik kijk voor de tijd op mijn telefoon, terwijl ik bijna altijd een horloge om heb..

    Ik haal soms mijn gsm boven om te zien hoe laat het is. Dan zie ik dat ik geen nieuwe smsjes heb gekregen en stop ik mijn gsm terug. Daarna herinner ik me dat ik eigenlijk de tijd wilde checken. :l


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik eet graag ijsblokjes lol. :')
    En ik hou van de geur van schoenen hehe :3


    I don't think you quite understand, honey

    Als ik ging slapen deed ik vroeger het lichtknopje altijd vier keer aan en uit, gelukkig doe ik dat nu niet meer.


    The soul needs autumn.

    Ik trek de wc altijd twee keer door


    26 - 02 - '16