• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zet mijn wekker nooit op getallen zoals 5 en 10, want dan kan ik 's ochtends naar mijn wekker loeren en denken dat ik nog een minuut mag blijven liggen, want ik moet altijd uit mijn bed op zulk soort getallen. Als het dan niet lukt, wacht ik de volgende 5.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 22:00 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben verslaafd aan Oreo's en deze koekjes:


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik ben verslaafd aan Oreo's en deze koekjes:



    (H) Niet verslaafd maar als ik een koekje neem ....... :')



    Rare feit:

    Ik heb het constante neiging om mezelf te bewijzen. Aan leerlingen en leraren als derest om mij heen. It is such a chore c';

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 12:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    (H) Niet verslaafd maar als ik een koekje neem ....... :')


    Ik had Oreo's al sinds de basisschool niet meer gehad, en toen ik ze eenmaal weer eens kocht, was ik er direct hooked aan.

    De koffiekoekjes zijn een beetje een guilty pleasure en ik kocht ze deze week voor het eerst eigenlijk, maar nomnom, ongezonde verslaving.


    Sarah = ongewoon sexy

    Omg die zijn zo lekker! :9~


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ik ben één van de meest perverse mensen die ik ken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Ik ben één van de meest perverse mensen die ik ken.


    Toelichting aub.


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik thuis ben ruik ik altijd eerst even in mijn glas voordat ik er drinken in ga doen, dit komt omdat ik wel meerdere keren heb gehad dat ik ging drinken en het ineens naar afwasmiddel smaakte. Ew! :')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 21:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben echt een enorme verzamelaar als het op dingen met katten aankomt; beeldjes, knuffeldieren, kledingstukken..


    26 - 02 - '16

    Illicit schreef:
    Als ik thuis ben ruik ik altijd eerst even in mijn glas voordat ik er drinken in ga doen, dit komt omdat ik wel meerdere keren heb gehad dat ik ging drinken en het ineens naar afwasmiddel smaakte. Ew! :')


    Dit doet me aan iets denken.

    Toen ik nog heel klein was, zat ik op voetbal. Mijn vader maakte s'ochtends dan ontbijt en thee, maar hij was vergeten dat hij ontkalker in de waterkoker had gedaan. Dus ik had een heel raar zoet kopje thee, dat ik helemaal op heb gedronken om de een of ander reden, en ik ben er de hele dag ziek van geweest.

    Goed advies: Smaakt het anders dan anders, drink het niet


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben verslaafd aan het lezen van de achterkanten van boeken :') Geloof me, dat is niet moeilijk hierzo, wij hebben denk ik zo'n 300 boeken staan! En als ik een leuke kaft zie dan wil ik altijd de achterkant lezen haha

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 22:18 ]

    Ik zet altijd een smiley als ik een berichtje zet omdat ik anders bang ben dat ik gemeen lijk of dat iets verkeerd over komt :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh! En ik moet altijd overal de beste in zijn van mezelf. Dat is echt heel zwaar, haha.
    Ik had zelfs een keer een 10 voor een toets en was toen jaloers omdat een meisje het mooier had verwoord of de 8 mooier schreef en wilde dus dat ik haar toets had.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bast schreef:
    Ik zet altijd een smiley als ik een berichtje zet omdat ik anders bang ben dat ik gemeen lijk of dat iets verkeerd over komt :'D


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Ik ben verslaafd aan het lezen van de achterkanten van boeken :') Geloof me, dat is niet moeilijk hierzo, wij hebben denk ik zo'n 300 boeken staan! En als ik een leuke kaft zie dan wil ik altijd de achterkant lezen haha


    Same! En ik ben ook behoorlijk verslaafd aan nougat. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "