• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Ligt het aan mij of klinkt die zin op een manier heel fout (A)

    Als ik moet leren, dan moet ik altijd muziek op hebben staan, anders sla ik echt niets op c:

    x( Het is niet fout :'c


    I don't think you quite understand, honey

    Ik heb een fobie voor paddestoelen....
    Het is in de loop van de jaren gelukkig minder geworden, maar ik krijg soms nog steeds de kriebels als ik ze zie....


    Stenenlikker

    Ik ben bang voor (naakt)slakken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn handen zijn altijd steenkoud, zelfs al is het drieëntwintig graden in mijn kamer.


    For those I love, I will sacrifice

    Sinds mijn tiende is mijn fascinatie en interesse voor de tweede wereldoorlog nooit opgehouden. Ik ben nu 23.
    Er moet zich altijd een verhaal in mijn hoofd afspelen. Soms kunnen die verhalen een paar jaar duren en op elkaar aansluiten en best ingewikkeld worden XD.
    Ik associeer getallen met kleuren. 3 is rood. 8 is paarsig/grijs. 4 is grijs. 1 is heel lichtgeel.
    Ik heb ca 3 lucide dromen gehad. And they were pretty epic :D.
    Ik heb toen ik 7/8 was bijna een jaar in de Filipijnen doorgebracht na mijn ouders' scheiding. Ik kon toen perfect Filipijns en was het Nederlands helemaal verleerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Duivelsgebroed schreef:
    Vroeger at ik frikandellen op een wat rare manier. Door eerst de hele buitenlaag er af te bijten of af te steken met de vork, en vervolgens de kale frikandel op te eten


    Die tick heb ik nog steeds :')

    Ik ben vaak heel rustig, maar ik kan nooit stilzitten.
    ik friemel overal aan, zoals m'n ringen, ketting, oorbellen of armbanden.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Tokugawa schreef:
    Sinds mijn tiende is mijn fascinatie en interesse voor de tweede wereldoorlog nooit opgehouden. Ik ben nu 23.
    Er moet zich altijd een verhaal in mijn hoofd afspelen. Soms kunnen die verhalen een paar jaar duren en op elkaar aansluiten en best ingewikkeld worden XD.
    Ik associeer getallen met kleuren. 3 is rood. 8 is paarsig/grijs. 4 is grijs. 1 is heel lichtgeel.
    Ik heb ca 3 lucide dromen gehad. And they were pretty epic :D.
    Ik heb toen ik 7/8 was bijna een jaar in de Filipijnen doorgebracht na mijn ouders' scheiding. Ik kon toen perfect Filipijns en was het Nederlands helemaal verleerd.

    Heb jij dan synesthesie?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rewritten schreef:
    (...)

    Die tick heb ik nog steeds :')


    De voldoening als de buitenlaag eraf is :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Toen ik een jaar of 10 was, had ik voortdurend dezelfde nachtmerrie dat mijn kamer in brand stond. Voor de rest gebeurde er niet veel in die droom (ik denk dat het ook een heel kort droom was), maar ik had hem wel bijna elke nacht voor een redelijk lange periode.


    The soul needs autumn.

    Ik heb vrij regelmatig vreetbuien en als ik dan niet ga eten word ik knorrig.


    26 - 02 - '16

    Syeira schreef:
    Mijn handen zijn altijd steenkoud, zelfs al is het drieëntwintig graden in mijn kamer.


    Ik heb dat met mijn voeten. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zing altijd mee met klassiekers op de radio in de auto. Of het nou een vrouwenstem is of een heel zware mannenstem. Ik switch flexibel en zing alles even vals.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik hou ervan om met mensen te kibbelen over kleine dingen. Dat vind ik serieus leuk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb mijn huidige vriend de eerste keer dat hij me vroeg of ik een relatie met hem wilde min of meer afgewezen, omdat ik niet durfde te zoenen. Ja ja.

    Vroeger ging ik altijd stipt op het halve uur naar het toilet. Dat was echt een ramp om af te leren. :')


    She's imperfect but she tries