• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Hexagon schreef:
    Ik eet graag ijsblokjes lol. :')
    En ik hou van de geur van schoenen hehe :3


    IJsblokjes die overblijven in je glas drinken mag ik hopen (A)

    Die eet ik ook wel eens op :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    cherish schreef:
    Als ik ging slapen deed ik vroeger het lichtknopje altijd vier keer aan en uit, gelukkig doe ik dat nu niet meer.


    Waarom 4?

    (krul)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Waarom 4?

    (krul)


    Geen idee, twee keer vond ik blijkbaar te weinig en drie heb ik nooit een mooi getal gevonden haha


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Geen idee, twee keer vond ik blijkbaar te weinig en drie heb ik nooit een mooi getal gevonden haha


    Komen we ook weer terug bij het ding dat alles een even getal moet zijn :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Vroeger at ik frikandellen op een wat rare manier. Door eerst de hele buitenlaag er af te bijten of af te steken met de vork, en vervolgens de kale frikandel op te eten


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Komen we ook weer terug bij het ding dat alles een even getal moet zijn :d


    Jep!

    On topic: Als ik niet in slaap kan vallen, dan vertel ik mezelf altijd 'verhaaltjes', dan beeld ik me in dat ik in een film ofzo meespeel. Jammer genoeg kan ik wanneer ik wakker wordt nooit meer herinneren tijdens welke coole actiescène ik nu in slaap ben gevallen.


    The soul needs autumn.

    Ik zing of praat nooit tegen mezelf wanneer er niemand is. Dat voelt onaangenaam.


    Ik wil een tuin vol egels

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    IJsblokjes die overblijven in je glas drinken mag ik hopen (A)

    Die eet ik ook wel eens op :"D

    Welke anders? :')


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    (...)
    Welke anders? :')


    Rechtstreeks uit de diepvries :"D

    ______

    Ik ben de grootste kindervriend ever, "Geef iedereen maar suiker"


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Rechtstreeks uit de diepvries :"D
    (...)

    Ow jawel hoor (; oeps.
    On topic: Als ik bezig ben ga ik echt op de raarste manieren in de zetel liggen/zitten. :')


    I don't think you quite understand, honey

    Ik ruik altijd aan m'n voedsel voordat ik 't op eet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hexagon schreef:
    (...)
    Ow jawel hoor (; oeps.
    On topic: Als ik bezig ben ga ik echt op de raarste manieren in de zetel liggen/zitten. :')


    Ligt het aan mij of klinkt die zin op een manier heel fout (A)

    Als ik moet leren, dan moet ik altijd muziek op hebben staan, anders sla ik echt niets op c:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 0:22 ]


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Ligt het aan mij of klinkt die zin op een manier heel fout (A)

    Als ik moet leren, dan moet ik altijd muziek op hebben staan, anders sla ik echt niets op c:


    Nee, ik vond dat ook, haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nee, ik vond dat ook, haha. :')


    Ik begon haast aan mijn eigen onschuld te twijfelen hihi, gelukkig maar


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Deze is misschien vreemd...Maar ik kan het niet verdragen dat ik moet eten met mijn handen.
    Als ik boterhammen eet of koekjes, dan breek ik altijd een stukje af met mijn rechterhand, tik ik met mijn wijsvinger op het stukje dat ik vast heb zodat er kruimels afvallen en dan steek ik het in mijn mond om vervolgens mijn vingers van mijn rechterhand over elkaar te wrijven zodat alle kruimels van mijn vingers zijn. Daarna veeg ik mijn hand ook nog eens af aan mijn broek.

    Het is echt een héél ritueel dat ik na elk stukje doe en het erge is, is dat ik het al heb van toen ik nog een kind was. Het gebeurt echt helemaal onbewust maar het is dankzij vrienden dat ik besef dat ik met deze ticknerveu zit. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.