• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn moeder vertelde me ooit dat je, als je je neus te vaak en te lang omhoog duwde, neus zo zou blijven staan. Ze heeft inmiddels opgebiecht dat het waar was, maar ik heb het zo lang gelooft dat ik nu altijd mijn neus weer naar beneden duw als 'ie per ongeluk omhoog ging (is dit duidelijk of is dit duidelijk) en ik kan er ook niet tegen als het bij anderen gebeurt.

    De geur van benzine is echt goddelijk. Daar ben ik vast niet alleen in


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik een fijne droom heb gehad, ga ik als ik wakker ben geworden proberen hem te herdromen. Op vrije dagen zoals deze leidt dat er toe dat ik tot een uur of vier in bed heb gelegen in een poging de droom te hercreëren.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Duivelsgebroed schreef:
    De geur van benzine is echt goddelijk. Daar ben ik vast niet alleen in

    same!


    TSNMI

    De geur van maneges/paarden is goddelijk!

    Ik praat tegen mijn kat.


    26 - 02 - '16

    Ik kan juist de geur van benzine echt niet uitstaan. Als mijn moeder uitstapt om te tanken bij een tankstation houd ik ook echt mijn adem in tot de deur weer dicht is. :W Paardengeur kan ik dan wel weer goed hebben. Pennyfase nostalgia. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik yoghurt of rijstpap eet, dan moet ik eerst altijd in het potje roeren, anders vind ik dat vies. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Monet schreef:
    De geur van maneges/paarden is goddelijk!


    Daar krijg ik het dus spontaan benauwd van :P


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik hou niet van de geur van versgemaaid gras. Ik hoor altijd mensen zeggen dat ze het de lekkerste geur die er bestaat vinden, maar ik heb altijd het gevoel dat mijn neus begint te kriebelen als ik het ruik.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ledecky schreef:
    Ah, mijn broer had mij ooit eens 'opgesloten' in het tuinhuis en ik raakte toen zo hard in paniek, dat ik met een skatebord de ruit heb stuk geslaan. :')


    Made my day.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dit topic is echt grappig met die gemene broers en dingen waar ik me zelf eigenlijk nog wel schuldig aan maak.

    Ik ben ooit in slaap gevallen in de bus en ik werd pas wakker toen de chauffeur de lichten uitdeed en naar de stelling reed. Ik durfde pas iets te zeggen toen hij eindelijk stilstond, omdat ik niet wilde dat hij schrok.
    Hij verschoot nog steeds (':

    Ik heb een afschuwelijke angst voor motten, en ik heb werkelijk geen idee waarom.

    Ik kan niet tegen mensen die aan de kant van het gangpad gaan zitten en je dan dom aankijken wanneer je wil gaan zitten. Of degenen die op de opklapbare stoeltjes blijven zitten terwijl de mensen om hen heen nauwelijks kunnen ademen door de drukte.

    Ik haat het als iemand te veel deo/parfum/aftershave op heeft. Mijn neus kan er niet tegen, en het is ook niet de bedoeling dat mensen je gewoon kunnen volgen via hun neus.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 18:09 ]


    Mhm?

    Ik droomde vroeger ooit een keer over het vangen van een pokemon, en dat was echt een super droom, want iedereen op mijn basisschool was met pokemon bezig.
    De volgende dag gooide ik een ruit kapot met een tennisbal omdat er een rups op zat. Dat was 'Caterpie' in mijn pokemon gedachten, maar helaas werkt een tennisbal niet als een pokebal. Anders was het zeker gelukt


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik op school ben moet ik altijd mijn handen wassen als ik van de wc af kom of ik voel me vies, maar thuis doe ik het echt helemaal nooit.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ergens snap ik je ouders dus wel weer. :'D

    Ik kan niet papier en pen voor me hebben zonder minstens 1 oog te tekenen. Altijd ogen. Vaag.

    SAME. IK TEKEN ALTIJD OGEN. Omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.