• Een hele tijd terug heb ik mijn haar rood geverfd - het was een spoeling, niet permanent dus - en het is nu voor een heel groot deel uitgevaagd, maar niet helemaal. Op het moment zit ik met een soort vaag rood/brons achtig kleurtje met enorm veel uitgroei en ik wil daar graag vanaf.

    Mijn natuurlijke haarkleur is heel licht blond dus de rode haarverf heeft een beetje te goed gehecht.

    Ik heb al een aantal dingen geprobeerd - wassen met head&shoulders, wassen met zilvershampoo, wassen met zuiveringszout/head&shoulders - maar het is erg nog steeds niet uit en ik ben te ongeduldig om het eruit te laten groeien.

    Nu vraag ik me af of iemand tips heeft voor het verwijderen van haarverf - en dan vooral rode. Bleken is voor mij geen optie. 1. Mijn haar is niet geweldig dik en het raakt makkelijk beschadigd, dus ik wil het niet nog meer beschadigen en 2. ik wil mijn natuurlijke haarkleur graag terug en geen gebleekte versie.

    Ik wil best wat geld uitgeven aan een "hair dye remover" dus dat zou wel een optie kunnen zijn. Ik heb al wat gegoogled, maar nog niks echt effectief kunnen vinden en ik ben bang om te veel te proberen, omdat ik mijn haar pasgeleden heb afgeknipt vanwege de doodheid en ik niet wil dat ik weer terug bij af ben.

    Tips zijn heel erg welkom!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik bleek altijd mijn haar, maar had toen ineens de vage ingeving om terug te gaan naar mijn eigen kleur. De kapper heeft bij mij toen mijn uitgroei ontkleurd en er daarna over alles een kleurspoeling gedaan omdat het gewoon veel beter is voor je haar. Misschien dat jouw kapper je haar ook kan ontkleuren en er dan een hele lichte kleurspoeling overheen doen? Dat hebben ze trouwens ook eens bij mij gedaan (die lichte kleurspoeling) bij een kappersopleiding en toen kreeg het wel dezelfde kleur als dat jij van jezelf hebt. ;3 Maar ik ben geen kapper, dus ik weet niet of het mogelijk is.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    In je hart knippen lijkt me nogal pijnlijk.:P

    Ssst, autocorrect op de mobiele telefoon is gewoon om te haten.
    Ik heb in het andere bericht even foto's toegevoegd, trouwens. ^^


    Deep inside, I've never felt alive