• Heel simpel, stel een vraag en een ander beantwoordt hem en stelt een nieuwe vraag. Het mag over van alles gaan. (:

    Wat wilde je worden toen je klein was?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je universiteit als school wilt rekenen (wat ik wel doe), dan ja ;p.

    Waar ben je het meest bang voor?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb agrafobie, bang voor sexueel misbruik, maar dat komt door een nare ervaring.
    Wat is je grootste blooper?


    tiptoe through the tulips...

    Oh god, haha. Oké, nou.
    Ik moest een keer heeeeel nodig plassen en toen we thuis kwamen rende ik de auto uit. Ik wilde over het hekje gaan, omdat ik hem niet open kreeg, maar viel voorover op het hekje. Hij opende met mij er bovenop hangend. Ik moest natuurlijk plassen, maar ook lachen en mezelf omhoog proberen te krijgen. Uiteindelijk heeft mijn moeder mij van het hekje af geholpen en heb ik net op tijd de wc gehaald :W

    Heb jij ergens spijt van en zou je het overnieuw willen doen, zodat het goed gaat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, een vriend was omgekomeb bij het MH17 ongeluk, ik wilde dat ik nog afscheid kon nemen. (huil)
    Wat is je lievenings social media site?


    tiptoe through the tulips...

    Facebook ofzo.

    Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Toekomst, als de aliens komen haha :P
    Wat is het ergste wat je ooit hebt gedaan? :D


    tiptoe through the tulips...

    Hmm, over bepaalde zaken liegen waar ik niet over had mogen liegen. Ik ben niet volledig tegen een leugentje om bestwil (zeker niet als het gaat om de bestwil van iemand anders), maar over grote dingen niet en dat heb ik helaas wel eens gedaan.

    Waar heb je het allermeeste spijt van dat je het NIET hebt gedaan?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat weet ik niet, maar ik heb wel spijt dat ik niet men best deed voor Fabian, en daardoor alles heb verpest door mijn sarcasme :|
    Wat is typisch jij?


    tiptoe through the tulips...

    -

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 22:24 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Interesse voor de Tweede Wereldoorlog. :d

    Wat is je lievelingseten?

    Pastaaaaaa~

    Hoelaat ga jij op een schooldag meestal naar bed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit meestal vroeg in bed. 21:30 - 22:00
    Wat is je leukste herinnering?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Oh gosh :') Er zijn zoveel leuke herinneringen en ik kan echt niet de leukste kiezen. Wat me nog steeds heel goed bij is gebleven is een bepaald studententennistoernooi vorig jaar, waar ik echt een soort keerpunt heb gehad en alles daarna beter leek te worden. Die herinnering koester ik :3. Maar verder voornamelijk familiegerelateerde herinneringen, denk ik.

    Wat is je allergrootste miskoop?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Een of ander blauw/wit jurkje x)

    Wat zou je doen als je op straat een goed gevulde portemonee vind?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Houden :Y) Behalve als er een paspoort ofzo bij zit, dan breng ik het naar de politie ;)
    Wat is je droom baan?


    tiptoe through the tulips...