• Heel simpel, stel een vraag en een ander beantwoordt hem en stelt een nieuwe vraag. Het mag over van alles gaan. (:

    Wat wilde je worden toen je klein was?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het liefste naar mijn oma vernoemd zijn, dus dan Lucia, gewoon omdat de naam geweldig mooi is vind ik.

    Wie is je favoriete YouTuber?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vast cliche, maar ik ben een groot Pewdiepie fan. Het lijkt me gewoon echt een hele toffe gozer en totaal niet arrogant.

    Wat doe je morgen?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga morgen naar school. Verder niet veel bijzonders.

    Als je een tijdschrift zou beginnen, waar zou het over gaan en hoe zou je het noemen?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 19:40 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik denk dat ik een tijdschrift over fanfictie wel leuk zou vinden, omdat ik vind dat dat een vreselijk ondergewaardeerd genre is en daar in ieder geval nog geen tijdschrift over is. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat zou moeten invullen, maar dat maakt niet uit. :")

    Bij gebrek aan een betere titel zou het waarschijnlijk 'Fantastic World of Fanfiction' worden, naar mijn facebookpagina. :')

    Wat is jouw favoriete animatie/tekenfilm?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Big hero 6

    Heb je huisdieren, zo ja hoe heten ze?


    “Sunshine, There ain't a thing that you can do, That's gonna ruin my night”

    Ja, een duitse herder Nora (flower)
    Wat is de engste film die je ooit hebt gezien


    tiptoe through the tulips...

    Pfoe, ik zou het echt niet weten haha.

    Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    De heide op ons vakantie adres in Drenthe.

    Welk sprookje dat modern verfilmd is (bv, Snow White and the Huntsman) vind je het leukst?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Snow White and the Huntsman (flower)
    Wies je crush (H)


    tiptoe through the tulips...

    Een jongen uit mijn klas :Y)

    Hoe vaak per week douche jij?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Om de dag, dus dat is eh, 4 keer.

    Heb je zin in wat je morgen gaat doen?

    Ehm.. dat zou dan dus werken zijn. Muah, beetje.

    wat is je favo tussendoortje?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik denk van wel. Ik heb niet echt plannen, maar vakantiedagen zijn wel gewoon leuk. (: Te laat, woeps.
    Ik heb niet bepaald een favoriet tussendoortje, maar ik vind bijvoorbeeld in stukjes gehakte wraps met kruidenroomkaas, zalm en sla erg lekker en ik houd ook van chocoladerozijnen... Een goed antwoord is het niet echt, maar ja dat heb ik niet. (;


    Wie is/zijn je favoriete artiest(en)?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 14:27 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Iron Maiden,Metallica,My Chemical Romance,Slash etc
    Wies je favo youtuber (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Mijn favoriete YouTubers zijn Scott Hoying en Mitch Grassi, van SUPERFRUIT ;3

    Van wie zou je het liefst een bos bloemen krijgen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…