• Heel simpel, stel een vraag en een ander beantwoordt hem en stelt een nieuwe vraag. Het mag over van alles gaan. (:

    Wat wilde je worden toen je klein was?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Uhm, ik denk dat dat was bij natuurkunde. Die gast ging kijken of je je huiswerk had gedaan en dat had ik niet want ik ben lui en loop achter en shit, maar ik wist al aan het begin van de les dat hij ging controleren dus pakte met opzet niet mijn schrift uit mijn tas (scheurde er van te voren nog een paar blaadjes uit), en zei dat ik die kwijt was. Nu heb ik tot dinsdag not de tijd om ermee aan te komen zetten... Oeps. ;x

    Wat is de laatste keer dat je bent gebeld en waarom?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 18:01 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Door een onbekende lolz xD
    Geef mij een cijfer! :$


    tiptoe through the tulips...

    Ik kan je geen cijfer geven, ik ken je niet.

    Wat is je favoriete voedsel?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pasta carbonara!

    Als je nu een nieuwe mobiel mocht uitzoeken, welke zou dat dan zijn en waarom?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    iPhone 5c, omdat ik die nu ook heb en hij echt geweldig fijn is.
    Wat zijn de namen van jouw huisdieren?


    United we stand, divided we fall.

    Samsung galaxy 6!
    (cool)
    Wat is het mooiste boek dat je hebt gelezen?


    I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.

    Maar, maar, maar ik heb net een nieuwe :o

    Wat zou je liever niet meer kunnen; Slapen of eten? En waarom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou liever niet kunnen slapen, want momenteel heb ik zelf een slaapstoornis eheh dus ben het al gewend :$

    Als je een emoji kon zijn, welke zou je kiezen?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Waarschijnlijk een iPhone 6, onder andere aangezien ik dan de apps kan installeren die ik op mijn simpele Samsung niet heb. Maar alleen als het echt gratis is eh :'D Ook staat er waarschijnlijk echt lekekr veel ruimte op, want op mijn Galaxy Trend Plus moet ik het met 4 GB doen. Heb wel een simkaart maar om de een of andere reden kan daar niks op. (cat) Ja want dat is ook de bedoeling van een simkaart: om er niks op kunnen te zetten.
    Ik een heel verhaal vertellen, ben ik toch te laat. Verdraaid. :'D

    EDIT:
    Als je een emoji van Quizlet bedoelt, zou ik de... Oh wacht, ik zie dat je de vraag al opnieuw hebt gesteld. Moet ik alsnog nadenken, of is dat niet meer nodig :'D
    Oké, wacht even, ik neem de tijd om hem alsnog te beantwoorden... Misschien de (cat), aangezien katten leuk zijn. Al kijkt deze wel een beetje chagrijnig... Anders toch de blozende smiley van de Golden Members, die kijkt zo blij en geliefd, dat wil ik ook zijn. Of de (wbw) van de Golden Members, want het is best wel heel cool als je dat met je wenkbrauwen kan. Als ik dat plotseling zou kunnen, zou ik twee uur lang vrolijk voor de spiegel staan daarmee.
    Uitgebreid antwoord, eh?


    Wat is de mooiste plek die je ooit hebt bezocht?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 23:39 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een eilandengroep genaamd de Balearen

    Zelfde vraag als tevoren tihi :x


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Parijs (flower)
    Op wie heb je stiekem een crush


    I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.

    Haha, wauw please niet die vraag lolz (lol)

    Fabian

    Naar wat voor muziek luister je?


    tiptoe through the tulips...

    Alles. Like, everything. Van klassiek, tot pop, tot heavy metal. Alleen dingen als deathcore en grunten kan ik niet haar luisteren (screamo wel tho).

    Wat is je favoriete movie-soundtrack en waarom?

    Mmm lastig, want ik luister er veel na, maar ik denk van Lord of the rings, want het is gewoon mooi! (flower)
    favo horror


    tiptoe through the tulips...

    Ik kijk geen Horror, tenzij SAW daar bij hoort, maar dat vind ik zelf meer Thriller en core, dan Horror xd

    Welk liedje is voor jou dé nummer 1?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.