• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Vissticks bakken.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Vissticks bakken.


    Stabiliteit in het leven is inderdaad belangrijk. (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 8:28 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Verhalen schrijven terwijl ik muziek luister en vieren dat ik eindelijk de honderd volgers behaalt heb op wattpad.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Om half 9 bij de kapper op een zaterdagochtend was een slecht plan, ik wilde juist eens uitslapen :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Pauze houden op werk en op Q rondhangen


    Stenenlikker

    Moe en met hoofdpijn achter mijn laptop zitten, bijkomen van het kutte nieuws dat ik gister te horen heb gekregen.

    Dat ene nummer van Go back to the Zoo naspelen, en mezelf afvragen waarom er hier een mes ligt.

    Oh en mensen kijken


    Sarah = ongewoon sexy

    Een poging tot een poging tot schrijven doen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik probeer te leren voor een proefwerk, maar eigenlijk luister naar mensen die door m'n muziek heen praten


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik probeer heel dapper mijn paraveterinaire leerstof in mijn hoofd te stampen voor morgen. Krijg al koliek als ik eraan denk! ^^ #paragrapje


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wachten op mijn volgende les.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kwijlen over mijn auto na het opruimen van de foto's




    Sarah = ongewoon sexy

    Moe zijn en me afvragen hoe ik in hemelsnaam mn grieks toets ga overleven.


    take me back to the basics and the simple life

    Mezelf aanzetten tot leren, terwijl ik muziek luister.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    In de overvolle bus naar huis zitten.


    26 - 02 - '16