• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    WEEKEND, ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHHT


    Sarah = ongewoon sexy

    Me vervelen.


    Your make-up is terrible

    Ik ben net terug van winkelen; ik heb een broek, een waterkoker en twee geïsoleerde glazen gekocht voor warme choco of koffie c;


    26 - 02 - '16

    Ik zit in een pannenkoekenrestaurant te wachten op mijn vader die even prikken is en op mijn eten. We zijn met de zijspan op najaarsweekend en daar heb ik heel veel zin in!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    In bed liggen en me afvragen waar het mis gegaan is


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    + mezelf overtuigen dat ik naar de snackbar moet lopen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    In mijn hoofd Margot een knuffel geven


    i put the fun in funeral

    Helpen met het verhuizen van mijn broer en zijn vriendin. Alsof ik nog totaal niet moe ben.

    Oh wel heel nuttig bezig geweest door internet en tv te regelen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Uh Ik kijk tv met mn laptop op schoot en zit story's te lezen


    ♡

    Misfire schreef:
    In mijn hoofd Margot een knuffel geven


    Aaah saar. Ik heb de snackbar in ieder geval bereikt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Met handdoek en al uit de badkamer gejaagd worden door mijn zusje dat heel dringend wil douchen. Een minuutje wachten tot ik m'n spullen bijeen heb geraapt en fatsoenlijke kleren heb aangetrokken is te veel gevraagd, blijkbaar


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Met handdoek en al uit de badkamer gejaagd worden door mijn zusje dat heel dringend wil douchen. Een minuutje wachten tot ik m'n spullen bijeen heb geraapt en fatsoenlijke kleren heb aangetrokken is te veel gevraagd, blijkbaar


    Vrouwen..


    Sarah = ongewoon sexy

    Tv kijken met mijn moeder. Heb net ook een zak chips opgefret. Tsja. Het is een zware dag geweest.


    I don't think you quite understand, honey

    Televisie kijken en vervelen, afleiding gezocht


    Sarah = ongewoon sexy

    Wakker liggen.


    26 - 02 - '16