• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Poging doen om slaap in te halen (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Aan het panikeren over de komende week want ik heb namelijk 0,0 % van mijn huiswerk gedaan voor morgen.
    En daarnaast zit ik heel erg te twijfelen over mijn studiekeuze want ik weet het niet meer.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aan het panikeren over de komende week want ik heb namelijk 0,0 % van mijn huiswerk gedaan voor morgen.
    En daarnaast zit ik heel erg te twijfelen over mijn studiekeuze want ik weet het niet meer.


    Dit.


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik schrijf een monoloog.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zit bij rekenen met barstende hoofdpijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Te werken aan mijn Nederlands presentatie voor komende vrijdag.
    En me voorbereiden op de maandag, ik heb vandaag les van 2 tot kwart over 9, dus ik moet nog een hele dag. ugh


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh wat leuk, komt er even koud op mn dak vallen dat ik voor vrijdag een choreografie in elkaar moet zetten waarin een bepaalde danseres nagedaan moet worden dafuq. Aka ik was dus een choreo in elkaar aan het zetten met iemand x)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 14:14 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dawnguard schreef:
    Pauze houden op werk en op Q rondhangen


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    In een lokaal wachten op een docent.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik wacht al een uur tot de laatste les (huil)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zit te wachten tot mij scheikunde blokuur begint, ugh. Nog maar 3 sets blokuren te gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lekker geschiedenis huiswerk maken
    dat sarcasme, wauw


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik doe op dit moment eigenlijk niks.


    When the why is clear, the how is easy.

    Oefenexamens WiBa oplossen en faalangst creëren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Muziek luisteren.


    26 - 02 - '16