• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Philip schreef:
    (...)

    Aha. Zo noemen we dat tegenwoordig. Volgens mij is dit de grootste off-topic van 2015. ghehehe :Y)


    Ik ben gewoon een beetje een uitzonderingsgeval denk ik. Hoe noemden ze dit vroeger?

    Dit topic is in zoverre off-topic dat we zelf duidelijk aangeven wat we nu doen, en is daarom heel ontopic.
    :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon een beetje een uitzonderingsgeval denk ik. Hoe noemden ze dit vroeger?

    Dit topic is in zoverre off-topic dat we zelf duidelijk aangeven wat we nu doen, en is daarom heel ontopic.
    :D


    (A) In mijn tijd... Ik weet het nog goed.. *pakt krukje om tegen te leunen en kucht luid waardoor kunstgebit uit mond valt* Oh Merlin, kan je die even schoonmaken, liefje? Ik weet het nog goed. Vroeger moest ik de kinderen van mijn terras af jagen. Nu moet ik ze van mijn WiFi wegjagen, Oh bugger. ^^

    (oke er zit totaal geen logica in, but yeah. Don't judge x'D )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    (A) In mijn tijd... Ik weet het nog goed.. *pakt krukje om tegen te leunen en kucht luid waardoor kunstgebit uit mond valt* Oh Merlin, kan je die even schoonmaken, liefje? Ik weet het nog goed. Vroeger moest ik de kinderen van mijn terras af jagen. Nu moet ik ze van mijn WiFi wegjagen, Oh bugger. ^^

    (oke er zit totaal geen logica in, but yeah. Don't judge x'D )


    Het is best heel logisch dat je je kunstgebit schoon wilt maken. Je bent nog niet aan het dementeren gelukkig (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik maak mijn kruikje klaar. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Het is best heel logisch dat je je kunstgebit schoon wilt maken. Je bent nog niet aan het dementeren gelukkig (:


    haha nee, gelukkig niet tenminste één +1 punt. Het is tenminste niet zo'n deprimerend verhaal als in 'The Notebook' Niet gezien? Ik zweer je; ik bind je vast aan de stoel met 4 grote schermen zodat je omringt ben door geluid en visie. D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    haha nee, gelukkig niet tenminste één +1 punt. Het is tenminste niet zo'n deprimerend verhaal als in 'The Notebook' Niet gezien? Ik zweer je; ik bind je vast aan de stoel met 4 grote schermen zodat je omringt ben door geluid en visie. D";


    Ik heb de titel gezien, en mijn ogen begonnen te bloeden. Dus sterkte met vastbinden, dat klinkt meer als Fifty Shades, heel kinky hoor!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik heb de titel gezien, en mijn ogen begonnen te bloeden. Dus sterkte met vastbinden, dat klinkt meer als Fifty Shades, heel kinky hoor!


    'Mijn ogen begonnen te bloeden?' omg, en daarna quote je nog in dezelfde zin Fifty Shades of Grey! I mean like, whut.! Ik zeg het niet vaak maar je bent een cultuur barbaar D'; wel die bdsm film kennen maar niet een literatuur hoogstandje? Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit van Romeo & Juliet heb gehoord? (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    'Mijn ogen begonnen te bloeden?' omg, en daarna quote je nog in dezelfde zin Fifty Shades of Grey! I mean like, whut.! Ik zeg het niet vaak maar je bent een cultuur barbaar D'; wel die bdsm film kennen maar niet een literatuur hoogstandje? Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit van Romeo & Juliet heb gehoord? (':


    Fifty shades was gewoon bekend, verder niet gezien.
    The notebook staat op Netflix, maar ik ben een man en ik weet niet of ik het langer dan 10 minuten vol kan houden.

    En wie? Is dat hetzelfde als Sjonnie en Anita?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Fifty shades was gewoon bekend, verder niet gezien.
    The notebook staat op Netflix, maar ik ben een man en ik weet niet of ik het langer dan 10 minuten vol kan houden.

    En wie? Is dat hetzelfde als Sjonnie en Anita?


    Het is dat ik weet dat je sarcastisch bent, of althans dit niet meent. Anders zou ik serieus zorgen maken over je gesteldheid (';

    en nee ik heb een vriend van mij ook gedwongen om het te kijken, of althans gedwongen? hij wilde het zelf ook en hij huilden niet, of althans van binnen natuurlijk. (: zo zijn jongens. 'Though love' or being the 'Alfamale' heeft wel iets hoor, niks om je voor te schamen ^^ gehehe.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Het is dat ik weet dat je sarcastisch bent, of althans dit niet meent. Anders zou ik serieus zorgen maken over je gesteldheid (';

    en nee ik heb een vriend van mij ook gedwongen om het te kijken, of althans gedwongen? hij wilde het zelf ook en hij huilden niet, of althans van binnen natuurlijk. (: zo zijn jongens. 'Though love' or being the 'Alfamale' heeft wel iets hoor, niks om je voor te schamen ^^ gehehe.


    Haha ik moest wel lachen. Ik ben blij dat mijn imago nog enigszins goed is

    Ik schaam me ook niet voor mijn alpha heid, hoewel ik dat helemaal niet ben eigenlijk. Ik ben meer een omega, het einde. Ik ben helemaal het einde.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Haha ik moest wel lachen. Ik ben blij dat mijn imago nog enigszins goed is

    Ik schaam me ook niet voor mijn alpha heid, hoewel ik dat helemaal niet ben eigenlijk. Ik ben meer een omega, het einde. Ik ben helemaal het einde.


    Hahah jij bent dus eigenlijk Yoda. I'll be your Yoda, your Yoda i'll be. Sorry ik moest even TW quoten. Stiles <3
    Je bent eigenlijk de oude grijze aap die als eerste het loodje legt ('x

    En je imago? Wie denkt daar nou eenmaal nog aan. Tss. het is 2015, ja.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hahah jij bent dus eigenlijk Yoda. I'll be your Yoda, your Yoda i'll be. Sorry ik moest even TW quoten. Stiles <3
    Je bent eigenlijk de oude grijze aap die als eerste het loodje legt ('x

    En je imago? Wie denkt daar nou eenmaal nog aan. Tss. het is 2015, ja.


    Dus je noemt me nu klein en groen?
    Oh wacht, dat is beter,ik ben een oude grijze aap!

    Gelukkig zijn grijze apen de leiders van hun groep, dus deal with it. Bam.

    Voor mijn gevoel is 2005 nog als vorig jaar. Toen was imago nog een ding. Maar nu heb je nektasjes en trainingspakken die 24x7 gedragen worden, en yoga pants. Oh yoga pants zijn vaak niet zo erg. Maar imago is wel gone ja.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dus je noemt me nu klein en groen?
    Oh wacht, dat is beter,ik ben een oude grijze aap!

    Gelukkig zijn grijze apen de leiders van hun groep, dus deal with it. Bam.

    Voor mijn gevoel is 2005 nog als vorig jaar. Toen was imago nog een ding. Maar nu heb je nektasjes en trainingspakken die 24x7 gedragen worden, en yoga pants. Oh yoga pants zijn vaak niet zo erg. Maar imago is wel gone ja.


    Haha Oude grijze apen die zijn klaar om naar de vergeten jachtvelden te gaan ('x Dus oké als jij dat leuk vind, ieder zo'n zijn hobby (A) I won't judge.

    Pfoe ik zou haast niet meer kunnen herinneren wat er rond mij heen gebeurde toen ik 9 was x'D dat is wel een beetje té ver terug de tijd in x').

    Wauw, we zijn nog niet eens getrouwd of je stemt al in met mijn meningen. Fact. I'm the alfa >:')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha Oude grijze apen die zijn klaar om naar de vergeten jachtvelden te gaan ('x Dus oké als jij dat leuk vind, ieder zo'n zijn hobby (A) I won't judge.

    Pfoe ik zou haast niet meer kunnen herinneren wat er rond mij heen gebeurde toen ik 9 was x'D dat is wel een beetje té ver terug de tijd in x').

    Wauw, we zijn nog niet eens getrouwd of je stemt al in met mijn meningen. Fact. I'm the alfa >:')


    Dat laatste is gewoon vrouw eigen.
    De kinky kant komt wel steeds meer naar voren blijkt wel. Je wilt al alfa zijn voor het trouwen, bijeen oude grijze aap die binnenkort naar de eeuwige jachtvelden gaat. Je probeert me te beïnvloeden met the Notebook maar het is al duidelijk. Dit wordt ongetwijfeld een nieuwe 50 shades story.

    Oh, en: Jonkie!


    Sarah = ongewoon sexy

    Wakker worden.. damnit.


    No growth of the heart is ever a waste