• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

          Regels :
    - Dit is een MSV, dus er is geen minimum aan woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zo vaak mogelijk reageren.
    - Geen ruzie buiten de MSV.
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft.

          Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 16-20, jongens 20-30)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

          Jongens : VOL
    - Caleb Ferdill Cano - Allirian 1.6
    - Tyler Jay Hale - Cotrona 1.1
    - Axton North Day - Sonder 1.3
    - Keon Chase Young - Leithold 1.2
    - Lukas "Luuk" Orlando Praxiteles - Whelve 1.4
    - Björn Alexei Caligulae - Blagden 1.6

          Meisjes : VOL
    - Alison Miley Flavor - Allirian 1.3
    - Ella Ruby Wade - Wander 1.2
    - Calida Emerald Durante - Cotrona 1.2
    - Krista "Kris" Charlotte DiLaurentis - PaperTownsMargo 1.3
    - Annette 'Anne' Rose Beauvau - Serenata 1.2
    - Bradley Noelle Ackerman - Fukari 1.5

          Klanten :
    - Carlos Enrique Montero - Cotrona 1.3
    -
    -

          Huis

    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :


    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:39 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een meisje reserveren?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Mag ik een jongen en een meisje?


    El Diablo.

    Meisje pour moi?


    all because i liked a girl

    Ik zet jullie erbij.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een meisje reserveren?


    Seasons will change, but I shall remain

    The_Glue -> Wander


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik kan niet kiezen. Mag ik de rol die als laatst overblijft?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een jongen?


    Mhm?


    TYLER JAY HALE







    Naam:
    Tyler Jay Hale
    Tyler ~ tiler of roofs
    Jay ~ victory
    Hale ~ hero

    Leeftijd:
    Hij is 23 jaar en geboren op 17 augustus.
    Dit maakt hem dus een leeuw.
    Innerlijk:
    Tyler kent geen schaamte en voelt bij zijn daden meestal amper enige vorm van schuld of spijt. Het lijkt hem gewoon nooit wat te boeien. Ook kan hij erg veel liegen zonder dat mensen het door hebben. Hij weet perfect hoe hij op de schuldgevoelens van mensen moet inspelen en maakt daar perfect gebruik van. Het is dus een perfecte acteur. Dit gebruikt hij dus ook vaak om uit een gevaarlijke situatie te komen. Hij houd zijn leugens perfect op een rijtje en kan de schuld dus gemakkelijk bij iemand anders leggen. Je kan een van zijn 'vrienden' zijn, maar dan moet je nog steeds uitkijken dat hij dat niet bij jou doet. Over vrienden gesproken.. Hij heeft een kleine groep mensen die hij niet ziet als zijn persoonlijke slaven. Hij ziet er misschien populair uit, maar dit is dus vooral schijn. Tyler is in het begin enorm charmerend en hij weet altijd snel close te worden met mensen. Hij weet perfect wat de ander wil horen en zien, door dit te doen denken anderen al snel dat hij de perfecte vriend is waar ze niet meer zonder kunnen. Dit gebruikt hij echter alleen maar tegen je zodra het nodig is. Hij heeft totaal geen moeite met het breken van vriendschappen en relaties, want hij weet dat er al snel een nieuw iemand op zijn pad komt. Als Tyler je als een echte vriend beschouwt in die kleine groep kan je je wel even gelukkig voelen. Hij is een goede vriend die achter je staat en voor je opkomt al is hij het zelf niet met je mening eens. Met Tyler weet je namelijk dat niemand je tegen gaat spreken, behalve Tyler zelf. Voor zijn familie en zijn vrienden gaat hij door het vuur, hij is dan ook beschermend over die groep. Tyler is dat type dat makkelijk een lach op je gezicht tovert. Als dat hem niet lukt weet hij dat het ernstig is en dan probeert hij om er voor je te zijn.Tot slot is hij vrij agressief als het moet en kan hij je makkelijk manipuleren. Alles bij elkaar is het al erg duidelijk. Bij Tyler heb je zeker te maken met een sociopaat
    dominant ~ manipulatief ~ vrij arrogant ~ ijdel ~ ego ~ trots ~ agressief ~ charmant ~ geeft amper tot niet om anderen ~ kent geen grenzen ~ intelligent ~impulsief ~ zeer goede leugenaar en liegt ook constant ~ zal zich nooit schuldig voelen ~ onverantwoordelijk ~ ijdel ~ kent geen schaamte ~ vaak erg kalm ~ vertrouwt zowat niemand maar kan erg goed doen alsof ~ zeer goede 'acteur' ~ sociopaat
    Uiterlijk:
    Tyler heeft een blanke huidskleur die snel bruin wordt. Hij heeft vele littekens, van de meesten weet hij niet eens meer hoe hij eraan is gekomen. Dat zegt dus al genoeg. Hij heeft kort, donkerbruin haar. Dit zit in een makkelijk model dat wel altijd goed zit, daar zorgt hij wel voor. Een van de dingen die altijd aan hem opvallen zijn zijn ogen. Ze hebben een lichte, blauw-groene kleur en bevatten meestal een ietwat spottende of zelfs uitdagende blik. Verder heeft hij vrij dikke wenkbrauwen, deze vallen echter niet gelijk op bij hem. Iets wat wel snel opvalt zijn zijn sterke kaaklijnen die zijn gezicht goed aftekenen. Het is dan ook iets waar hij bekend om staat. Verder heeft hij een rechte neus en volle lippen.
    Tyler heeft een goed lichaam. Hij is zo'n 1.85 lang, een goede lengte dus voor een jongen. Verder heeft hij al jarenlang een gespierde bouw. De spieren in zijn armen zijn goed te zien, een duidelijke sixpack op zijn buik etc. Qua tattoos heeft hij een arm vol staan, maar dat is het dan ook weer. Hij wil er wel meer, maar hij heeft tot nu toe nog geen ideeën. Tyler weet hoe hij zich moet kleden om goed voor de dag te komen, maar hij draagt niks opvallends. Ook blijft hij het liefst een beetje dichtbij de neutrale kleuren.
    Extra:
    Evt. later.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 0:03 ]


    El Diablo.

    Is er nog een meisje voor mij beschikbaar?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Leithold schreef:
    Ik kan niet kiezen. Mag ik de rol die als laatst overblijft?


    Er blijven jongens en klanten over ? Je mag altijd twee personnages nemen (:.

    Iedereen is erbij gezet !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Zijn alle jongens gelijk, of is er een soort van hiërarchie? (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Zijn alle jongens gelijk, of is er een soort van hiërarchie? (:


    Ik vind het wel goed ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Ik vind het wel goed ^^.


    Welk van de twee? (':


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Welk van de twee? (':


    Beide wel, maar ik bedoelde de hiërarchie ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring