• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

          Regels :
    - Dit is een MSV, dus er is geen minimum aan woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zo vaak mogelijk reageren.
    - Geen ruzie buiten de MSV.
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft.

          Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 16-20, jongens 20-30)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

          Jongens : VOL
    - Caleb Ferdill Cano - Allirian 1.6
    - Tyler Jay Hale - Cotrona 1.1
    - Axton North Day - Sonder 1.3
    - Keon Chase Young - Leithold 1.2
    - Lukas "Luuk" Orlando Praxiteles - Whelve 1.4
    - Björn Alexei Caligulae - Blagden 1.6

          Meisjes : VOL
    - Alison Miley Flavor - Allirian 1.3
    - Ella Ruby Wade - Wander 1.2
    - Calida Emerald Durante - Cotrona 1.2
    - Krista "Kris" Charlotte DiLaurentis - PaperTownsMargo 1.3
    - Annette 'Anne' Rose Beauvau - Serenata 1.2
    - Bradley Noelle Ackerman - Fukari 1.5

          Klanten :
    - Carlos Enrique Montero - Cotrona 1.3
    -
    -

          Huis

    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :


    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:39 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    "QUOTE."

    LUKAS "LUUK" ORLANDO PRAXITELES



    "I LOVE THE SOUND WHEN YOU SHUT UP."


    "YOU ONLY DIE ONCE, LUCKY BASTARD."


    "SLEEP AWAY THE SADNESS OF TODAY."


    "NEVER PUT YOUR HAPPINESS IN MY HANDS."


    "ZOMBIES USED TO EAT BRAINS.
    PS: YOU'RE SAFE."


    Naam
          Luuk

    Leeftijd
          25

    Innerlijk
    — Speels: Luuk is de typische jongen die altijd grapjes maakt en speelse opmerkingen gooit. Echter staat hij positief in het leven en ziet hij het als een spel; easy go. Ook heeft hij dan een rijke buidel aan humor; sarcasme, droge humor, ironie, etcetera. Luuk is speels, maar dat maakt hem ook rommelig en onverschillig.
    — Sadistisch: Een ander punt waar hij plezier uit kan halen is pijn. Luuk is op en top een sadist en vindt het ook leuk om een bepaalde macht te hebben over iemand.
    — Verstandig: Luuk is een verstandige jongen, maar is ook erg lui. Dat doet zijn slimme deel van hem erg te min; te lui om op voorhand de consequenties te bekijken; te lui om moeite te doen. Vaak maakt hij luchtige grapjes en speelse opmerkingen die het ijs wat breken, zodat zijn luie kant niet alles overpalmt.
    — Rustig: Desondanks Lukas een echte clown is, heeft hij zijn rustige momenten. Hij komt dan kalm en vriendschappelijk over. Druk en stress maken bij hem geen kans; hij is een easy boy, no stress, no shit. Calm down en take a break.
    — Egoïstisch: Lukas haat helpen en andere mensen steunen. Zijn egoïsme drukt behulpzaamheid en medeleven de kop in. Het kan hel werkelijk geen hol schelen hoe het met anderen gaat.
    — Onvoorspelbaar: Lukas is nogal onberekenbaar door zijn vele stemmingswisselingen. Echter reageert hij op alles anders; er zit geen verband tussen. Zoals wel duidelijk is; Luuk is te lui om op voorhand dingen te bereiden en komt daarom dus veel decisions on the spot tegen; en dan komen er zo van die onnozele acties waar hij zich maar uit moet zien te redden. Hij is impulsief en allesbehalve doordacht.
    — Sterk: Lukas heeft een sterk karakter; hij laat zich niet gemakkelijk doen en om alsnog zijn overwinning te halen, maakt hij grapjes die anderen op hun beurt weer irriteert.
    — Charmant: Luuk is een echte flirt; erg charmant en galant. Hij kan alle meiden in no time om zijn vinger winden en hij geniet ervan de macht te hebben hoe ze zo op hem in werken.

    Uiterlijk
          [FC: Jamie Campell Bower]
          • Gezicht: Luuk heeft een erg hoekig gezicht met een scherpe kaaklijn en een kleine stoppelbaard. Zijn haren zijn donkerblond en zijn ogen iets tussen groen en blauw in. Zijn haar halflang en de perfecte lengte om er gel in te kwakken en te modelleren.
          • Lengte: Lukas is erg groot en meet 1m92, omdat hij redelijk stevig gebouwd, ziet hij er niet slungelig lang uit.
          • Lichaamsbouw: Omdat Luuk regelmatig eens gaat sporten, heeft hij een sterk gebouwd lichaam. Zijn lichaam is dan ook gesierd met spieren, niet overdreven veel, maar voldoende om er niet als een platte strijkplank uit te zien. Hij is ook relatief sterk, maar is geen vechter. Hij kan wel enkele rake klappen uitdelen en incasseren.
          • Uitstraling: Rond Luuk hangt altijd een flirterige en grappige sfeer. Zijn uitstraling komt losjes over en zelfs met een glimlach of een luchtje grapje is het ijs bij de meesten meteen gebroken. Hij is een echte charmeur en dat kan je zien. Om zijn lippen is altijd een speelse glimlach en zijn houding is natuurlijk. Echter zie je wel aan hem dat hij kwaad of geïrriteerd is

    Relaties
         

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 22:41 ]


    she believed she could & so she did

    Als ik twee personages neem, mag ik dan vrouw en man? :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    BeIIamy schreef:
    Als ik twee personages neem, mag ik dan vrouw en man? :x


    Nee sorry, meiden zitten vol :/.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    BeIIamy schreef:
    Als ik twee personages neem, mag ik dan vrouw en man? :x


    ANAA


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Allirian schreef:
    (...)

    Nee sorry, meiden zitten vol :/.


    Dan doe ik niet mee aan deze MSV, sorry.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ben met mijn rol bezig en hoop hem vandaag af te hebben (:


    Mhm?

    Wanneer was je van plan het speeltopic te openen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is het misschien niet handig om ook bij de jongens erbij te zetten hoe ze in dat wereldje verzeild zijn geraakt?
    Hoe kennen ze de andere jongens, en wie is er mee begonnen etc?


    Mhm?

    North (Axton) is af.
    Ik heb me ermee geamuseerd (':
    Anyways, misschien is het handig om een praattopic te openen voor relaties te bespreken? (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Is het misschien niet handig om ook bij de jongens erbij te zetten hoe ze in dat wereldje verzeild zijn geraakt?
    Hoe kennen ze de andere jongens, en wie is er mee begonnen etc?


    Ja, mag zeker. Ik wil even zeggen dat ik vandaag geen tijd ga hebben om te kunnen reageren. Waarschijnlijk morgenavond wel, dan zal ik alles erbij zetten.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Iemand een soort relatie met North/Axton?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Iemand een soort relatie met North/Axton?


    Alison wilt graag :') Ik wou ook even zeggen dat je personnage echt goed is [en knap] ! *-*


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sonder schreef:
    Iemand een soort relatie met North/Axton?


    Botsende relatie met Luuk omdat hij de situatie niet serieus neemt? Ook omdat hij waarschijnlijk een uitgesproken mening zal hebben.


    she believed she could & so she did

    @Allirian: Dankje, ik had zin om het eens groots aan te pakken en Stephen James is yummie ^^
    Had je wat in gedachten?

    @Whelve: Is goed voor mij ^^


    Mhm?

    Sonder schreef:
    @Allirian: Dankje, ik had zin om het eens groots aan te pakken en Stephen James is yummie ^^
    Had je wat in gedachten?

    @Whelve: Is goed voor mij ^^


    Euhm.. Alison zal soms echt hatelijk zijn, ze gaat zich niet meteen laten doen. Maar ze houdt wel van wat uitdagingen. Wat zouden we dan kunnen doen ?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 17:41 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring