• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

          Regels :
    - Dit is een MSV, dus er is geen minimum aan woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zo vaak mogelijk reageren.
    - Geen ruzie buiten de MSV.
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft.

          Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 16-20, jongens 20-30)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

          Jongens : VOL
    - Caleb Ferdill Cano - Allirian 1.6
    - Tyler Jay Hale - Cotrona 1.1
    - Axton North Day - Sonder 1.3
    - Keon Chase Young - Leithold 1.2
    - Lukas "Luuk" Orlando Praxiteles - Whelve 1.4
    - Björn Alexei Caligulae - Blagden 1.6

          Meisjes : VOL
    - Alison Miley Flavor - Allirian 1.3
    - Ella Ruby Wade - Wander 1.2
    - Calida Emerald Durante - Cotrona 1.2
    - Krista "Kris" Charlotte DiLaurentis - PaperTownsMargo 1.3
    - Annette 'Anne' Rose Beauvau - Serenata 1.2
    - Bradley Noelle Ackerman - Fukari 1.5

          Klanten :
    - Carlos Enrique Montero - Cotrona 1.3
    -
    -

          Huis

    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :


    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:39 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Beide wel, maar ik bedoelde de hiërarchie ^^.


    Okay (:

    Is er 1 leider en dan de vijf anderen,
    of meerdere leiders,
    of een leider en een tweede man
    of staan ze allemaal in een bepaalde volgorde?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Okay (:

    Is er 1 leider en dan de vijf anderen,
    of meerdere leiders,
    of een leider en een tweede man
    of staan ze allemaal in een bepaalde volgorde?


    Heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht ?
    Wat is de mening van de RPG's ? Wat willen jullie het liefst ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Er blijven jongens en klanten over ? Je mag altijd twee personnages nemen (:.

    Iedereen is erbij gezet !


    Oh, doe maar een jongen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wil je me waarschuwen als er een meisje vrijkomt ? (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 9:48 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Ella Ruby Wade



    Naam:
          Ella - Maagd
          Ruby - Robijn

    Leeftijd:
          Ella is nu 17 jaar oud, geboren op 28 december.
    Innerlijk:
          Onzeker ~ ingetogen ~ vriendelijk ~ behulpzaam ~ perfectionistisch ~ wil alles goed doen ~ kan eigen grenzen niet aangeven ~ bang om voor zichzelf op te komen.
    Ella is een erg onzeker meisje. Ze is de afgelopen jaren op zowel de basisschool als haar middelbare school erg gepest. Daardoor is ze erg bang geworden om voor zichzelf op te komen, aangezien het pesten niet alleen bij woorden bleef. Ella leerde om alles wat haar dwars zat voor haar te houden en alles wat op haar pad kwam maar gewoon te ondergaan. Op die manier was ze er het snelst vanaf. Meestal dan. Nu ziet ze in dat als ze een keer haar mond had open getrokken, dingen misschien wel heel anders waren gegaan. Maar dat durfde ze niet. En nu nog steeds niet. Ella is erg ingetogen, en hierdoor is het lastig te zien wat er nou precies in haar hoofd omgaat. Ze zal nooit toegeven als ze pijn heeft, of ergens mee zit. Ze zal nooit vragen om ergens haar hart te luchten. Ze zal een masker optrekken en doen alsof er niets aan de hand is. Toen Ella ontvoerd werd door de groep mannen is ze - zo mogelijk - nog onzekerder geworden. Onzeker over haar eigen lichaam en persoonlijkheid. Toch wil ze alles wat haar gevraagd word door de jongens goed doen, perfect. Zodat niemand er iets op aan kan merken. In de hoop dat de lichamelijke straffen minder worden. Ella is misschien een van de makkelijkere meisjes voor de criminelen. Ze is al vaak door hen misbruikt, en kan haar grenzen niet aangeven. Dit kon ze voordat ze in het huis terecht kwam al niet, en het hele 'avontuur' maakt haar alleen maar onzekerder. Natuurlijk schreeuwde ze in het begin, huilde ze, gilde ze. Maar dat bezorgde haar alleen maar meer pijn, dus liet ze het allemaal maar over zich heen komen. Ze durft niets tegen de jongens in te brengen. Zelfs als een van de meisjes iets negatiefs tegen haar zegt slaat Ella onmiddellijk dicht en barst ze het liefst in huilen uit.
    Uiterlijk:
    Hoe ontvoerd:
    Extra:


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Allirian schreef:
    (...)

    Heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht ?
    Wat is de mening van de RPG's ? Wat willen jullie het liefst ?


    Sorry, ik denk meestal heel veel na over dingen (':
    Als het mag, zou ik graag een soort leider willen ^^
    Misschien ook wel handig om te weten: hoe hebben de jongens elkaar gevonden?


    Mhm?

    alvast een MT, omdat ik nog wat twijfel.

    Morgen begint mijn academiejaar en ik ga kijken of ik tijd heb om me in dit verhaal te storten c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?


    CALIDA EMERALD DURANTE




    Naam:
    Calida Emerald Durante
    Calida ~ most beautiful
    Emerald ~ the gemstone emerald
    Durante ~ stubborn

    Leeftijd:
    Ze is 19 jaar en zal verjaren op 19 december.
    Dit maakt haar een boogschutter.
    Innerlijk:
    temperamentvol ~ charmant ~ vrij intelligent ~ doorzetter ~ impulsief ~ brutaal ~ sarcastisch ~ survivor ~ totaal niet onderdanig ~ kent geen grenzen ~ heeft teveel lef en doet veel op adrenaline ~ heeft niet snel door of iets gevaarlijk is ~ troublemaker ~ rebel ~ weet hoe ze lol moet hebben ~ kan erg ver gaan om haar doelen te bereiken ~ kan behoorlijk hard en kil zijn, zowel voor zichzelf als voor anderen
    Uiterlijk:
    Calida's uiterlijk heeft een zekere charme, iets waar ze altijd graag gebruik van maakt. Ook haar Spaanse bloed is erg duidelijk terug te zien in haar uiterlijk. Ze heeft een ietwat getinte huidskleur, die met de zon nog een tintje donkerder kan worden. Een erg groot verschil is het echter niet. Ze heeft donkerbruin haar met hier en daar iets lichtere plukjes. Het vormt echter een mooi geheel dus ze klaagt er niet over. Ze heeft al vaak haar haar geverfd, maar is nu toch al zeker een jaar terug bij haar natuurlijke haarkleur. Haar donkere ogen kunnen niet meer ontbreken bij het plaatje. Ze hebben een donkerbruine, bijna zwarte kleur. Hier en daar zitten er wat grijze stipjes tussen, maar dit valt alleen op van dichtbij. Haar ogen hebben altijd al een soort speelse twinkeling gehad, deze heeft ze nog steeds na alles wat er gebeurt is. Haar ogen zijn omringt met lange, zwarte wimpers. Verder heeft ze een kleine wipneus en volle lippen. Qua make up maakt ze haar ogen vaak donker op en komt er wat lipgloss op haar lippen.
    Calida is zo'n 1,70 lang en kan er dus niet echt over klagen. Verder is ze slank, altijd al geweest. Ze heeft een licht zandloperfiguur. Haar heupen en bovenlichaam zijn iets breder dan haar taille, maar het is geen enorm verschil. De dame heeft zeker curves, maar die passen vrij goed bij haar lichaam en zijn dus ook niet persé superopvallend. Calida weet hoe ze zich moet kleden, maar heeft niet echt één stijl. Ze draagt wat ze leuk vind, maar zorgt dat het matcht. Qua piercings heeft ze meerdere gaatjes in haar oren, tepelpiercings, een navelpiercing en heuppiercings. Ook had ze ooit een neuspiercing, maar die doet ze nooit in. Ze heeft één tattoo. Deze op haar rug.
    Hoe ontvoerd:
    Ze had 3 jaar (bijna 4 jaar momenteel) geleden een hevige ruzie met haar ouders. Uiteindelijk is ze weggelopen met een kleine tas met spullen, toen ze beide sliepen. Midden in de nacht dus. Uiteindelijk kwam ze in een of ander vaag café terecht en raakte ze aan de praat met een van de jongens. Een paar drankjes later had ze het hele verhaal aan hem verteld en ging ze met hem mee. Zo kwam ze dus eigenlijk hier terecht.
    Extra:
    Ze is half Spaans en spreekt naast Engels dus ook vloeiend Spaans. Ook Frans, Portugees en Italiaans zijn geen probleem voor haar. Calida is een meisje dat praktisch geen angsten kent, ze heeft er maar één. Water. Ze is doodsbang om te verdrinken, ook al kan ze wel zwemmen. Ze heeft ook geen idee waar deze angst vandaan komt.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 19:47 ]


    El Diablo.

    @Feliana Zal ik doen !
    @Sonder Ik ben er wel mee akkoord maar ik weet niet of iedereen dat wel is. De jongens kennen elkaar trouwens van op school, ze zijn na school allemaal samen in een huis gaan wonen.
    @RabidKillee Prima (;


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    KEON CHASE YOUNG

    Naam
    Keon: (Kie on) god is verzoenend
    Chase: (Tsjees) jager

    Keons eerste naam heeft niet veel met hem te maken qua betekenis. Hij gelooft niet in god. Hij gelooft in zichzelf.
    Zijn tweede naam echter wel. In zijn beroep is hij een soort jager. Misschien niet van dieren, maar wel van meiden.


    Leeftijd
    éénentwintig jaren oud

    Innerlijk
    Keon is niet iemand die een hele dag dezelfde emotie zal hebben. Vijf minuten dezelfde emotie is zelfs bijzonder voor hem. Door allerlei redenen, gedachten of wat dan ook kan alles veranderen. Dit is dan ook moeilijk te voorspellen en zul je altijd op moeten passen bij Keon. Toch zijn er een paar dingen die altijd hetzelfde zullen blijven.
    Keon is niet bang voor geweld of legubere gebeurtenissen. Wanneer hij boos op iemand is zal diegene moeten oppassen. Hij kan namelijk komen met de vreemdste wraak plannen en is zeker niet bang om te wreken. Ook zonder wraak kan hij behoorlijk psycho zijn. Hij geniet er vaak van als een ander pijn heeft. Bij zijn psychoheid hoort een zeer geniepige grijns.
    Waarschijnlijk komt dit doordat hij toen hij klein was heel erg gepest is. Dit heeft hem niet onzeker gemaakt. Integendeel, het heeft een slecht deel van hem naar boven laten komen. Hij liet zien dat hij er ook was en dat over hem heen lopen niet zomaar ging.
    De psycho ideeën komen waarschijnlijk ook doordat hij nogal weirdminded is. Hij kan over de meest random dingen nadenken. Wanneer iedereen gestrest is om een probleem kan hij plots in lachen uitbarsten, enkel omdat hij net op dat moment aan iets heel anders dacht.
    Dit zal dan niet komen doordat hij ongeïnteresseerd is. Hij is simpelweg gewoon erg slim en heeft vaak alles al overdacht. Hij kan zeer snel nadenken over dingen waar de meeste mensen wat langer over doen. Hierdoor houdt hij een heleboel tijd over om over andere dingen na te denken.
    Mensen verbazen zich soms over hoe slim hij is. Vooral omdat hij dit vaak niet echt laat zien. Wanneer hij een oplossing weet voor een probleem zal hij het echt niet altijd naar buiten brengen. Soms heeft hij er gewoon geen zin in en bovendien kunnen mensen toch ook zelf wel nadenken?
    Doordat Keon zo slim is, vindt hij anderen nogal snel dom. Hij wordt er vaak moe en geïrriteerd van dat ze dingen die volgens hem voor de hand liggen niet begrijpen of uit kunnen vinden. Dit maakt hem vaak ook sarcastisch naar anderen toe.
    Ook maakt zijn slimheid hem op sommige momenten zeer lui. Hij weet hoe hij anderen voor hem kan laten werken en zal dit zeker ook gebruiken.
    Keon kan ook zeer perfectionistisch zijn. Wanneer hij iets doet, doet hij het ook goed. Dit gaat meteen gepaard met enorm doorzettingsvermogen.
    Iets wat hem tegenwerkt, is het feit dat hij niet bepaald een goede vechter is. Hij heeft wel wat spieren, maar hoe deze te gebruiken weet hij stiekem niet zo goed. Dit zal hij echter niet snel laten merken.


    Uiterlijk
    Keon is een jongen die niet heel erg lang is. Wanneer je hem naast andere jongens zet, zal je zien dat hij niet bepaald een gemiddelde lengte heeft. Met zijn 1.70 is hij iets kleiner dan de gemiddelde vrouw.
    Zonder iemand anders om hem heen zul je niet snel zeggen dat hij klein is. Zijn figuur is nogal tenger en slungelig, wat een indruk geeft van een lange jongen; wat hij dus niet is.
    Zijn uiterlijk werkt bij veel mensen de indruk van een Zuid-Europese jongen. Dit klopt echter niet helemaal. Zijn moeder komt gewoon uit de vs, maar zijn vader komt uit Portugal en heeft Zweedse routs. Dit laatste is echter niet echt terug te zien.
    Keon heeft een lichtelijk getinte huid, wat vaak de indruk wekt. Ook zijn donkere huid is hier een grote hulp in.
    Hij heeft donker kort haar wat qua textuur wel aardig dik is. Vaak smeert hij hier een beetje gel in, maar echt zorgen maakt hij zich niet om zijn haar. Wanneer iemand zijn haar door de war maakt, zal hij er niet aan denken het weer goed te doen.
    Zijn dikke donkere wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als zijn hoofdhaar en zijn zeer kenmerkend voor zijn gezicht. Zonder wenkbrauwen zou Keon waarschijnlijk volkomen onherkenbaar zijn.
    Niet alleen Keons haren en wenkbrauwen hebben een donkere kleur. Ook zijn ogen hebben een donkerbruine kleur. Deze kunnen zowel vrolijk en aardig als zeer geniepig staan. Wanneer zijn ogen in deze laatste stand staan, kun je weten dat je voor hem moet oppassen.
    Als je op Keons oren gaat letten, merk je dat deze eigenlijk ook zeer opvallend zijn. Flaporen kun je ze niet persé noemen, maar ze steken zeker best een stukje uit.
    Als lijkt Keon soms een beetje slungelig, spieren zijn heus aanwezig op zijn lichaam. Hij weet echter niet zo goed hoe ze te gebruiken.
    Keon heeft een tattoo van een kat op zijn rechterborst.
    Net als de blik in zijn ogen weet Keon zo opeens een zeer geniepige en psycho grijns op zijn lippen - die overigens een lichtroze kleur hebben - te toveren.


    Extra

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 21:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil trouwens ook nog wel een klant, als je die nodig hebt? (:


    El Diablo.

    Allirian schreef:
    @Feliana Zal ik doen !
    @Sonder Ik ben er wel mee akkoord maar ik weet niet of iedereen dat wel is. De jongens kennen elkaar trouwens van op school, ze zijn na school allemaal samen in een huis gaan wonen.
    @RabidKillee Prima (;



    Ok (: Mag ik anders algemeen vragen of dat iedereen akkoord is met het ideetje dat ik net in mijn hoofd heb?


    Mhm?

    @Cotrona Zou fijn zijn !
    @ Ja, vraag maar (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Is het oké voor de anderen dat mijn char een soort van leider is? Niet dat hij alles beslist, maar dat hij wel alle zaakjes zo een beetje regelt en de andere jongens soms wat stuurt (bij die feestjes bvb), maar hierbij dus ook meer risico loopt, moesten ze ooit gepakt worden?
    Hij zou dus sowieso geen tiran zijn en de vrijheid wordt normaal niet beperkt.
    Als iemand er iets op tegen heeft, ga ik verder ook niet moeilijk doen (:


    Mhm?



    Naam :
          Annette 'Anne' Rose Beauvau
    Leeftijd :
          19
    Innerlijk :
          Anne is niet iemand die je makkelijk neerhaalt met woorden. Door haar werk als model heeft ze flink wat kritiek gekregen. Dan was ze weer te dun, te dik, te vol, niet mooi genoeg enz..
    Ze is hierdoor niet niet gevoelig voor opmerkingen en weet ze ook makkelijk af te slaan. Ze komt hierdoor makkelijk voor haar zelf op en ze is ook niet bang om wat te zeggen. Ze komt ook voor andere op als ze dit zelf niet kunnen. Ze kan door haar opmerkingen soms bot en arrogant overkomen, maar ze is wel erg behulpzaam. Ze bedoelt het goed, ook al komt het niet altijd zo over. Daarnaast is Anne ook een beetje manipulerend. Ze wilt altijd eerst anderen kennen voordat zij haar kennen. Ze is Frans, maar ze kan ook perfect Engels spreken. Ze spreekt dan ook vaak Frans of met een Frans accent, puur om anderen om de tuin te leiden. Ze wilt weten hoe mensen reageren als ze een taal niet perfect kan spreken. Het begon ooit als een grap in het verleden, maar het groeide uit tot een gewoonte. Anne is zeker weten niet dom. Door haar eigen manipulerende trekjes heeft ze al snel door wanneer iemand dat bij haar doet. Ze kan ook erg eigenwijs zijn en ze wilt vaak haar eigen ding doen. Anne komt niet altijd over als een lief iemand. Ze is vrij brutaal en eigenwijs, maar ze probeert wel op te komen voor haar mede mens. Ze weet dat zij de kritiek vaak wel aankan. Ze probeert ook aardig te zijn, maar dit lukt helaas niet altijd.
    Uiterlijk :
          Anne wordt gezien als een mooie vrouw. Ze is 1,78 meter en wordt ook gezien als een lange vrouw. Ze heeft van nature rood haar vol met volume. Haar haren zijn lang en golven aan de onderkant. Haar ogen zijn groen en vallen erg op in contrast met haar haarkleur. Ze draagt meestal een dun streepje eyeliner met een beetje mascara. Anne heeft een egale, bleke huid. Ze is redelijk slank en heeft niet veel rondingen. Ze heeft volle, licht roze lippen. Wanneer ze niet glimlach heeft ze een streng gezicht.
    Anne probeert zo modieus mogelijk te kleden. Ze wilt er altijd wel goed uit zien. Ze vind het ook niet erg om hiervoor uren in de spiegel te staan. het liefst draagt ze rokken of jurken.
    Hoe ontvoerd ?:
          Ze was twee jaar geleden ontvoerd. Ze werd ontvoerd na een photoshoot. Ze wilde laat inde avond met een taxi naar huis gaan, maar de taxi was nooit naar haar huis gegaan. De taxi was een hele anderen richting opgegaan. Anne herinnert zich niet veel van de ontvoering. Ze herinnert dat ze net een photoshoot had gedaan en buiten de aandacht trok van een taxi. Ze stapte in en vertelde haar adres. vervolgens werd ze ergens wakker dat niet thuis was. Ze heeft geen idee wat er tussenin was gebeurt.
    Extra
          Anne houd iedereen al twee jaar voor de gek met haar 'accent.' Frans is haar eerste taal, dus is het voor haar makkelijk om Engels te faken. De diepe haat die ze voelt voor de jongens is voor haar genoeg om het toneel stukje door te zetten. Ze gebruikt het om achter informatie te komen, want de jongens denken toch dat ze het niet verstaat. Sommige meiden weten van haar geheim. Maar daar komt verandering in. De diepe haat die ze voelde is er nog wel, maar leegte en vermoeidheid nemen de plaats steeds meer in. Ze is dan ook van plan om meer Engels te spreken.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 20:27 ]


    Seasons will change, but I shall remain