• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

          Regels :
    - Dit is een MSV, dus er is geen minimum aan woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zo vaak mogelijk reageren.
    - Geen ruzie buiten de MSV.
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft.

          Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 16-20, jongens 20-30)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

          Jongens : VOL
    - Caleb Ferdill Cano - Allirian 1.6
    - Tyler Jay Hale - Cotrona 1.1
    - Axton North Day - Sonder 1.3
    - Keon Chase Young - Leithold 1.2
    - Lukas "Luuk" Orlando Praxiteles - Whelve 1.4
    - Björn Alexei Caligulae - Blagden 1.6

          Meisjes : VOL
    - Alison Miley Flavor - Allirian 1.3
    - Ella Ruby Wade - Wander 1.2
    - Calida Emerald Durante - Cotrona 1.2
    - Krista "Kris" Charlotte DiLaurentis - PaperTownsMargo 1.3
    - Annette 'Anne' Rose Beauvau - Serenata 1.2
    - Bradley Noelle Ackerman - Fukari 1.5

          Klanten :
    - Carlos Enrique Montero - Cotrona 1.3
    -
    -

          Huis

    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :


    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:39 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Euhm.. Alison zal soms echt hatelijk zijn, ze gaat zich niet meteen laten doen. Maar ze houdt wel van wat uitdagingen. Wat zouden we dan kunnen doen ?


    Het zou een soort haat-liefde relatie kunnen zijn? Dat ze soms echt ruzie maken (voor zover Axton ruzie maakt, hij zal eerder haar eerst negeren en dan slaan ofzo) en op andere momenten bijna met elkaar overweg kunnen of geïnteressereerd zijn in elkaar?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Het zou een soort haat-liefde relatie kunnen zijn? Dat ze soms echt ruzie maken (voor zover Axton ruzie maakt, hij zal eerder haar eerst negeren en dan slaan ofzo) en op andere momenten bijna met elkaar overweg kunnen of geïnteressereerd zijn in elkaar?


    Ja, prima (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sorry dat ik weer een vraag stel (':
    Zijn alle jongens op hetzelfde moment begonnen met het ontvoeren, of is de groep geleidelijk aan ontstaan?
    Dus bv dat twee jongens een meisje ontvoerden, dan een derde jongen tegenkwamen en meisje nummer twee buit maakten etc..


    Mhm?

    Ik heb Keon ook altijd nog vrij voor relaties ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    Ik heb Keon ook altijd nog vrij voor relaties ^^


    Alison ? Heb jij een idee voor hun ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sonder schreef:
    Iemand een soort relatie met North/Axton?


    Ik wil ook wel relatie met Ella? Onzeker, onderdanig meisje ;P

    Verdere relaties met Ella sta ik voor open :P


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Illicit is nu Fukari.

    Ik post morgen trouwens mijn rol! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Allirian schreef:
    (...)

    Alison ? Heb jij een idee voor hun ?


    Ik denk dat Keon haar echt niet zou mogen en hierdoor extra streng voor haar zal zijn.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sonder schreef:
    Sorry dat ik weer een vraag stel (':
    Zijn alle jongens op hetzelfde moment begonnen met het ontvoeren, of is de groep geleidelijk aan ontstaan?
    Dus bv dat twee jongens een meisje ontvoerden, dan een derde jongen tegenkwamen en meisje nummer twee buit maakten etc..


    De groep is allemaal samen ontstaan (;.


    Mijn mannelijke rol komt straks ! Heeft iemand een idee van FC voor hem ? (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Leithold schreef:
    (...)

    Ik denk dat Keon haar echt niet zou mogen en hierdoor extra streng voor haar zal zijn.


    Oké (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    De groep is allemaal samen ontstaan (;.


    Mijn mannelijke rol komt straks ! Heeft iemand een idee van FC voor hem ? (:


    Okidoki ^^

    Wat voor iemand zoek je?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Okidoki ^^

    Wat voor iemand zoek je?


    Een knappe klootzak (': Haha.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Fabio Mancini
    Sam Way
    Maxence Danet Fauvel
    Anton Lisin
    Steven Chevrin
    Tim Borrmann
    Jake Cooper
    Holden Nowell
    Xavier Serrano
    ...
    Kheb er nog (':


    Mhm?

    Leithold schreef:
    Wanneer was ben je van plan het speeltopic te openen?


    Mhm?



    BRADLEY NOELLE
    ACKERMAN










    “Little by little pieces of her soul started falling off in decay like exhausted petals off a dying flower.”








    “It's a cruel world we live in...       and I have a place in it!”

         
    •      •      •

         
         
    Naam
    Bradley — b r ae d l ee — Broad clearing in the wood. From a surname and place name based on the Old English words for broad clearing and broad wood.

    Noelle — n oh eh l — Birthday. Feminine of Noel. Commonly refers to Christ's birth and Christmas festival.

    Ackerman — ae k er m uh n — Acker comes from German or Old English, meaning "ploughed field"; it is related to or an alternate spelling of the word acre. Therefore, Ackermann means "ploughman".

    Het meisje is vernoemd naar haar overleden oom, haar moeder had namelijk een tweelingbroer en hij was op een jonge leeftijd gestorven. Ze is niet al te gek op haar naam aangezien die niet al te vaak voorkomt bij meisjes maar eerder bij jongens. De bijnamen van Bradley zijn onder andere Brad, B en Lee, al gaat haar voorkeur eerder uit naar haar volledige naam.

    Leeftijd
    Bradley is twintig jaar geleden op de aardbol gezet. Ze verjaart op de 359ste dag van het jaar wat betekend dat ze op eerste kerstdag jarig is, maar aangezien die dag zelf al een en al feest is, viert het meisje haar verjaardag niet.

    Innerlijk
    Spontaan, sarcastisch, redelijk actief, avontuurlijk, snel jaloers, bescheiden, behulpzaam, vrolijk, intelligent, beschermend, muzikaal, creatief, eigenwijs/koppig, nieuwsgierig, eerlijk, eigenzinnig, snel geïrriteerd, perfectionistisch, kieskeurig, zorgzaam, respectvol, sociaal, speels, levendig, brutaal, dankbaar, gevoelig, charmant, passief.

    Uiterlijk
    Haar — Bradley heeft lang, honingbruin haar die tot haar borsten komen. Vaak heeft ze deze los hangen met eventueel een leuke accessoire er in, ook wilt ze wel eens haar lokken in een paardenstaart, een vlecht of een andere leuke hairdo doen.

    Ogen — Haar ogen zijn groot en hebben een amandelvormige vorm. Ze hebben een bruine kleur die je wel eens doet denken aan die van een hertachtigen.

    Lengte en gewicht — Bradley is circa 168 centimeters lang, waardoor ze niet één van de langste is. Haar gewicht is rond de 55 kilogram.

    Bouw — Atletisch.

    Extra — Bradley heeft lichte sproetjes die haar neus sieren, echter zie je deze alleen wanneer je haar gezicht van dichtbij bestudeerd. Ook heeft ze een tatoeage op haar linker onderarm staan.

    Hoe ontvoerd:
    Bradley zat op een vrijdagavond bij een café en was aan de praat met één van de jongens, die haar later uitnodigde om samen een stukje te gaan wandelen buiten. Aangezien het meisje niks verkeerds in de jongen zag omdat ze een goed en bovenal gezellig gesprek met hem had, ging ze zonder na te denken mee. Eerst was er niks aan de hand, de twee praatte gewoon gezellig en hadden naar haar belevenis redelijk wat lol samen, echter liep dit al snel mis. De jongen werd steeds hardhandiger en hij gedroeg zich na een tijdje als een compleet ander persoon, een belletje begon al te rinkelen bij Bradley en zodra ze zich wou verzetten, sloeg de jongen toe.


    Extra
    Likes — movies, books, singing, painting, rock music, pizza, birthdays, Christmas, dancing, the beach, hugs, cuddles, sound of the ocean, kisses for no reason at all, French bulldogs, flowers, nice food, pretty colors, rain, having fun and dusk.

    Dislikes — rude people, gossip, pedants, sour candy, thunder, hospitals, spiders, moths, needles, racists, animal abusers, bullies, drugs, liars, waking up early, crying, wasting food, fake people, showing weakness.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 17:11 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.