• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Het feit dat ik niet meer forever alone ben met tienduizend katten is echt wennen en ik kan niet zeggen dat ik het erg vind. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gozer, ik snap je signalen niet D:
    Is het wederzijds of vindt je me gewoon heel aardig dat je zoveel aan me zit en zoveel naar me kijkt?
    Kijk, ik zit ook veel aan jou, maar dat is omdat ik helemaal weg van je ben. Je liet me zelfs met je haar spelen <3-<3 en je ging met dezelfde hoek van het schilderij klooien waar ik ook mee bezig was en leek wel met opzet mijn hand/vingers aan te raken. En telkens als je langs me loopt draai je snel om, om me te laten schrikken en als je achter me langs loopt voel ik echt je hand op mijn rug... Please, geef juiste signalen! Vind je me leuk of niet?! Aaaaah!!!!

    Mensen, HELP!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    OEH NOM
    Yes! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Ik schrijf bijna nooit meer en dat is eigenlijk erg verdrietig. (no_chears)


    Jup. :c
    But don't worry. Ik roep ook al lang weer te gaan schrijven, maar ben nog steeds niet begonnen. Dus je bent niet alleen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dauth schreef:
    (...)Yes! :Y)


    Ik heb nog een literfles Nozem Oil van de Zwarte Cross. Ugh, krijg het de laatste tijd niet meer weg. Terwijl die kleine shotjes tijdens het festival vanzelf gingen :"D

    Jägermeister (H) puur, maar ook met cola/redbull


    Sarah = ongewoon sexy

    waaerom is deze guacamole zo VIES wat moet ik nu bij mijn nacho's eten ugggh


    i put the fun in funeral

    Het mannetje met de hamer in mijn hoofd ik verzoek je vriendelijk om te stoppen en een nieuwe woon plaats te gaan zoeken. Bezorg een steen maar hoofdpijn dat voelt een steen toch niet.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Misfire schreef:
    waaerom is deze guacamole zo VIES wat moet ik nu bij mijn nacho's eten ugggh


    Cheddarcheese

    OF gewoon guacamole en niet zo klagen


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Cheddarcheese

    OF gewoon guacamole en niet zo klagen


    Ik heb het al opgegeven en lig nu in foetushouding op de keukenvloer.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik heb het al opgegeven en lig nu in foetushouding op de keukenvloer.

    naar. knuf.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik heb het al opgegeven en lig nu in foetushouding op de keukenvloer.


    Wie wil er nou nachos.
    Btw serieuze skills dat je met je telefoon kan werken in de foetushouding. Keep it up, float that goat


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    naar. knuf.


    :[
    thanks g

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wie wil er nou nachos.
    Btw serieuze skills dat je met je telefoon kan werken in de foetushouding. Keep it up, float that goat


    Ik heb vele kwaliteiten.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik heb vele kwaliteiten.


    Gelukkig klinkt dat totaal niet dubbelzinnig


    Sarah = ongewoon sexy

    Ah, dus daar was ik goed voor.. Haha, hoe heb ik kunnen denken dat ik vrienden zou kunnen hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met minder dan vier uur slaap buiten in een ellenlange rij wachten... ik denk dat ik straks flauwval


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.