• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Kan het bijna moeten janken om Oh Ms Believer niet even wachten tot het moment dat ik niet meer in de trein zit?


    Caution first, always.

    Kriebels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom is er wel een mannen veteranen toernooi maar geen vrouwen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh ik kan er beter wegblijven.


    [ heaven knows ]

    Furiosa schreef:
    Sommige mensen hebben zo wanhopig aandacht nodig en ik snap niet dat anderen erop in gaan... Yeah, it shows girl.


    ----

    Niets is beter dan een bakkie warme choco na een stagedag :}


    26 - 02 - '16

    Hypocriet.

    Overal pijn, what is this shit? Ga weg.


    Your make-up is terrible

    Chocolade maakt zoveel goed :]


    26 - 02 - '16

    Ik heb de neiging om mijn trein buurman door de ruit heen te slaan. Alles wat ik haat: trainingspak, nektasje, beats headphones die hij niet eens op heeft maar wel hard de muziek (rap ofc) uit laat spelen terwijl hij belt met een vriend in een marokkanenaccent. Meneer is blanker dan Bill Gates. In gedachten leeft hij in de ghetto!


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan zó niet tegen slecht Engels +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Ik kan zó niet tegen slecht Engels +.+

    My nieterh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rhysre schreef:
    Ik kan zó niet tegen slecht Engels +.+


    Ar Joe tokking toe mie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Gadver, ik dacht dat we pizza aten... nee hoor, Hollandse pot. Nu is het enige dat nog goed was aan deze avond verdwenen >.<

    Jorah schreef:
    Gadver, ik dacht dat we pizza aten... nee hoor, Hollandse pot. Nu is het enige dat nog goed was aan deze avond verdwenen >.<


    Bij mij thuis eten we nooit pizza ;x


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Gadver, ik dacht dat we pizza aten... nee hoor, Hollandse pot. Nu is het enige dat nog goed was aan deze avond verdwenen >.<

    Wauw, vet erg :W
    Holandse pot is een van de lekkerste dingen vind ik :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.