• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ja godver... purmerend gaat ook vluchtelingen opvangen, ik vind dit doodeng. Alsjeblieft ga weg, straks zitten er ongure gasten tussen en komen ze de stad in. Ja nee. Doe dit effe niet gemeente...

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 19:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal maar niet verwachten dat het vanavond dan ook doorgaat.. Aangezien het overdag ook niet ging.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeg alsjeblieft dat zaterdag doorgaat. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gawd, oma komt zondag. Kan het allemaal freaking nog erger? Kutgedachtes die niet in mijn hoofd behoren te zijn maar die ik om de een of andere vage reden niet kan uit zetten. Mensen die kennelijk vet gemene dingen over me zeggen bij t orkest. Ik kan voor geen meter meer autorijden zonder een gevaar op de weg te zijn en daarna vet erg last te krijgen van tics. Boogschieten wordt verdeeld in jeugd op de maandag en volwassenen op de woensdag maarndoordat ik dr maandags nooit ben moet ik op de woensdag dus dagdag eventuele hoop op sociale contacten met leeftijdsgenoten. Die freaking tics putten me helemaal uit en de accordeonstudie wil voor geen meter.

    Geef me een slaappil, alsjeblieft. Een slaappil voor in de eeuwigheid.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom staat die egoïstische vrouw naast mij rook in mijn gezicht te blazen? D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    sis, don't text and drive ;-;
    I still want to marry a handsome guy and have kids in the future ;;-;;;;

    Wanneer je voor het eerst eens vines gaat kijken en je een mega hete dude tegenkomt waarvan je de naam niet kan achterhalen uit de omschrijving en comments..


    // Oh, jij weer? Ofcourse. Fuck off.

    // Twee weken gaan snel met een leuke usernaam (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 20:15 ]

    Sometimes you are very difficult to conversate with.


    kindness is never a burden.

    Zo moe. Maar dit weekend gaat echt een top weekend worden, I know that.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    Zo moe. Maar dit weekend gaat echt een top weekend worden, I know that.


    kindness is never a burden.

    Gibbs schreef:
    Gawd, oma komt zondag. Kan het allemaal freaking nog erger? Kutgedachtes die niet in mijn hoofd behoren te zijn maar die ik om de een of andere vage reden niet kan uit zetten. Mensen die kennelijk vet gemene dingen over me zeggen bij t orkest. Ik kan voor geen meter meer autorijden zonder een gevaar op de weg te zijn en daarna vet erg last te krijgen van tics. Boogschieten wordt verdeeld in jeugd op de maandag en volwassenen op de woensdag maarndoordat ik dr maandags nooit ben moet ik op de woensdag dus dagdag eventuele hoop op sociale contacten met leeftijdsgenoten. Die freaking tics putten me helemaal uit en de accordeonstudie wil voor geen meter.

    Geef me een slaappil, alsjeblieft. Een slaappil voor in de eeuwigheid.



    Rest in Peace, Son of Gondor

    I don't feel like doing anything anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Jan heeft deze muffin voor me gekocht."
    "We wonen praktisch samen."

    Oeps, opeens wordt mijn real life ship wel erg real. Eerst al die glimlachjes, nu dit? Dit is niet eens meer op het 'haha wat gay' level, ik begin er nu serieus van overtuigd te raken dat er in ieder geval van één kant iets aan het opbloeien is. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jagermeister. :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ga je eens op fb en daar zijn de feels :c Tis niet dat ik weet wat ik moet zeggen op een bericht van iemand die ik kende waarin staat dat der ma vandaag is overleden aan kanker :c But well, feels.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."