• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    Jagermeister. :9~


    OEH NOM


    Sarah = ongewoon sexy

    I really don't know how to feel about this, it quite hurts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Net ontdekt hoe ik mijn eigen nummers als wekker geluid zet. Nu kan ik lekker wakker worden ipv met die rottige ringtones van de S6 zelf.

    Soms schrik ik best van mijn pageviews.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Soms schrik ik best van mijn pageviews.


    Waarom? :') Stalkers?

    Jorah schreef:
    (...)

    Waarom? :') Stalkers?


    Yup :W


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    (...)

    Yup :W


    Ik kan er ook wel een paar noemen, maar ach zolang ze lief blijven ^^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 21:24 ]

    Ik snap het probleem ook niet zo eigenlijk. Je hebt een profiel, daar steek je tijd in, en dan mag niemand het bekijken. Krijg je van die sporadische kijkers, of dan moet eerst iemand kijken voor je terug mag kijken.

    Bij deze mijn aankondiging: Ik kijk gewoon


    Sarah = ongewoon sexy

    Vluchtelingen die in verzet gaan tegen hulpverleners die toevallig christelijk zijn, schiet mij echt in 't verkeerde keelgat. Ondankbare mensen. Krijg je hulp...


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Vluchtelingen die in verzet gaan tegen hulpverleners die toevallig christelijk zijn, schiet mij echt in 't verkeerde keelgat. Ondankbare mensen. Krijg je hulp...


    Ze zeiken ook dat Nederland te trage wifi heeft en dat ze alleen maar mogen slapen en eten. Hallo zeg!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rude, ja. Maar dat betekend nog niet dat alle vluchtelingen zo zijn.. Sommigen zijn wel dankbaar voor de hulp die ze krijgen. Maar die ondankbare mensen mogen van mij wel weer weg ja :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik schrijf bijna nooit meer en dat is eigenlijk erg verdrietig. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom leert mijn kat nooit dat hij niet op de tafel mag. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik schrijf bijna nooit meer en dat is eigenlijk erg verdrietig. (no_chears)

    Eigenlijk wel. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Backbiter schreef:
    Rude, ja. Maar dat betekend nog niet dat alle vluchtelingen zo zijn.. Sommigen zijn wel dankbaar voor de hulp die ze krijgen. Maar die ondankbare mensen mogen van mij wel weer weg ja :/

    Ze moeten blij zijn dat de grenzen open zijn, als het aan mij had gelegen-
    Ik vind het heel erg allemaal hoor, daar niet van, maar er zijn plekken op deze aardbol waar niemand woont, plaats daar al die mensen dan zodat ze een samenleving kunnen vormen. Ik zou daar nog wel aan mee willen helpen zodat ze hun eigen land kunnen stichten.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 22:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.