• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    19 :)

    Tunes schreef:
    19 :)


    Gefeliciteeeerd! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gefeliciteeeerd! ^^

    Hahaha awsh thank youuuuu <3

    Tunes schreef:
    19 :)


    Hiephoi! Geniet ervan (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Hiephoi! Geniet ervan (:

    Thanks a looot!! <3

    Ik vind die spam hier niet kunnen hoor. JK. Niet boos worden.

    Ik heb honger, maar om nou weer iets te bestellen is me iets te gek


    Sarah = ongewoon sexy

    Meh


    26 - 02 - '16

    Jezus, zeik zeik. Je moet niet zo verdomme zeuren. Mag ik ook eens iets? Damn. Stop met dat gezeik aan mn hoofd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I guess you're kinda cute.


    i put the fun in funeral

    Wtf, waarom krijg ik mail van World of Tanks......?

    + Te vroeg om op te staan in m'n weekend....

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 8:37 ]


    Stenenlikker

    Ik ben nog moeeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verdomme, donder op. Ik wil niet weg. Boeit mij dat feest nou wat. Ik wil gewoon thuis blijven en niks doen en verdrietig zijn ofzo. Het is te veel, oké? Verdomne, verdomme, verdomme.

    En nu zal ik jou nooit echt leren kennen. Wachten op volgend jaar? Hopen? Wtf. Nee. Maar wat dan wel? Verdomme.

    Laat me slapen. Voor heel lang. Niet te lang.

    Ik hou niet van oude mensen en kleine kinderen. Of nou ja, misschien is mijn familie wel heel leuk, maar ik heb er simpelweg helemaal geen zin in om mijn tijd daaraan te verspillen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Altijd als we plannen maken voor het weekend heb ik die dag zelf geen zin meer om dat te doen.. misschien gaan we wel ff gewoon naar Paddepoel in plaats van de binnenstad.

    // Ligt het aan mij of zijn de letters dikker en groter geworden op de mobiele versie?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 10:19 ]

    Ik vind het echt een naar idee dat zij het hele weekend bij hem is en ik niet. Op zich hoef ik nergens bang voor te zijn en dat ben ik ook niet, maar toch. Het feit dat zij altijd zo knuffelig is en ik hem dit hele weekend niet kan knuffelen is echt kak.

    Het moment dat je alles nog bij wil posten wat er te posten valt en je er achter komt dat je gewoon te weinig tijd er voor hebt.
    Soms is de tijd toch echt mijn grootste vijnand!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!