• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Rhysre schreef:
    En natuurlijk staan er weer verkeerde bronnen bij, zoals altijd.


    Leuke school projecten zo te zien :D iemand die wikipedia als bron gebruikt?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zei net voetvinger in plaats van teen. I need more sleep.

    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op een feest te spelen. In bed liggen is fijner.
    Maar geld moet verdient worden en t staat al lang gepland xd

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 13:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I look pretty cute today. How did that happen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6684411/22391386/kleine_meid_vangt_vis.html

    Dit is echt te schattig


    Sarah = ongewoon sexy

    Uuugh! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen zin meer in leren :C En dan te bedenken dat ik pas net ben begonnen....


    Stenenlikker

    Tip. Gooi nooit je spaarpot om in een hoogpolig tapijt, tenzij je wilt schatzoeken :')

    Ik zou moeten schrijven, maar ik ben te moe om me ertoe te kunnen zetten. Sorry lezers :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jorah schreef:
    Tip. Gooi nooit je spaarpot om in een hoogpolig tapijt, tenzij je wilt schatzoeken :')


    Alleen nog een ooglapje en een papegaai en je bent klaar voor het echte piratenleven. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm feeling ugly af

    Sure, want zoiets zeg ik. Je moet ook eens aan andere mensen denken i.p.v. anderen de schuld te geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I like this series


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Hup Jip! *O*

    --

    Waarom gebruiken Duitse personages zo vaak random Duitse woorden in hun Engelse monologen? En waarom zijn het altijd dingen zoals "ja/nein" of "herr"? Dat zijn de meest onlogische dingen ooit om mee terug te vallen op je moedertaal. + WAAROM HEET HIJ KLAVIER? PIANO. HIJ HEET PIANO.

    Sound of music af.

    NEE EVA stop being delusional hij vindt je niet leuk en gaat je ook niet leuk vinden. Bovendien zijn er veel leukere meisjes DIE NIET GEMEEN ZIJN zoals jij. Bitch. (cat) Dus. Je maakt geen schijn van kans. Ever.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ruik smoesjes.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."