• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Fijn dat je eerlijk tegen me hebt verteld dat je weer blowt... NOT!! Ik moet er altijd zelf achterkomen door je tas te checken. Wat heeft onze relatie nog voor zin als ik je niet kan vertrouwen? Ik wou dat je me in het begin eerlijk verteld had dat je nooit van plan was te stoppen. Dan was ik nooit een relatie met je aangegaan. Je hebt me gewoon bijna 4 jaar van mijn leven laten verspillen. Dankjewel voor dat. En na al die jaren weet je nog niet eens dat ik niet van brood houdt?

    Moomin schreef:
    Fijn dat je eerlijk tegen me hebt verteld dat je weer blowt... NOT!! Ik moet er altijd zelf achterkomen door je tas te checken. Wat heeft onze relatie nog voor zin als ik je niet kan vertrouwen? Ik wou dat je me in het begin eerlijk verteld had dat je nooit van plan was te stoppen. Dan was ik nooit een relatie met je aangegaan. Je hebt me gewoon bijna 4 jaar van mijn leven laten verspillen. Dankjewel voor dat. En na al die jaren weet je nog niet eens dat ik niet van brood houdt?


    Je bent hem niet waard. Je kunt beter krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word ambetant als ik de oplossing van een oefening niet vind. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Je bent hem niet waard. Je kunt beter krijgen.


    Yup. Naar mijn mening is een relatie niet goed als je niet eerlijk bent tegen elkaar.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 17:50 ]


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    (...)

    Yup. Naar mijn mening is een relatie niet goed als je niet eerlijk bent tegen elkaar.


    Nope. Dan is het echt mis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jep, smoesjes dus. I knew it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ledecky schreef:
    Ik word ambetant als ik de oplossing van een oefening niet vind. (cat)


    Wat een mooi woord, ambetant (nerd)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik houd mij gewoon wel weer stil.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het is best lastig om over jezelf in de hij vorm te schrijven :"D

    Edit: en dus pas ik alles aan.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 18:31 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Het is best lastig om over jezelf in de hij vorm te schrijven :"D

    Edit: en dus pas ik alles aan.


    Hahah, herkenbaar :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen pauze tijdens de film wat is dit?! Ik heb een kleine blaas. Doe me dit niet aan bioscoop.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Geen pauze tijdens de film wat is dit?! Ik heb een kleine blaas. Doe me dit niet aan bioscoop.


    Pathé bioscoop?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misfire schreef:
    Geen pauze tijdens de film wat is dit?! Ik heb een kleine blaas. Doe me dit niet aan bioscoop.


    Let me guess, Pathé :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Misfire schreef:
    Geen pauze tijdens de film wat is dit?! Ik heb een kleine blaas. Doe me dit niet aan bioscoop.


    Wij hebben al jaren geen pauze meer in de bioscoop hier. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weet iemand wat het werkwoord to belt betekent?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.