• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Kom op, postbode. Make my day. :/


    Caution first, always.

    Rot op, je bent hier veel te vaak. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn omgeving gaat zo lekker; een depressieve vriendin erbij (lijstje uitgebreid tot 3), iemand met anorexia, leerling van school dood, oma in het ziekenhuis en mijn lievelingsoom gaat scheiden. Alsof ik niet genoeg zorgen heb met mijn eigen leven.
    No offence, ik hou van mijn vrienden en familie, maar het is echt slecht getimed.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 10:36 ]

    Jorah schreef:
    Mijn omgeving gaat zo lekker; een depressieve vriendin erbij (lijstje uitgebreid tot 3), iemand met anorexia, leerling van school dood, oma in het ziekenhuis en mijn lievelingsoom gaat scheiden. Alsof ik niet genoeg zorgen heb met mijn eigen leven.
    No offence, ik hou van mijn vrienden en familie, maar het is echt slecht getimed.


    Oei, sterkte (flower)

    Ik ben nu ook bezig met iets te ontrafelen waar ik me denk ik beter buiten kan houden. . . De jongen in mijn klas waar ik een crush op heb, heeft elke dag wel verwondingen aan zijn armen of gezicht of zo en ik probeer eruit te krijgen waar dat door komt. Maar telkens krijg ik halfbakken antwoord als ik het vraag of gaat hij grapjes maken. Een vriendin (meisje uit de klas) en ik proberen nu dus meer te achterhalen aangezien hij zegt dat zijn broertje(s) alles voor elkaar krijgen en hij niet. . .

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 10:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of het gebrek aan rode "afwezig zonder reden" notaties in mijn magister betekent dat mijn spijbelskills geweldig zijn, of dat de administratie op school gewoon traag is. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat is dit voor een moeilijke kutopdracht. Waarom is die film ook zo ingewikkeld. :')
    Also, waarom houd ik nooit mijn mond dicht. Ik zeg wel niets meer.


    Caution first, always.

    Ik wacht op je. What the fuck ben je aan het doen boven? Ben je alweer vergeten dat we naar beneden zouden gaan om te ontbijten?

    Damn dit verklaart zoveel.

    being mentally ill + suicidal at a young age (before 18) is. strange, because you grow up with this idea that one day you’ll finally snap, turn off, be brave enough to kill yourself, so you don’t really plan for the future. adulthood- further life, it isn’t for you, nor do you feel included within the future of it. it isn’t.. it isn’t part of your life plan.

    and then before you know it you’re 18 and you’re an adult but you never thought you’d get this far and sure it’s great that you’re still alive you guess but also. you feel so alone + lost in a world you never expected or planned to be a part of.


    Your make-up is terrible

    Blurryface schreef:
    Wat is dit voor een moeilijke kutopdracht. Waarom is die film ook zo ingewikkeld. :')
    Also, waarom houd ik nooit mijn mond dicht. Ik zeg wel niets meer.


    Ahhh bespeur ik de eerste tekenen van schoolhaat? :')
    I don't want you to shut up, je houd al zo veel binnen voor de buitenwereld.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 11:37 ]

    Het is maar een ideetje, hoor, maar misschien kom je niet meer zo chago uit de hoek als je op tijd gaat slapen. Buitensluiten is één ding, maar je hoeft me niet de schuld te geven van alles ook. Ugh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk, want jij weet alles beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Godver, ik wacht al zo lang. Ik begin echt pissig te worden.


    Caution first, always.

    En natuurlijk staan er weer verkeerde bronnen bij, zoals altijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als het maar niet weer zo'n dag word.. want echt, ik word er alleen maar fucking chagrijnig van. Dus beter laat je me vandaag met rust ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    pannekoeken bakken is echt mijn hobby