• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Perdition schreef:
    Jij bent zo'n fucking vervelende persoon. Altijd moet je weer je roet in het eten van mensen gooien met je irritante gezever.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Jij bent zo'n fucking vervelende persoon. Altijd moet je weer je roet in het eten van mensen gooien met je irritante gezever.


    Your make-up is terrible

    Argh! Ik haat duits idioomtoetsen.


    For those I love, I will sacrifice

    Shut up, shut up, shut up.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Giraffe schreef:
    Ik voel me zo lame nu, haha, oh god. :W


    Doet me denken, ik wacht nog altijd op jouw spannende reacties en wilde verhalen!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Doet me denken, ik wacht nog altijd op jouw spannende reacties en wilde verhalen!

    PB is coming. (bat) Tenminste, als ik de moed vind om mezelf van mijn gsm naar mijn laptop te verplaatsen. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het was zo'n leuk verhaal, maar toen zaten er opeens extreme hints naar Snape/Harry in. Beetje jammer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Giraffe schreef:
    (...)
    PB is coming. (bat) Tenminste, als ik de moed vind om mezelf van mijn gsm naar mijn laptop te verplaatsen. :p


    Doe je best!


    Sarah = ongewoon sexy

    What the fuck. De buurvrouw niest zo hard en overdreven dat ik haar boven de televisie uit hoor.


    26 - 02 - '16

    oeps opeens had ik nog veel meer huiswerk liggen dan gedacht en 0 motivatie om het af te maken hahahahahahaha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    And then I had zero money.


    kindness is never a burden.

    En dan hoor je ineens dat je de vakantie voor je ouders 'verziekt' hebt. Omwille van de lieve vrede heb je niks gezegd, maar vervolgens krijg ik hier wel de schuld van. Hoe moet in ten eerste iets veranderen waarvan ik niet eens weet dat jij er last van had? Ten tweede, dacht je echt niet dat dat gedrag ergens vandaan kwam? Misschien ben ik wel ongelukkig, onzeker en voel ik me niet gewaardeerd. Heb je enig idee hoe vaak ik heb zitten janken in de afgelopen vakantie? Nee, jij had het te druk om met je man op het strand te liggen en zonder mij dingen te gaan doen.


    Ik heb zo'n zin om heel hard te gaan schelden op alles en iedereen. Toch maar even hardcore opzetten om te voorkomen dat ik iets kapot ga gooien.

    Aaaah, 20 euro van een laat aangekomen verjaardagskaartje van mijn oma plus 20 euro onverwachts zakgeld van mijn moeder (wauw, per week, serieus mama? Dat is echt veel te veel). Ik wil niet denken aan alle nutteloze spulletjes die ik daarmee kan kopen. :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb zo'n tyfus hekel aan autotheorie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered