• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Ik vraag me steeds meer af hoe ik je nog moet vertrouwen. It hurts. Ik wil de vriendschap niet op het spel zetten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Velvetoscar schreef:
    Weet iemand wat het werkwoord to belt betekent?


    In wat voor context? Het kan verschillende dingen betekenen, bijvoorbeeld "wegrennen" of dat regen hard valt. ^^

    --

    Ik heb net een uur van mijn leven besteed aan beslissen welk interpunctieteken iedere marauder zou zijn. Hmm, nuttig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb net een uur van mijn leven besteed aan beslissen welk interpunctieteken iedere marauder zou zijn. Hmm, nuttig.


    Nu ben ik wel benieuwt naar het resultaat :'D

    Abstergo schreef:
    (...)

    Pathé bioscoop?


    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Let me guess, Pathé :")


    Nee mijn oude vertrouwde JT. Dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik geen pauze heb.


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    (...)

    In wat voor context? Het kan verschillende dingen betekenen, bijvoorbeeld "wegrennen" of dat regen hard valt. ^^

    --

    Ik heb net een uur van mijn leven besteed aan beslissen welk interpunctieteken iedere marauder zou zijn. Hmm, nuttig.

    “Hey, mates! Good to see you again,” Niall belts, smacking a handshake to Zayn’s gentle hands and repeating the gesture with Liam who looks utterly delighted.

    Ik denk niet dat hij wegrent of hard regent. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Misfire schreef:
    (...)

    Nee mijn oude vertrouwde JT. Dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik geen pauze heb.


    Wow, dat is nieuw voor JT :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jorah schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel benieuwt naar het resultaat :'D


    Oké, hier komt het. James is een ampersand (het en-teken: &), want hij is degene die de meeste waarde hecht aan familie (Lily en Harry) en die zorgde dat Sirius een thuis had zelfs toen hij wegliep van zijn ouders. Hij is vaak dat wat hun vriendengroep verbindt, de lijm als het ware. Sirius is een interrobang (een uitroepteken en vraagteken ineen, zoals dit) want tja, hij is Sirius. Hij is luidruchtig en moet altijd in het middelpunt van de aandacht staan, maar tegelijkertijd is hij onder al zijn gemakkelijke charme en flirterigheid ook een enorm chaotisch persoon die heel erg met zichzelf in de knoop kan liggen. Remus is een beletselteken (drie puntjes: ...). Hij wordt vaak gezien als de stillere van de vier, maar ik denk dat het vooral ook erg goed past omdat drie veelzeggende puntjes waarschijnlijk een goede manier waren om zijn reactie op een groot deel van James en Sirius' plannen te beschrijven. Hij was bovendien vrij sarcastisch zoals ik me hem voorstel, en hij heeft zijn hele leven lang met geheimen moeten leven. Zinnen die eindigen op beletseltekens zijn vaak niet afgemaakt en hebben iets mysterieus. Peter, tot slot, is een komma. Komma's zijn er bijna altijd bij in een tekst, maar ze worden vaak vergeten of over het hoofd gezien. Zonder komma's kan bovendien een zin of verhaal opeens drastisch anders gelezen worden; zonder Peter zou Harry mogelijk geen weeskind zijn geworden. Of, het alternatief: Peter is een punt, want de gewone levens van alle Marauders eindigden met hem.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    “Hey, mates! Good to see you again,” Niall belts, smacking a handshake to Zayn’s gentle hands and repeating the gesture with Liam who looks utterly delighted.

    Ik denk niet dat hij wegrent of hard regent. :'D


    Nee, haha, dat zou een bijzondere interpretatie zijn. :'D Hier betekent het gewoon zoiets als "luid roepen".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, haha, dat zou een bijzondere interpretatie zijn. :'D Hier betekent het gewoon zoiets als "luid roepen".

    Ah, het kon ook niet anders zijn met dat jonk. :'D Dank je.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)

    Oké, hier komt het. James is een ampersand (het en-teken: &), want hij is degene die de meeste waarde hecht aan familie (Lily en Harry) en die zorgde dat Sirius een thuis had zelfs toen hij wegliep van zijn ouders. Hij is vaak dat wat hun vriendengroep verbindt, de lijm als het ware. Sirius is een interrobang (een uitroepteken en vraagteken ineen, zoals dit) want tja, hij is Sirius. Hij is luidruchtig en moet altijd in het middelpunt van de aandacht staan, maar tegelijkertijd is hij onder al zijn gemakkelijke charme en flirterigheid ook een enorm chaotisch persoon die heel erg met zichzelf in de knoop kan liggen. Remus is een beletselteken (drie puntjes: ...). Hij wordt vaak gezien als de stillere van de vier, maar ik denk dat het vooral ook erg goed past omdat drie veelzeggende puntjes waarschijnlijk een goede manier waren om zijn reactie op een groot deel van James en Sirius' plannen te beschrijven. Hij was bovendien vrij sarcastisch zoals ik me hem voorstel, en hij heeft zijn hele leven lang met geheimen moeten leven. Zinnen die eindigen op beletseltekens zijn vaak niet afgemaakt en hebben iets mysterieus. Peter, tot slot, is een komma. Komma's zijn er bijna altijd bij in een tekst, maar ze worden vaak vergeten of over het hoofd gezien. Zonder komma's kan bovendien een zin of verhaal opeens drastisch anders gelezen worden; zonder Peter zou Harry mogelijk geen weeskind zijn geworden. Of, het alternatief: Peter is een punt, want de gewone levens van alle Marauders eindigden met hem.


    Wauw, dat is eigenlijk best logisch ^^ Ik vind het geen compleet verspild uur ehehehe

    Square schreef:
    (...)

    Oké, hier komt het. James is een ampersand (het en-teken: &), want hij is degene die de meeste waarde hecht aan familie (Lily en Harry) en die zorgde dat Sirius een thuis had zelfs toen hij wegliep van zijn ouders. Hij is vaak dat wat hun vriendengroep verbindt, de lijm als het ware. Sirius is een interrobang (een uitroepteken en vraagteken ineen, zoals dit) want tja, hij is Sirius. Hij is luidruchtig en moet altijd in het middelpunt van de aandacht staan, maar tegelijkertijd is hij onder al zijn gemakkelijke charme en flirterigheid ook een enorm chaotisch persoon die heel erg met zichzelf in de knoop kan liggen. Remus is een beletselteken (drie puntjes: ...). Hij wordt vaak gezien als de stillere van de vier, maar ik denk dat het vooral ook erg goed past omdat drie veelzeggende puntjes waarschijnlijk een goede manier waren om zijn reactie op een groot deel van James en Sirius' plannen te beschrijven. Hij was bovendien vrij sarcastisch zoals ik me hem voorstel, en hij heeft zijn hele leven lang met geheimen moeten leven. Zinnen die eindigen op beletseltekens zijn vaak niet afgemaakt en hebben iets mysterieus. Peter, tot slot, is een komma. Komma's zijn er bijna altijd bij in een tekst, maar ze worden vaak vergeten of over het hoofd gezien. Zonder komma's kan bovendien een zin of verhaal opeens drastisch anders gelezen worden; zonder Peter zou Harry mogelijk geen weeskind zijn geworden. Of, het alternatief: Peter is een punt, want de gewone levens van alle Marauders eindigden met hem.


    Dat is eh.. diep eigenlijk


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misfire schreef:
    (...)

    Nee mijn oude vertrouwde JT. Dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik geen pauze heb.



    Je zou toch zeggen dat dat een slecht business concept is. Ik koop altijd drinken/eten in de pauze :x


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan je niet nog een keer vergeven voor weer blowen. Er moet echt wat veranderen in onze relatie. Als het een relatie blijft.. maar ik kan dit niet langer zo. Misschien een pauze in onze relatie, misschien maak ik het wel uit. Ik vind dat ik beter verdien. Maar ik hou wel heel veel van je en je hebt ook goede kanten. Maar ik heb je al zovaak gevraagd en gesmeekt te stoppen met blowen en je zou het me laten weten als je weer iets wou roken. Al doe je dat dus niet. Ik weet het allemaal even niet meer.

    Wauw. Oké. Wauw.
    Jij komt binnen en pakt de afstandsbediening meteen. Dan zie je dat ik even chips aan het eten ben, je roept, ''OH JIJ HEBT CHIPS. DAN MAG IK OOK,'' en grist het zo bij me weg. Dan doe je de tv aan en zet één van je domme kinderprogramma's aan. Ik zeg dat ik dat fucking raar vind en dan opeens denk ik altijd alleen maar aan mezelf ?? ????? oké ???


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jorah schreef:
    (...)

    Wauw, dat is eigenlijk best logisch ^^ Ik vind het geen compleet verspild uur ehehehe

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat is eh.. diep eigenlijk


    Bedankt. Denk ik. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan