• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    waarom blijf ik nou hangen op de club terwijl er een stapel huiswerk ligt te wachten thuis? :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Auw :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    O mijn god Aristoteles waarom doe je dit


    i put the fun in funeral

    Mercator schreef:
    (...)

    Soms heb ik het idee hoe meer ik het toe ga geven, hoe erger het wordt. Daar lijkt dit op


    Ja dat herken ik ook wel ja. En ergens lijkt zo'n bui ook wel fijn te zijn. Dan weet ik dat ik niet zo'n perfect leven heb terwijl ik dat niet verdien, dan lijk ik weer 'normaal'. This is so weard :c

    Jeetje nog even en heel de wereld wil naar Europa toe. Laat de Europa landen eerst maar voor zijn eigen mensen zorgen.

    Zo denk ik er in elk geval over


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Tijd lid: 4 jaar 8 maanden 2 weken 3 dagen

    Bijna Q veteraan! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Tijd lid: 4 jaar 8 maanden 2 weken 3 dagen

    Bijna Q veteraan! *O*

    Ben je vanaf vijf jaar veteraan? Ik voel me nog steeds af en toe een newb en blijkbaar val ik dan ook al bijna onder die titel. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou moeten schrijven, maar ugh. Na één zin loop ik alweer vast.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik zou moeten schrijven, maar ugh. Na één zin loop ik alweer vast.


    16 - 09 - '17

    mijn arm doet zo zeer en schrijven met een hand is zo k*t, terwijl ik zo graag wil schrijven. Dus de mensen die vast zitten mogen mijn inspiratie wel.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik heb het gevoel dat ik voortdurend bezig ben, maar toch heel weinig doe en aan 80% van mijn to do lijstjes niet toekom. Dit is zeer stressvol. Mijn naam is volgens mij niet Sisyphus. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    fuckkkk Begin je gevoelens te krijgen voor een jongen, krijg je te horen van je vriendin ''Hij doet echt raar hij stuurt me steeds kusjes en 'xxx' via whats app, en ...(naam) ook al''
    Daar gaat mijn zelfvertrouwen en voel me meteen rot. Yeah Lang leven me leven, niemand houd van me.


    Don't trust anyone . . .

    Ik irriteer me vandaag echt aan veel dingen en ook aan veel mensen.


    16 - 09 - '17

    Waarom smaken cornflakes met shitveel suiker erin zo lekker? Froot Loops en Apple Jacks is life :9~


    -

    Ik zie altijd in rollentopics van die mooie rollen waarbij er een licht grijs streepje staat tussen de foto's en de tekst. Ik weet hoe je met [ columns ] moet werken, maar hoe doen jullie dat grijze streepje? :')