• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    Natuurlijk. *O* *O* *O*

    // ik wil geen romantisch gedoe, ga weg hormonen, ga weg.


    Dunnnnnnn :Y).
    Het verontrust me lichtelijk dat het max aantal woorden 500 was en ik er net 300 heb geschreven maar goed.


    i put the fun in funeral

    Mijn gedachtegang samengevat:

    Ik voel me echt waardeloos.
    Laat ik het posten in het LHJ-topic.
    Hopelijk reageert er dan iemand met een lief bericht.
    Ik voel me waardeloos.
    Oh, en weet je waarom? Omdat ik hier een bericht wil posten om sympathie te krijgen.

    Maar wacht, dan voel je je dus waardeloos omdat je iemand/iets nodig hebt.
    Ja. Ik heb gewoon iemand of iets nodig. Moet ik me daarom waardeloos gaan voelen? Nee toch?

    Ienand, reageer en vertel me dat ik niet waardeloos ben. Ik wil het even niet alleen van mezelf moeten horen.
    Ik ben gewoon zwak op het moment.
    En dat is niet erg. Vast niet. Iedereen is wel eens zwak...


    En ik ben zo moe.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    Mijn gedachtegang samengevat:

    Ik voel me echt waardeloos.
    Laat ik het posten in het LHJ-topic.
    Hopelijk reageert er dan iemand met een lief bericht.
    Ik voel me waardeloos.
    Oh, en weet je waarom? Omdat ik hier een bericht wil posten om sympathie te krijgen.

    Maar wacht, dan voel je je dus waardeloos omdat je iemand/iets nodig hebt.
    Ja. Ik heb gewoon iemand of iets nodig. Moet ik me daarom waardeloos gaan voelen? Nee toch?

    Ienand, reageer en vertel me dat ik niet waardeloos ben. Ik wil het even niet alleen van mezelf moeten horen.
    Ik ben gewoon zwak op het moment.
    En dat is niet erg. Vast niet. Iedereen is wel eens zwak...


    En ik ben zo moe.


    Jemig eev gaat het wel met je. Natuurlijk ben je niet waardeloos. Je bent lief en een goede dichteres. Knuf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Morgen laatste vrije dinsdag. Daarna alle dinsdagen stagelopen bij de drogisterij. Best wel zin in (:

    Ik heb spierpijn, maar geen idee waarvan. Bad it is


    Sarah = ongewoon sexy

    Oke ja, ik probeer mijn gedrag aan te passen naar positief toe en zo, maar als jij zo ongeduldig doet tegen mij en zo schreeuwt gaat dat echt niet lukken hoor. Dus jij moet ook veranderen, mam. Want dit gaat nog eens uit de hand lopen zoals gewoonlijk. Pfft. Thsk.

    Ik hoop ook snel bij die psycholoog terecht te komen, want ik moet praten anders maak ik mezelf gek en ga ik dingen doen waar ik spijt van krijg.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 23:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Plotselinge zin om een nieuwe serie te gaan lezen maar neeeee ik moet slapen, morgen om 7.00 op en ik moet ook nog een essay schrijven dus helemaal geen tijd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dit is echt.. ik had 't beter niet kunnen doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik altijd degene die fucking moet wachten? D: Fucking christ, het kan je helemaal niks schelen. Ik kan net zo goed niks zeggen, want je bent altijd met iets anders bezig. Je hoeft het niet telkens om te draaien, want ik word gek dat jij je eigen foute dingen niet kan inzien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking Michaelsdag. Ben ik er klaar voor? Nee. Nooit. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, t lijkt erop dat ik voor het eerst dit schooljaar in het donker weg moet....

    En ik hoop dat die extra tijd op tijd geregeld gaat worden, want dat gaat hopelijk zoveel schelen op mijn cijfers.... lekker handig dat we pas een paar dagen voor de deadline daar weer aan denken....


    Stenenlikker

    Toee school.. Laat me nog even in mn bedje liggen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil een master gaan doen, maar ik weet echt niet wat en waar :x


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat moment waarop je wakker wordt met een stijve nek en je hoofd dus helemaal scheef staat. Godverdomme. It. Hurts.


    take me back to the basics and the simple life

    Fuck schooluitstapjes, echt waar. We zitten nu al een uur of zo in een stilstaande bus omdat die idioot van een chauffeur iets aan de hand heeft met zijn versnellingen, mijn buurman zit zo'n beetje half op mijn schoot en wil ook nog eens plaats voor zijn jas hebben terwijl ik enorm claustrofobisch ben, de bus is benauwd en ik ben me dood aan het ergeren aan de luidruchtige mensen hier. Kunnen we geen autostop doen of zo? D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it