• De witte muur in mijn studentenkamer was leeg. En lelijk. Ik had er ooit posters opgehangen, maar die zijn er afgevallen en afgehaald en nu ik weer een paar maanden terug ben in mijn kamertje, vond ik dat ik er wat mee moest doen. Ik heb ooit in een erg impulsieve bui allemaal Penguin Postcards gekocht, gewoon omdat ik dol ben op Penguinboeken en hun omslagen. Nu heb ik alle honderd kaarten op mijn muur geplakt. En het ziet er best wel gaaf uit. Tevens, voor alle mensen die bezorgd zijn of dat mijn enige boeken zijn. Nee, dat is niet zo.

    Resultaat:








    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ziet er echt tof uit!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het zijn Harry Potter boeken! :')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 22:41 ]


    Just doing what I can

    Laleah schreef:
    Leuk! Heel origineel!


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Wauw, gaaf :3


    I am an idiot, I move.

    Oh wauw, wat een prachtig idee! *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeh, mooi!


    I don't think you quite understand, honey

    Oeh, wat leuk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Needles schreef:
    Oooh, dat is echt heel leuk! Lekker vrolijk en origineel ook. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ziet er heel leuk uit! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ziet er echt heel leuk uit!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, heel origineel!


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat ziet er echt heel gaaf uit. Ik vind het helemaal niet zo druk, vooral omdat het kleurenspectrum heel dicht bij elkaar zit. Superorigineel en creatief idee!


    Tijd voor koffie.

    Ooh, wat gaaf zeg! Leuk zijn ze! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Superbedankt allemaal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.