• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap echt niet hoe ik zo moe ben, gezien ik vannacht zeker 8 uur geslapen heb en in het weekend ook steeds ruim 8 uur +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is alles de laatste tijd zo saai?


    "Ignite, my love. Ignite."

    En toen had ik nog maar een week om te leren voor alle toetsen in de toetsenweek. STRESS!


    For those I love, I will sacrifice

    Schrijven verwoest mijn leven :')
    Ik heb deze twee weken kei veel deadlines, maar... schrijven!

    Ik voel mezelf zo eenzaam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik verlang naar leegte en een wereld van niets

    Nog 9 dagen en dan ben ik jarig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is zo vermoeiend om tegenover een basisschool te wonen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben nog geen 10 minuten beneden en Finn ligt al weer op mijn schoot :W
    Gisteravond lagen zowel Finn als Goofy bij mij, terwijl ze over kunnen liggen waar ze willen, hahah. Oh geweldige kittens dit :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    misschien had ik die laatste twee km's beter niet kunnen lopen.
    Ik kom nu nauwelijks vooruit door de spier pijn en de pijnlijke blaaar op mijn voet die ik maar niet door kan prikken.

    Achja, aan de andere kant ik ben wel met mijn team gefinishd en dat maakt het allemaal weer de pijn en moeite waard!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Je hebt me het zo moeilijk gemaakt, zo geknakt, zo gebroken.

    En dan krijg ik nu te horen dat ik je kan verliezen aan de ziekte waar ik opa tien maanden geleden al aan verloren ben.

    Mama kom op, ik haat je en ik hou van je tegelijkertijd. Maar laat me alsjeblieft niet alleen in deze wereld.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    -

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 11:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me ziek, smerig en lelijk.


    Caution first, always.

    Selmy schreef:
    Je hebt me het zo moeilijk gemaakt, zo geknakt, zo gebroken.

    En dan krijg ik nu te horen dat ik je kan verliezen aan de ziekte waar ik opa tien maanden geleden al aan verloren ben.

    Mama kom op, ik haat je en ik hou van je tegelijkertijd. Maar laat me alsjeblieft niet alleen in deze wereld.

    Heel veel sterkte en knuffels. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben ik de enige die telkens een groot grijs blok krijgt als ze naar pagina acht gaat van dit topic? Q blijft me verbazen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan