• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als die mensen nou even reageren, dan weet ik hoe laat we nou afgesproken hadden voor morgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okee dan wel niet voorzitter geworden, maar wel vicevoorzitter en nog een extra commissie gekregen. Conclusie: ik kan tevreden zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay, 'You and I' slaat best wel op Gary en Andy. It's their song. Het liedje gaat over hen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soms word het me nog wel eens te veel. Hopelijk hielp vandaag en is het gevoel morgen over.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Soms word het me nog wel eens te veel. Hopelijk hielp vandaag en is het gevoel morgen over.


    <33


    OTOFT: ik ben moeee. Maar ik wil met jou kletsen! En Chinaaaaaaa! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kutdag gehad. Oplossing? Volgende week flink veel gaan sporten. Hopelijk heb ik dan nog steeds dezelfde motivatie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercator schreef:
    Okee dan wel niet voorzitter geworden, maar wel vicevoorzitter en nog een extra commissie gekregen. Conclusie: ik kan tevreden zijn.


    Oeh, wat leuk om te horen, Margot. Je was succesvol. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Needles schreef:
    Soms word het me nog wel eens te veel. Hopelijk hielp vandaag en is het gevoel morgen over.


    Je komt morgen gewoon kittens knuffelen en dan komt het goed <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Je komt morgen gewoon kittens knuffelen en dan komt het goed <3


    Yes, beste therapie ooit!


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Yes, beste therapie ooit!

    Heb ook nog een grote kat en een hyperactief hondding voor je hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, wat leuk om te horen, Margot. Je was succesvol. ^^


    Jaaa het is best wel leuk. Nu nog ontdekken wie er allemaal in mijn commissies zitten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hij heeft over mij gedroomd c:

    Was weliswaar aan het spelen in een huis vol varkens ofzo, maar heeee wie weet tot ik welk detail hij het mij verteld.
    Alleen al het feit dat hij over mij heeft gedroomd maakt me al gelukkig (flower)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn keel voelt aan alsof er duizend mesjes in zitten.

    De bewegingen van sommige mensen gaan zo langzaam dat ik er gewoon moe van word.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I do look cute today and no one can tell me otherwise.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.