• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Geeft niet, het was ook wat gemeen van mij.

    Het is van de ANWB en ze zeggen dat ze een van de weinige of zelfs de enige zijn die dat hebben. Bij hen moet ook eerst een paar lessen in de simulator voordat je de weg op mag. Tenzij je misselijk word in dat ding, dan mag je wel meteen de weg op.


    Ik rijd bij ANWB en ik heb helemaal niks met een simulator moeten doen, weet niet eens of de vesting waar ik bij rijd dat wel heeft.


    Stenenlikker

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Geeft niet, het was ook wat gemeen van mij.

    Het is van de ANWB en ze zeggen dat ze een van de weinige of zelfs de enige zijn die dat hebben. Bij hen moet ook eerst een paar lessen in de simulator voordat je de weg op mag. Tenzij je misselijk word in dat ding, dan mag je wel meteen de weg op.

    En daar moet je voor betalen? Van een simulator leer je toch een stuk minder dan als je de weg op gaat :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kelmeckis schreef:
    @Pontmercy

    O, oké. Ik ben wel benieuwd wat jouw ervaring is. Het was best wel druk en daarom liep het ook uit, blijkbaar hadden ze ook last van dat vanavond in de buurt een concert is en dat er al wat mensen kwamen met de auto.

    Bij mij liep het gelukkig niet uit! Vond het echt veel leuker dan verwacht (: Ik moest sturen, richting aangeven, gas geven, koppeling laten opkomen en remmen.

    Ik stond dus voor een stoplicht achter een andere auto, trekt die op, dus ik ook. Remt die auto voor me opeens, dus ik trap in een reflex op de rem. Die rijinstructeur vond t niet goed dat ik dat deed, want hij had niet gezegd dat ik dat moest doen, maar het ging volledig onbewust :') Ach ja, als ik mijn rijbewijs heb en in zo'n situatie kom zal ik precies hetzelfde moeten reageren als ik vandaag deed, dus ik zie het probleem dat hij ervan maakte eigenlijk niet haha


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Eledhel schreef:
    (...)
    En daar moet je voor betalen? Van een simulator leer je toch een stuk minder dan als je de weg op gaat :'D


    Ja, daar moet je voor betalen. Ik denk dat het vooral is om mensen kennis te laten maken met de auto zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over dat ze per ongeluk tegen iemands auto aanrijden. Als het fout gaat, dan gaat het niet echt fout qua schade.


    Physics is awesome

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Bij mij liep het gelukkig niet uit! Vond het echt veel leuker dan verwacht (: Ik moest sturen, richting aangeven, gas geven, koppeling laten opkomen en remmen.

    Ik stond dus voor een stoplicht achter een andere auto, trekt die op, dus ik ook. Remt die auto voor me opeens, dus ik trap in een reflex op de rem. Die rijinstructeur vond t niet goed dat ik dat deed, want hij had niet gezegd dat ik dat moest doen, maar het ging volledig onbewust :') Ach ja, als ik mijn rijbewijs heb en in zo'n situatie kom zal ik precies hetzelfde moeten reageren als ik vandaag deed, dus ik zie het probleem dat hij ervan maakte eigenlijk niet haha


    Vorige keer mocht ik ook de koppeling en het schakelen uit proberen, nu niet. Fijn dat je het zo leuk vond! Positieve ervaringen geven je toch wat meer zelfvertrouwen, vind ik.

    Wat had je dan moeten doen? Boven op die andere auto knallen?! Ik moest even zoeken met de rem en het gas. Na het remmen was ik het gaspedaal even kwijt en de eerste keer dat ik wilde remmen, drukte ik per ongeluk bijna de koppeling in. Ik geloof dat ik zelfs in de auto nog best wel nerveus was.


    Physics is awesome

    GESLAAGD VOKR THEORIE!!!!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rabiot schreef:
    GESLAAGD VOKR THEORIE!!!!

    Gefeliciteerd!!!

    Ik heb straks mijn "eerste" rijles, dit keer bij een nieuwe rijschool. Hopelijk zijn zij niet zo achterlijk als mijn vorige rijschool :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!!!

    Ik heb straks mijn "eerste" rijles, dit keer bij een nieuwe rijschool. Hopelijk zijn zij niet zo achterlijk als mijn vorige rijschool :'D


    Dankje! oh nee dat hoop ik ook niet voor je! Komt vast goed (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Superfijne rijles gehad. Ik moet wel aan een nieuwe auto wennen waardoor ik allemaal stomme foutjes maak, dus dat is jammer. In de auto van mijn vorige rijschool zou ik namelijk nooit 40 rijden waar ik 30 mag, en ik ben ook veel te druk bezig met de bediening dus soms schiet het kijken erbij in. Maar mijn instructrice is echt geweldig (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil evern nogmaals doorgeven dati k inmiddels al een poos mijn rijbewijs heb...
    Ik sta nog bij Lessen en dat ik mijn theorie heb behaald maar sinds 28 december ben ik eigenaar van een rijbewijs

    Rijden in je eentje is zoveel leuker, harde muziek op en lekker gas geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik wil evern nogmaals doorgeven dati k inmiddels al een poos mijn rijbewijs heb...
    Ik sta nog bij Lessen en dat ik mijn theorie heb behaald maar sinds 28 december ben ik eigenaar van een rijbewijs

    Rijden in je eentje is zoveel leuker, harde muziek op en lekker gas geven.

    Dit zo erg. Ben zo blij als ik straks mijn (halfeigen) autotje heb :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Gisteren ben ik gezakt voor het rijexamen.. ik baal zo hard en ben er echt verdrietig van. Ik rij gewoon te twijfelachtig/onzeker en denk veel te veel na over alles wat ik doe. Ik kan gewoon niet gelijk parkeren als er wordt gevraagd ''kies maar een plek''. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb morgen voor de tweede keer mij theorie examen en ik sta nu al op het punt om te gaan huilen.
    Ben zo bang dat ik weer zak.... Ik wil gewoon mijn theorie


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oh, ik heb mijn rijbewijs. Vorig jaar januari gehaald, was toen 20. Heb twee keer over mijn theorie gedaan en praktijk in 1 keer. Had ook meteen al een autootje, maar die kaduuk. Nu nog op zoek naar een andere D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een sneaky MT. Vandaag met de lesauto de snelweg op geweest.... harde wind en regen. Maar goed dat Fast Car van Jonas Blue op de radio was. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya