• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    Jaaaa tussentijdse toets gehaald! Maar drie verbeterpuntjes meegekregen. En dat is heel chill want mijn instructeur was er helemaal van overtuigd dat ik een hele waslijst van verbeterpunten mee zou krijgen. Ze gelooft namelijk niet dat ik wel kan rijden. Dus ik ben hartstikke blij!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Helemaal vergeten, maar ik heb inmiddels nu bijna 2 maanden mijn rijbewijs!
    De eerste keer gezakt, de tweede keer geslaagd. Met puur geluk en een heeeele aardige examinator! :) Ik denk dat als ik een andere examinator had, ik gezakt zou zijn... Maar goed, de eerste weken vond ik het echt enorm spannend om te rijden. Ik denk echt een soort rijangst of zo, maar nu zit ik meer ontspannen en met meer vertrouwen achter het stuur ;)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik kan weer gezet worden op Wil gaan lessen.
    Theorie is niet meer geldig, TTT wel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Helaas 4 maart op de valreep mn theorie niet gehaald omdat ik de laatste vraag verkeerd had gelezen....
    Praktijk gaat wel goed.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Kala = Catan en ik heb nu ongeveer een maand mijn rijbewijs :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb 5 rijlessen van twee uur gehad! Dus ik kan op het lijstje op zich (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Morata schreef:
    Ik heb 5 rijlessen van twee uur gehad! Dus ik kan op het lijstje op zich (:

    Twee uur? Pfoe dat is lang. Ik rijd 1.5 uur, wat ik soms al aan de lange kant vind.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hier standaard lessen van 2u? Heb de volledige 20u rijles gedaan. Theorie heb ik dus. Niet geslaagd voor praktijk.. Ik had veel met de auto van mijn ouders geoefend. Daarmee kan ik aardig goed rijden. Examen was met de rijschool. Ik had een uur voor het examen rijles. Enja, ik werd gek van die auto. Even bij zeggen dat ik zo'n typische stresskip ben. Parkeren met die auto wilde langs geen kanten lukken (met de auto van mijn ouders lukte dat steeds).. En die rem kreeg ik de kriebels van. Bij die rijschoolauto's is het zo dat als je lichtjes op de rem drukt je al praktisch stil staat. Uit gewoonte druk ik daar harder op waardoor ik nogal heel bruusk stilstond. Denk dat ik het de 2de keer met de auto van mijn ouders ga doen. Daar ben ik tenminste gewend om mee te rijden. Zal hopelijk ook schelen in stress? ( 2de poging zal voor in de zomervakantie zijn)
    Ik ben 19 jaar.

    Wat is TTT trouwens??

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 18:26 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xTWIloverx schreef:
    Hier standaard lessen van 2u? Heb de volledige 20u rijles gedaan. Theorie heb ik dus. Niet geslaagd voor praktijk.. Ik had veel met de auto van mijn ouders geoefend. Daarmee kan ik aardig goed rijden. Examen was met de rijschool. Ik had een uur voor het examen rijles. Enja, ik werd gek van die auto. Even bij zeggen dat ik zo'n typische stresskip ben. Parkeren met die auto wilde langs geen kanten lukken (met de auto van mijn ouders lukte dat steeds).. En die rem kreeg ik de kriebels van. Bij die rijschoolauto's is het zo dat als je lichtjes op de rem drukt je al praktisch stil staat. Uit gewoonte druk ik daar harder op waardoor ik nogal heel bruusk stilstond. Denk dat ik het de 2de keer met de auto van mijn ouders ga doen. Daar ben ik tenminste gewend om mee te rijden. Zal hopelijk ook schelen in stress? ( 2de poging zal voor in de zomervakantie zijn)
    Ik ben 19 jaar.

    Wat is TTT trouwens??

    Als jij daar aankomt en zegt dat je in de auto van je ouders hebt geoefend mag je denk ik geen eens examen doen, omdat dat illegaal is zonder rijbewijs toch?

    TTT staat voor tussentijdse toets.
    Ik heb net mijn uitslagformulier gekregen. Het waren drie verbeterpuntjes, ik kan niet wachten om de reactie van mijn rij-instructeur te horen. Ze baalt er zeker van dat ze steeds zei dat ik die toets niet ging halen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Als jij daar aankomt en zegt dat je in de auto van je ouders hebt geoefend mag je denk ik geen eens examen doen, omdat dat illegaal is zonder rijbewijs toch?

    TTT staat voor tussentijdse toets.
    Ik heb net mijn uitslagformulier gekregen. Het waren drie verbeterpuntjes, ik kan niet wachten om de reactie van mijn rij-instructeur te horen. Ze baalt er zeker van dat ze steeds zei dat ik die toets niet ging halen :'D


    In België werkt die shit anders. In Nederland moet je dat echt niet proberen nee lol.

    Gefeliciteerd geslaagden en balen gezakten. Ik zal de lijst ooit aanpassen.
    one day.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    In België werkt die shit anders. In Nederland moet je dat echt niet proberen nee lol.

    Gefeliciteerd geslaagden en balen gezakten. Ik zal de lijst ooit aanpassen.
    one day.

    Hahaha nee ik dacht al, hier in Nederland mag je dan meteen naar de gevangenis rijden hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha wist niet dat dat zo verschillend was in BE en NL :D In België werkt het ongeveer zo. Let op, ik weet ook niet alles even nauwkeurig. ;)
    In BE
    theorie-examen: vanaf 17 dacht ik
    praktijkexamen: vanaf 18 en je je theorie hebt gehaald

    Rijbewijzen
    voorlopig rijbewijs 36 maanden geldig:
    Kan iedereen krijgen die voor zijn theorie geslaagd is. Hiermee mag je samen met een begeleider (meestal kiest men voor ouders) de baan op. Je kunt 2 begeleiders opgeven, enkel met hun mag je rijden! Er mogen geen 3de personen mee als je aan het stuur zit.

    voorlopig rijbewijs 18 maanden geldig:
    Krijg je na 20u rijles te volgen bij een rijschool als je dan natuurlijk behoorlijk kan rijden. Hiermee kan je zonder begeleider op de baan ookal heb je geen definitief rijbewijs. Handig voor wie vb met de auto naar school/werk gaat en nog geen rijbewijs heeft. Nadeel is de kortere geldigheidsduur.

    Algemeen voor de voorlopige rijbewijzen zijn de beperkingen voor feestdagen en nachtelijke uren.

    Praktisch rijexamen
    De 1ste en 2de poging kan je ofwel met eigen (ofja die van je ouders als je er geen hebt) auto je examen afleggen. Je begeleider zit dan naast jou. Je kan ook kiezen om je examen met de rijschool af te leggen met rijschoolauto. Je begeleider is je instructrice.
    Vanaf de 3de poging moet je verplicht examen afleggen met de rijschool. Volgens mij mag je dan zelfs alleen op baan met de rijschool, niet met eigen auto.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:35 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Foutje, dit mag weg!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:33 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik ga aankomende week dinsdag voor de tweede keer op. Mijn rijlessen gaan echt goed dus ik hoop dat ik dit keer wel slaag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb mijn proefles aangevraagd! Spannend....


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!