• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    Kelmeckis schreef:
    Morgen heb ik een gratis proefles van de ANWB, omdat ik toch wel graag wil gaan voor mijn rijbewijs.

    Maar ik heb toch een paar vragen dus ik hoop dat iemand die kan/wil beantwoorden.

    Moet je eerst je theorie halen, voordat je met rijlessen kan beginnen?
    Wat kost het ongeveer allemaal bij elkaar(dus theorie examen, praktijkexamen en rijlessen)?
    Enige tips voor het uitkiezen van een rijschool?

    Ik heb trouwens al een keer een proefles gedaan, maar dat is al bijna 3 jaar geleden dus eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig voor morgen.

    Heeeuj ik heb morgen ook die gratis proefles van de ANWB :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bedankt voor je antwoorden. Ze zeiden dat ze waarschijnlijk kunnen inschatten hoeveel lessen je nodig hebt (ANWB) nadat je de proefles hebt gedaan dus ik ben benieuwd. De vorige keer was de instructeur er nogal vaag over, maar die was wel van een andere rijschool.

    Dat zal ik zeker eens doen, dat rondvragen. Andermans ervaringen zijn toch ook wel heel wat waard en iedere instructeur/instructrice is niet hetzelfde. Het gaat er ook wel om of je elkaar mag of niet, toch?

    Dankjewel! Ja, ik zal het zeker vertellen. Hopelijk beter dan de vorige keer, hoewel mijn moeder heeft het er nog steeds over dus die keer heeft zeker indruk gemaakt.


    Physics is awesome

    @Pontmercy

    Toevallig ook in Amsterdam? Het gaat morgen echt druk worden met al die mensen die een proefles gaan doen. Vandaag trouwens ook.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 16:45 ]


    Physics is awesome

    Gisteren bochten in een stad leren nemen. Poeh, is nog niet zo makkelijk om dat in te schatten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Gisteren bochten in een stad leren nemen. Poeh, is nog niet zo makkelijk om dat in te schatten.

    Hellingproef in de stad is pas kut. Vooral als het drie keer mis gaat met een superlange rij auto's achter je :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Debbaut schreef:
    Gisteren bochten in een stad leren nemen. Poeh, is nog niet zo makkelijk om dat in te schatten.

    Twee banen is rot om in te schatten, hè? Ik vond het altijd heel lastig om mijn buuf niet af te snijden. Inmiddels krijg ik altijd complimentjes over mijn bochtenwerk, dus je leert het vanzelf ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Kelmeckis schreef:
    @Pontmercy

    Toevallig ook in Amsterdam? Het gaat morgen echt druk worden met al die mensen die een proefles gaan doen. Vandaag trouwens ook.

    Nee, in Rotterdam :p Er zullen inderdaad vast een hoop mensen die proefles gaan doen, ja!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat moment dat je vol op de rem moet omdat er een paar mongolen niet weten wat een zebrapad is en je de grootste complimenten krijgt van je rij instructeur :Y)

    Dat gebeurde mij gister


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou vandaag die proefles gedaan, het was zo'n proefles waarbij je de weg op mag. Ik had wel de stikzenuwen, gelukkig liet de instructeur zien dat ik mij nergens druk om hoefde te maken, aangezien hij alles kan doen en sturen. Maar alsnog vond ik het wel spannend. Blijkbaar was ik wel iets te voorzichtig met gas geven, want hij moest meerdere keren moeten zeggen dat ik het gaspedaal wel wat verder mocht indrukken. Ik heb zelfs mogen remmen en daar was ik dan weer iets te enthousiast af en toe. Het richting aanwijzen ging ook wel redelijk, maar dat door de bocht sturen was echt nog teveel naar mijn gevoel.

    Hij heeft het nog voor gedaan, maar ik was met van alles tegelijk bezig in mijn hoofd. Want hij zei dat als je het stuur draait en dan gas geeft, dat het stuur dan weer terug draait. En ik schijn te zwalken en een voorkeur te hebben naar een kant.

    Dus dat wordt nog leuk dinsdag, want dan ga ik voor een proefles van een uur in een simulator om te kijken hoeveel ik lessen etc nodig zou hebben voordat ik mijn examen kan doen.


    Physics is awesome

    @Pontmercy

    O, oké. Ik ben wel benieuwd wat jouw ervaring is. Het was best wel druk en daarom liep het ook uit, blijkbaar hadden ze ook last van dat vanavond in de buurt een concert is en dat er al wat mensen kwamen met de auto.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Nou vandaag die proefles gedaan, het was zo'n proefles waarbij je de weg op mag. Ik had wel de stikzenuwen, gelukkig liet de instructeur zien dat ik mij nergens druk om hoefde te maken, aangezien hij alles kan doen en sturen. Maar alsnog vond ik het wel spannend. Blijkbaar was ik wel iets te voorzichtig met gas geven, want hij moest meerdere keren moeten zeggen dat ik het gaspedaal wel wat verder mocht indrukken. Ik heb zelfs mogen remmen en daar was ik dan weer iets te enthousiast af en toe. Het richting aanwijzen ging ook wel redelijk, maar dat door de bocht sturen was echt nog teveel naar mijn gevoel.

    Hij heeft het nog voor gedaan, maar ik was met van alles tegelijk bezig in mijn hoofd. Want hij zei dat als je het stuur draait en dan gas geeft, dat het stuur dan weer terug draait. En ik schijn te zwalken en een voorkeur te hebben naar een kant.

    Dus dat wordt nog leuk dinsdag, want dan ga ik voor een proefles van een uur in een simulator om te kijken hoeveel ik lessen etc nodig zou hebben voordat ik mijn examen kan doen.

    Ach joh, de eerste les gaat altijd slecht. Ik mocht de eerste les alleen maar sturen en zelfs op rechte stukken slingerde ik. Komt goed!! Woon jij trouwens in België of Nederland? Want ik heb nog nooit van zo'n simulator gehoord, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik mocht sturen, gas geven, remmen en de richting aanwijzer doen. Bij rechte stukken heb ik dus die voorkeur naar rechts. Ik woon in Nederland, is er ook een Amsterdam in België?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik woon in Nederland, is er ook een Amsterdam in België?


    ???

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 19:34 ]


    i put the fun in funeral

    Kelmeckis schreef:
    Ik mocht sturen, gas geven, remmen en de richting aanwijzer doen. Bij rechte stukken heb ik dus die voorkeur naar rechts. Ik woon in Nederland, is er ook een Amsterdam in België?

    Oh haha, had erover heen gelezen dat het in Amsterdam was =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh haha, had erover heen gelezen dat het in Amsterdam was =P


    Geeft niet, het was ook wat gemeen van mij.

    Het is van de ANWB en ze zeggen dat ze een van de weinige of zelfs de enige zijn die dat hebben. Bij hen moet ook eerst een paar lessen in de simulator voordat je de weg op mag. Tenzij je misselijk word in dat ding, dan mag je wel meteen de weg op.


    Physics is awesome