• ///oud.
    niet mensen doodwensen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Al die vluchtelingen moeten oprotten.

    Haters gonna hate.


    26 - 02 - '16

    Nazeebo schreef:
    Geloof = oorlog

    Debbaut schreef:
    Geloof is de reden van al het slechts in deze wereld.

    (Niet geheel mee eens, maar tja, laten we niet ontkennen dat geloof veel kapotmaakt.)

    Hier ben ik het zeker niet mee eens. Geloof zou juist een reden moeten zijn om goed te leven. Er zitten alleen altijd een aantal idioten tussen die het voor anderen verpesten. De mensen die geloof gebruiken als excuus om oorlog te voeren/zich als eikel te gedragen in het algemeen zouden zich naar mijn mening geen echte gelovigen moeten mogen noemen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Perdition schreef:
    Al die vluchtelingen moeten oprotten.

    Haters gonna hate.


    Niks hate, ben er totally agreed mee ^^


    It's high noon.

    BlueJays schreef:
    (...)
    Hier ben ik het zeker niet mee eens. Geloof zou juist een reden moeten zijn om goed te leven. Er zitten alleen altijd een aantal idioten tussen die het voor anderen verpesten. De mensen die geloof gebruiken als excuus om oorlog te voeren/zich als eikel te gedragen in het algemeen zouden zich naar mijn mening geen echte gelovigen moeten mogen noemen.


    Dit gaat niet alleen over IS voor mij hoor.

    Homohaat, mensen zeggen wat wel/niet te doen,...


    Queer zijn is gewoon alles

    Perdition schreef:
    Al die vluchtelingen moeten oprotten.

    Haters gonna hate.


    Een munt heeft twee kanten. Geloof niet alles wat de media je voorschotelt.

    Meer woorden maak ik er dan ook niet aan vuil. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dit gaat niet alleen over IS voor mij hoor.

    Homohaat, mensen zeggen wat wel/niet te doen,...

    Ja, voor mij ook: 'De mensen die geloof gebruiken als excuus om oorlog te voeren/zich als eikel te gedragen in het algemeen zouden zich naar mijn mening geen echte gelovigen moeten mogen noemen.'
    Maar ik denk dat dat niet uit het geloof zelf voorkomt, maar uit het feit dat mensen geloof gebruiken als excuus om dingen te doen die ze niet moeten doen en dat is wat er naar mijn mening niet klopt. Over het algemeen zou geloof juist iets goeds moeten zijn (en dit zeg ik als iemand die zelf helemaal niet gelovig is), maar er gewoon een aantal mensen die 'geloof' als excuus voor de verkeerde dingen gebruiken en er daarmee voor zorgen dat mensen geloof als iets slechts gaan zien.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 15:22 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Perdition schreef:
    Al die vluchtelingen moeten oprotten.

    Haters gonna hate.

    Waarheen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    (...)
    Waarheen.




    Daar zo! Ziet er toch veel beter uit dan een asielzoekerscentrum?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    (...)



    Daar zo! Ziet er toch veel beter uit dan een asielzoekerscentrum?


    Cozy.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    (...)
    Cozy.


    Maar natuurlijk. Waarom zouden ze daar überhaupt vertrekken?


    Dit is natuurlijk allemaal satire.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    (...)

    Maar natuurlijk. Waarom zouden ze daar überhaupt vertrekken?


    Dit is natuurlijk allemaal satire.

    Ik snap 't ook niet. Het is toch leuk vertoeven daar? Peis en vree.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog een mooie mening van mij over dit topic. Maak zelf maar uit of het radicaal of niet is, maar ik zie het nu al een beetje gebeuren and me does not approve:

    Het is een topic voor radicale meningen. Het is algemeen bekend dat dit soort meningen over het algemeen niet zo snel worden gedeeld en als er dan zoiets wordt geplaatst, neem ik aan dat degene die ermee reageert zich ervan bewust is dat zijn/haar mening waarschijnlijk niet snel gedeeld zal worden. Is het dan nog nodig om zoiets er verder in te wrijven? En daarnaast, het is iemands mening. Dat maakt nog niet dat dat de absolute waarheid is en het is lastig om iemand zijn denkwijze te laten veranderen, omdat iedereen nu eenmaal anders is. Dus please, begin geen hele debatten, want wat is het punt ervan?

    Wil niet zeggen dat het nu al is gebeurd, maar de aanloop is wel redelijk al gemaakt, vandaar dat ik dit even wou delen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Perdition schreef:
    Al die vluchtelingen moeten oprotten.

    Haters gonna hate.


    Mijn radicale mening is dat ik vind dat mensen die dit soort opmerkingen maken zelf maar een ander plekje moeten gaan vinden.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 16:40 ]

    Morticia schreef:
    Oh, als ik me wat bedenk of tegenkom, deel ik het zeker!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Perdition schreef:
    Al die vluchtelingen moeten oprotten.

    Haters gonna hate.

    Dit, fer sure.