• ///oud.
    niet mensen doodwensen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Stiekem mijn mening:

    Een van de beste (niet de enige, maar goed) manieren om als een 'goed' persoon door het leven te gaan, is door je te concentreren op de wetenschap. Als je dat doet vallen alle puzzelstukjes op hun plek. Je snapt de wereld en het is een veel betere manier om je eigen moraal op te stellen dan die uit het een of ander antiek boek te volgen.


    What would Emma do?

    Alle mensen met een ongefundeerde haat voor vluchtelingen/buitenlanders in het algemeen zijn meelijwekkend bekrompen.


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat economische vluchtelingen niet hun geluk moeten beproeven in Europa, en al helemaal niet als ze ontevreden zijn over het verblijf dat ze hier aangeboden wordt.
    En ik vind een groot deel van de feministen schijnheilig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mensen die bubble nails zien als dé rage voor nagels zijn echt ziek in hun hoofd.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Veel te veel mensen menen zich iets tegenwoordig. Houd gewoon je mond en laat het denken over aan slimme mensen met verstand van inhoud.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VaIe schreef:
    Mensen die bubble nails zien als dé rage voor nagels zijn echt ziek in hun hoofd.


    Mensen vinden dat mooi? Ik vind dat het er uit ziet alsof je misvormde nagels hebt :') Helemaal met je eens dus.


    What would Emma do?

    Ik kan me eigenlijk wel vinden in de theorie van de filosoof Pythagoras over waaruit alles is ontstaan. Hij zei dat alles voortkomt uit gehele getallen en wiskunde basis is van het universum.

    (Oh nee, wiskunde! D: Niet dat ik van wiskunde hou tho, ik denk gewoon dat die theorie wel klopt. :Y) Radicaal hè, want iedereen haat wiskunde :'D )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 19:43 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Mensen vinden dat mooi? Ik vind dat het er uit ziet alsof je misvormde nagels hebt :') Helemaal met je eens dus.


    Helaas wel ja haha, een vriendin van mij vindt het ook helemaal de shit dus haar nagels zijn encht 4 centimeter dik o.O

    Het ziet er gewoon heel vies uit van dichtbij haha


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    VaIe schreef:
    (...)

    Helaas wel ja haha, een vriendin van mij vindt het ook helemaal de shit dus haar nagels zijn encht 4 centimeter dik o.O

    Het ziet er gewoon heel vies uit van dichtbij haha


    Ik hak nog liever mijn handen eraf dan dat ik er zó ghetto bij loop. Ik heb spijt dat ik het gegoogled heb.

    Al vond ik wel iets prachtigs.


    > Wanneer frambozen op je vingers er nog beter uit zien dan die ziektes op je nagels.

    Of zijn het aardbeien? Schijt, ik ben kleurenblind en zie het verschil niet.


    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 20:00 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    VaIe schreef:
    Mensen die bubble nails zien als dé rage voor nagels zijn echt ziek in hun hoofd.


    Ik kende dit niet en heb het net even gegoogled. Nou, dat doe ik dus niet nog een keer.
    Blegh.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Ik kende dit niet en heb het net even gegoogled. Nou, dat doe ik dus niet nog een keer.
    Blegh.


    Dit dus. Het lijken net kauwgomballen op je nagels.


    "Ignite, my love. Ignite."

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Ik kende dit niet en heb het net even gegoogled. Nou, dat doe ik dus niet nog een keer.
    Blegh.


    Sarah = ongewoon sexy

    VaIe schreef:
    Mensen die bubble nails zien als dé rage voor nagels zijn echt ziek in hun hoofd.

    Ik vind deze op zich nog wel mooi gedaan, maar de rest is echt.. shit. Wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    VaIe schreef:
    Mensen die bubble nails zien als dé rage voor nagels zijn echt ziek in hun hoofd.

    Lol ik kwam dit tegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Ik kende dit niet en heb het net even gegoogled. Nou, dat doe ik dus niet nog een keer.
    Blegh.


    haha ik verwachtte echt iets super smerigs, maar het valt nog wel mee, al is het niet erg mooi, nee.