• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Misfire schreef:
    Volgens de zwerver op het perron ben ik een joodse Rotterdammer met een handgranaat.


    Nice, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :')

    Deze film is zo vreemd. Wie doet er nou mee aan een zwangerschapspact


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Deze film is zo vreemd. Wie doet er nou mee aan een zwangerschapspact

    Voor de zekerheid onder de spoiler.
    Doet me denken aan een aflevering van Bones.
    Maar het is zeker weird.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pinkett schreef:
    (...)
    Voor de zekerheid onder de spoiler.
    Doet me denken aan een aflevering van Bones.
    Maar het is zeker weird.


    Hahah. Dit is een film over een stadje waar zeventien zestienjarigen zwanger worden. Deels waargebeurd schijnbaar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Trees schreef:
    (...)

    Nice, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :')


    Door er kennelijk heel Rotterdams en joods uit te zien x'D.
    En door mijn mobiel uit mijn zak te pakken, wat heel bedreigend overkomt want misschien was het wel een handgranaat ik bedoel


    i put the fun in funeral

    Mercator schreef:
    (...)
    Hahah. Dit is een film over een stadje waar zeventien zestienjarigen zwanger worden. Deels waargebeurd schijnbaar.

    Allemaal van dezelfde gozer? In Bones waren er meerdere tienermeisjes namelijk zwanger van hetzelfde jochie. :/
    Welke film is het?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misfire schreef:
    (...)

    Door er kennelijk heel Rotterdams en joods uit te zien x'D.
    En door mijn mobiel uit mijn zak te pakken, wat heel bedreigend overkomt want misschien was het wel een handgranaat ik bedoel


    Vooral dat laatste maakt je vast een scary figuur. Het is tenslotte een onverwachte beweging.

    Ugh. Ik geraak hier zo gefrustreerd van. Dat kind is gewoon niet goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik hoop echt dat het me gaat lukken.


    Caution first, always.

    Pinkett schreef:
    (...)
    Allemaal van dezelfde gozer? In Bones waren er meerdere tienermeisjes namelijk zwanger van hetzelfde jochie. :/
    Welke film is het?


    Hahaha nee dat niet. Ze zijn blijkbaar allebei, zowel Bones als de film (17 Filles), gebaseerd op dezelfde real life gebeurtenis volgens Wikipedia


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'De begeleiders hebben contact met je opgenomen.' Natuurlijk net niet met mijn groep ... Echt zo typisch dat dat soort dingen net bij mij gebeuren, ik had het kunnen weten. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik dit leven ruilen voor een ander leven? Aan de ene kant is alles aan mij messed up en aan de andere kant zijn de mensen om me heen verschrikkelijk lief. Het contrast tussen mij en hen is te groot.

    Betekent dit dat ik elke keer nerveus mijn mail ga checken tot ik antwoord heb? God, ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar aan de andere kant zit ik donderdag weer met haar in een lokaal.


    Caution first, always.

    Ik wil me graag afmelden voor je feest (en alle andere sociale dingen waar ik me schuldig over ga voelen als ik er niet heen ga) en ik kan me alleen aanmelden?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jip ga nou breieeeeeen. Ze is morgen al jarig. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.